Mengejar Kejayaan Target Setiap Umat Islam

Apabila dah mulakan sesuatu, dengan niat yang betul, dengan sasaran ditulis lengkap, buatlah habis-habisan apa yang dah mula genggam....
Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan.
Alang-alang nak sihat, alang-alang sakit, makanlah vitamin berkesan dan selamat.
RANGKAIAN VITAMIN SELAMAT, SEMULA AJDI DAN 100%  NATURAL
Alang-alang dah guna dan dapat effectsnya, kongsikan dgn masyarakat atau sahabat2.
Perkongsian membina laluan kepada bisnes. Alang2 berkongsi, alang2 buat bisnes, buatlah betul2. Malu pada diri....bahkan malu pada anak2....
Nanti anak2 nampak... macam main jual2 je...
Tak kira usia, tak kira apa kerja, setiap kita mesti pandang ke hadapan dengan positif. Nak berjaya, memang ada cabaran dan ujian. Kelak, kejayaan akan menjadi sangat manis.
Ingat dulu. Berjaya SRP? Berat ujian kan? Dah berjaya...manisnya kejayaan itu. KPI dapat dicapai.
Nak lulus cmrlang SPM, susahkan? Dah capai...manis dan indahnya.
Kerana dah capai KPI.
Nak dapat segulung ijazah, amat susahkan? Dengan duit tak ada sangat, tapi usaha, tempuhi cabaran jua. Akhirnya, menjadi graduan. Dengan KPI yang ditetapkan.
Maniskan?

Pandanglah ke hadapan di mana orang2 yang telah berjaya, sanggup menerima cabaran, dan yakin dengan janjiNya, akhirnya kejayaan dalam genggaman.
Genggam bara api, biar sampai jadi arang.
Sesuai dengan kita umat Islam, marilah hayati ( nasihat utk diri lebih ni... ) haiyya 'alassolah, haiyya 'alal falah.
...'bersegeralah menunaikan solat, bersegeralah mencapai kejayaan.."
KPI kita, kejayaan paling tinggi mampu dicapai.
InshaAllah, bagi anak2 pelajar, mereka ada KPI masing2, ditetapkan bersama guru dan ibubapa.
Yang bekerja makan gaji, KPI juga ada. Ditetapkan bersama2 majikan.
Yang buat bisnes, KPI pun ada.

Yang buat bisnes Shaklee, KPI paling tinggi mesti disasarkan... Master Coordinator. Cepat atau lambat mencapainya, bukan kerja kita. Allah yang tentukan.


TANGGA-TANGGA KEJAYAAN
POTENSI PENDAPATAN DALAM BISNES SHAKLEE
Tapi, usaha dan kesungguhan perlu ada.
Resepi kejayaan orang Islam, tak lari daripada perkara2 ini:

* pelihara solat
* solat yang khusyu'
* menjauhi perkara2 yang tidak berfaedah. Jika buat bisnes, jauhi gossip2
contohnya
* keluarkan zakat
* pelihara kemalauan dan maruah diri
* tunaikan amanah dan janji.
credit: tokeinfo.com
Semoga semua sahabat Kak Nas berjaya cemerlang dunia dan akhirat.
Aamiin.

NAK SIHAT SECARA SEMULA JADI? AMALKAN VITAMIN-VITAMIN SHAKLEE, VITAMIN-VITAMIN SEMULA JADI NOMBOR 1 DUNIA.


Hubungi Kak Nas

0194706780 untuk konsultasi berkesan.

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.