Cara Dapatkan Income Tambahan Dari Rumah, Boleh Dibuat Oleh Sesiapa Sahaja Yang Mahu

Mendapatkan Income Tambahan Dari Rumah Dengan Bisnes Ini Semakin Mendapat Pilihan Semua Golongan

Sebelum Kak Nas bagitau apa bisnes yang sedang Kak Nas buat, Kak Nas nak bagitahu beberapa perkara yang menyebabkan Kak Nas pilih cara ini untuk buat income tambahan dari rumah.

Kak Nas ada anak-anak yang ramai, ada kerjaya sepenuh masa, ada banyak commitment untuk keperluan dan kehendak anak-anak, ada keinginan untuk hidup dalam keadaan "lancar" dalam menangani kos kehidupan yg semakin meningkat.


Percaya tak ibu-ibu, kehidupan sekarang sangat memeritkan walaupun pendapatan bulanan cecah lima enam ribu ringgit.


Tak bersyukur? Konsep bersyukur bukan menerima apa yang ada tanpa berjuang. Jika nak mengubah kehidupan, kena berusaha. Islam juga mengajar kita berusaha dalam setiap kehidupan. Jika nak naikkan taraf hidup, tak akan dapat dengan menunggu dan melihat saja. Lebih-lebih lagi jika asyik bergantung kepada bantuan orang lain.


Inilah bisnes bebas pengaruh politik, pengaruh pihak-pihak tertentu. Jika nak naik, usaha sendiri. Tapi, bisnes ini adalah bisnes berkumpulan. Ada rangkaian " atuk, nenak, emak ayah, ummi, dedi, rakan-rakan " yang saling menyokong antara satu sama lain. Kami dilatih dengan ilmu nutrisi, vitamin, marketing dan sebagainya untuk menjadi pakar dalam bisnes ini.


Dan, kami sendiri mulakan kesannya pada diri kami dulu. Kami makan vitamin-vitamin Shaklee. Kesannya dah ada, baru kami kongsi dengan Uolss pulak. Kami buat bisnes produk paling bagus dalam dunia ini.



Cara Buat Income Dari Rumah

Kak Nas suka bisnes ni. Sebab itu, Kak Nas rasa enjoy. Dapat tolong diri, tolong orang lain jadi sihat dan buat duit, dan tolong keluarga tambah income. Setakat ni, pendapatan diterima Alhamdulillah. Pendidikan kesihatan akan ditingkatkan agar lebih ramai anggota masyarakat sedar akan kelebihan makan vitamin semula jadi.

Uolss nak  RM50, atau RM500, atau RM5000, atau RM50,000 sebulan. Ini bukan cerita kayangan, bukan cerita mustahil. Sudah ramai yang capai. Yang dapat RM1 juta sebulan pun ada. Orang Melayu kita. Orang biasa biasa tapi semangat dan cita-cita luar biasa.

Cara buat income dari rumah ini menarik hati Kak Nas sebab tak perlu keluar rumah selalu ( kecuali jika hantar barang kepada pelanggan, atau ambik stok ).

Banyak masa urus bisnes ni dari rumah. Boleh bersama anak-anak, sambil tunggu anak buat kerja sekolah, sambil konsult pelanggan.


credit: http://careervanity.com/

Bagaimana Nak Rebut Sama Peluang Cara Buat income Dari Rumah


Uolss ikut je panduan Kak Nas ni. Mudah  sangat.

1. Hubungi Kak Nas 0194706780

2. Kak Nas akan bagi tahu maklumat tertentu perlu diberi kepada Kak Nas.

3. Selepas dapat bayaran daftar, dan Uolss pun dah bagi cukup maklumat diri, Kak Nas akan daftar. 

Yuran keahlian, termasuk pos dan GST, ialah RM79.50.

Jika nak dapat free membership, sila pm Kak Nas utk ketahui caranya.

4.  Selepas itu, bersedialah untuk memdapat bimbingan mentor. Ada mentor, jalan lebih mudah untuk menikmati bonus dan pendapatan lumayan.

Mudahkan caranya? Modal kecik. Stok tak perlu simpan. Produk first class. Tak payah pening-pening nak buat kajian produk. Bilangan kuantiti produk pun banyak.

Yang best juga. Produk ni tinggi kualiti. First class. Sentiasa ada permintaan.


Hubungi Kak Nas ye. Kita sembang2  lagi untuk bincang dengan jelas peluang bisnes menarik ini.

Nas
0194706780
FB: Nas Ibrahim
Insta: nas_shakleeconsultant
Pengedar Shaklee - COD Kawasan Kuala Kangsar, Sungai Siput, Salak, Taiping, Manong, Padang Rengas


credit: http://www.makealivingwriting.com/

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment