Bina Pendapatan Dengan Bisnes Shaklee

Jutawan Shaklee? Tahniah! Anda Telah Berjaya Menjadi Jutawan Shaklee. 

Atas kesungguhan, ketekunan dan kesabaran anda menjalankan bisnes Shaklee, mengikut panduan yang diberikan, akhirnya anda layak mendapat apa yang anda impikan. Jutawan Shaklee!

Wahhh. Berangankah? Sedang bermimpikah? 

Tidak, sebenarnya anda layak untuk menjadi jutawan Shaklee.
Meh, kita tengok potensi pendapatan yang anda boleh dapat dalam bisnes Shaklee.

Selepas anda join dan jadi pengedar Shaklee, anda tentunya akan membuat jualan. Cara anda membuat jualan produk-produk Shaklee ni pelbagai. Anda akan dibimbing sebenarnya.

Anda boleh beroperasi secara online, atau secara offline. Jika online, banyak pilihannya iaitu melalui media sosial seperti FB, WeChat, Twitter, Instagram, Linkedln dan lain-lain. Satu lagi ialah melalui blog atau laman web anda sendiri.

Sebagai pengedar, potensi pendapatan anda begini seperti di bawah. Untuk mendapat bonus, paling minimum anda mesti dapat 150 UV. Lagi besar UV anda dapat, lagi besar pendapatan bonus anda.

Di samping membuat jualan, anda akan membina rangkaian anda sendiri. Rangkaian inilah yang penting kerana anda sama-sama membantu anak-anak buah anda pula mengecapi pendapaatn yang disasarkan.


 --- Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk join ahli dan dapatkan info lengkap tentang peluang nak jadi Jutawan Shaklee ---
Panduan pengiraan bonus Shaklee
Prestasi yang anda tunjukkan akan membolehkan anda naik pangkat. Tiada had masa ditetapkan. Yang menjadi hadnya ialah usaha kita. Sejauh mana kita tekun, bersungguh-sungguh untuk berjaya.

Kenaikan rank atau pangkat mengikut susunan seperti di bawah.
Bermula dengan Supervisor, Senior Supervisor, Coordinator, Senior Coordinator, Key Coordinator, Senior Key Coordinator dan Master Coordinator.
Potensi purata pendapatan bulanan dalam bisnes Shaklee

Kat mana yang dikatakan jutawan? Cuba hitung purata pendapatan Master Coordinator. RM50,000 sebulan. Cuma perlu 20 bulan, Master Coordinator boleh dapat pendapatan berjumlah RM1,000,000.

Tetapi, ramai Master yang memperoleh pendapatan bulanan pun dah hampir sejuta. Ada yang sejuta ringgit. Ada yang lebih lagi. 

Gambar? Maaf... Jutawan-jutawan Shaklee kebanyakannya merendah diri. Kalau betul-betul nak jumpa, daftar dulu sebagai ahli. Anda akan jumpa. Anda akan terkejut, betapa 'low profile' nya mereka.

Nak daftar? Hubung Kak Nas 0194706780

Lagipun, buat bisnes Shaklee bukan bisnes tunjuk-tunjuk wang menimbun. Bisnes bantu orang dapatkan kesihatan. Bisnes bantu orang lain bina income. Bisnes didik masyarakat amalan pemakanan sihat dan berkhasiat.

Jadi, pilihan di tangan anda. Memang betul, nak jadi jutawan Shaklee bukan dalam tempoh yang singkat. Bukan setahun dua. Tapi, bandingkan kita yang kerja makan gaji, 20 tahun pun belum tentu daapt kumpul wang RM100,000, tapi mereka yang aktif selama 10 tahun dah boleh jadi Jutawan Shaklee.

Inilah gambaran potensi pendapatan tahunan peniaga Shaklee.
Purata potensi pendapatan tahunan Shaklee

Jom, jangan berlengah lagi. Kita bina rangkaian perniagaan Shaklee. Bersama bina bisnes Shaklee untuk sama-sama mengecapi pendapatan tujuh angka.

Dan, inshaAllah, anda boleh mencapai impian anda menjadi Jutawan Shaklee.
Hubungi Kak Nas 0194706780



Nas Ibrahim 
Konsultan Shaklee Anda
ID: 1213206
FB: Nas Ibrahim
Instagram: nas_shakleeconsultant



Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment