Set Vitamin Shaklee Untuk Slim: Produk Kurus Terbaik Yang Selamat, Bebas Bahan Kimia Bahaya dan Berkesan

Nak Slim atau nak kurus? Mencari produk kurus terbaik? Semestinya anda mesti pilih Set Vitamin Kurus Shaklee. 


Kenapa? Ianya bebas bahan kimia bahaya, diuji oleh pakar sains sebagai amat berkesan dan sudah semestinya berasaskan bahan semula jadi.

Punca seseorang menjadi gemuk:


credit:http://indianexpress.com/article/india/india-news-india/over-40-punjab-population-obese/

1. Makan banyak dan bergerak sikit.

 Jika ambil banyak kalori, terutama gula dan lemak, tapi anda tak bakar tenaga dengan senaman atau aktiviti fizikal, lebihan tenaga akan disimpan sebagai lemak dalam badan.

Purata keperluan kalori anda jika lelaki ialah 2500 kalori dan wanita ialah 2000 kalori. Jika ambik lebih, diikuti anda tak bersenam pula,maka cepatlah berat badan naik.

2. Diet dan gaya hidup anda yang teruk
Kegemukan atau obesiti tak berlaku sekelip mata. Maknanya, amalan pemakanan seperti di bawah menyumbang kepada kegemukan:
credit: http://www.who.int/
# makan banyak makanan segera atau diproses
# minum alkohol
# makan di luar selalu. Biasanya anda akan teringin nak makan pembuka selera dan pencuci mulut. Semua tu biasanya manis dan berlemak.
# makan kuantiti lebih dari keperluan badan anda
# banyak minum air yang manis-manis
# anda jadikan makan sebagai cara hilangkan stres.
3. Kurang aktiviti fizikal
Mungkin kerja anda banyak memerlukan anda duduk Anda mungkin banyak bergerak tapi selalu dengan kereta, berbanding berjalan atau berbasikal.
Banyak tengok TV, layari internet dan main comluter games sebagai cara untuk rileks-rileks. Anda amat kurang lakukan senaman.
Sebab itu, kalori yang ada disimpan sebagai lemak.
4. Masalah berkait perubatan atau kesihatan seperti sering sembelit,  kelenjar tiroid yang tak aktif, sindrom Cushing atau lain-lain maslaah kesihatan boleh menyumbang kepada anda jadi gemuk.

Cara Atasi Kegemukan Degan Produk Kurus Terbaik, Set Kurus Shaklee.

Cara nak slim atau nak kurus ini adalah cara terbaik sebab ianya membantu anda jadi lebih slim, lebih sihat, lebih tenaga.

Konsepnya ialah menangani beberapa punca yang menyebabkan anda gemuk.

Jika anda ikuti langkah demi langkah untuk dapatkan kurus sihat dengan produk kurus terbaik ini, inshaAllah anda akan dapat kecapi hajat anda tersebut.

Produk kurus terbaik 1: HerbaLax

Orang yang susah nak turunkan berat badan kerana ada masalah sembelit. Sembelit menyebabkan perut buncit dan usus tersumbat, penuh kotoran dan toksin. Jadi, vitamin-vitamin lain, jika dimakan, sukar diserap usus sebab usus tersumbat. 

Sebagai langkah pertama, cuci dulu usus untuk sediakan usus anda bersih bagi penyerapan vitamin-vitamin kurus lain.



Testimoni HerbLax



Produk kurus terbaik 2: Lecithin

Lecithin akan pecahkan lemak dan kolesrtrol. Ianya bertindak sebagai 'pembersih' salur darah anda. Berat lemak dalam salur darah juga banyak. Ianya akan dibersihkan dan berat badan akibat lemak dalam salur darah dikurangkan. 

Ini juga dapat menghalang obesiti. Ambilan dalam kuantiti yang banyak ( sila konsult Kak Nas 0194706780 ) akan mempercepatkan lagi pembakaran lemak.

Ianya juga meringankan sembelit dengan melembutkan najis, menguraikan toksin dalm usus serta melembabkan usus anda.



3. Produk kurus terbaik 3: Omega Guard


Sudah famous bahawa Omega 3 ialah sangat berkesan untuk kuruskan badan dengan cepat.
Tubuh kita memerlukan 20 asid amino untuk membentuk protin yang sihat seperti o. Dan dari 20 asid amino ini, 11 jenis dihasilkan secara semulajadi oleh badan. Manakala 9 lagi asid amino kita mesti ambil melalui makanan.


Omega 3 yang terkandung dalam Omega Guard Shaklee akan tingkatkan metabolisma tubuh. Tahap metabolisma ini akan AKTIFKAN tubuh untuk BAKAR lemak dengan lebih banyak.
Omega Guard Shaklee juga akan menyebabkan tubuh membakar lemak dengan lebih lama dari kebiasaannya.
Selain dari itu, Omega Guard juga boleh berikan rasa kenyang.
Dan untuk pengetahuan anda, pada kepekatan yang sama, Omega di farmasi ialah 2 kali ganda lebih mahal dari jenama Shaklee.


4. Produk kurus terbaik 4: Energyzing Soy Protein (ESP)

Tubuh kita memerlukan 20 asid amino untuk membentuk protin yang sihat seperti otot. Dan dari 20 asid amino ini, 11 jenis dihasilkan secara semulajadi oleh badan. Manakala 9 lagi asid amino kita mesti ambil melalui makanan.


                                           
Apa kelebihan Energizing Soy Protein (ESP) ?



Order cepat-cepat Produk Kurus Terbaik, Nombor 1 dalam negara Malaysia. Hubungi Nas 0194706780 untuk konsultasi terbaik dan berkesan.

Nas Ibrahim,
Konsultan Shaklee
ID: 1213206
FB: Nas Ibrahim





Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment