Kenapa Vivix Viral?

Minuman Vivix ajaib kerana rumusan resveratrol dan polifenolnya membantu melegakan masalah kesihatan kulit, jeragat dan jerawat, serta lain-lain masalah kesihatan, terutama yang dianggap kritikal.

VIVIX®
Vivix® Melambatkan Penuaan Pada Tahap Sellular Level

Penyelidikan canggih sejagat untuk menentang penuaan sellular dan penyelidikan bertahun-tahun dengan saintis terkemuka telah menghasilkan Vivix® - penemuan saintifik yang hebat dari Shaklee.


Hanya Vivix® mengandungi adunan fitonutrien proprietari, yang memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang jarang ditemui dan resveratrol, menghasilkan ramuan yang 10 kali lebih efektif dari hanya resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisma utama penuaan sellular.

4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular

1. Kerosakan DNA

Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA.

Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo"(kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix® melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. Pengawalan Genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada sellular.

Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix® mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel Sel


Mitochondria (penjaga tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun.


Ramuan Vivix® menggalakkan biogenesis(pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.

4. Penimbunan Protin AGE (Advanced Glycation End Products)

Penimbunan berlebihan protin AGE boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang aan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix® adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protin AGE.


Didalam satu penemuaan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix® berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

Melawan penuaan pada tahap sellular dan lebih dari itu.

Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix® telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaam pada tahap sellular:
  • Melindungi dan membaiki sellular DNA
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan biogenesis(pembentukan baru) mitochondria
  • Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End products)

Juga menolong, membantu menjaga/ memelihara:
  • Kesihatan jantung
  • Kesihatan otak
  • Kesihatan sistem imun
  • Kesihatan sendi
  • Pelindungan Anti-oksidan
  • Peningkatan tenaga pada tahap sellular
  • Kesihatan dan kesejahteraan
Vivix®- Penyelesaian Hebat, Formula Yang Esklusif, Keputusan Yang Menakjubkan


RAMUAN SEMULAJADI

1. Muscadine Grape


Anggur Muscadine adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom, dan kerana pasangan kromosom ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.

Saiz anggur muscadine adalah sebesar bola golf.

Kerana pertumbuhan alam sekitarnya yang unik, cahaya matahari yang kuat, ia mengandungi banyak polifenol dan resveratrol.

Ia juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrien yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan ia mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.

Selepas dilakukan kaji selidik tambahan, jenis anggur hebat yang paling mustajab ini dikenal pasti. Seterusnya kumpulan ini, bersama dengan ahl sains dari University Georgia, membangunkan satu proses ekstraksi sejuk dan lembut untuk menghasilkan satu ekstrak yang bermutu tinggi dengan aktiviti biologi tertinggi seperti yang ditunjukkan dalam beberapa siri ujian makmal untuk anti-penuaan.

Untuk mencipta profil polyhenol yang kuat didalam Vivix®, ahli sains menggabungkan resveratrol yang tulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini, Elderlyberry dan Purple Carrot. Campuran inilah yang bertanggungjawab dalam banyak tindakan unik anti-penuaan sellular Vivix®.


2. Purple Carrot


Ianya sumber terbaik vitamin A, dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins, dan sesquiterpenes.

Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins bertanggungjawab pada warna merah menyala, biru, dan ungu buah dan sayuran.

Berry mengandungi banyak anthocyanins, terutama skali blueberry, yang mengandungi aktiviti antioksidah yang teramat tinggi.

Anthocyanins adalah antioksidan utama didalam carrot yang berwarna ungu-kuning dan ungu-oren, dan carrot ungu-kuning mengandungi kapasiti antioksidan tertinggi, diikuti oleh carrot ungu-oren.

Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak didalam semua jenis carrot. Asid klorogenik ini dipercayai bertanggungjawab mengurangkan diabetes yang dikaitkan dengan pengambilan kopi.

Sejak kebelakangan ini, kajian telah menunjukkan anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti biologi, termasuk antioksidan, anti-radang, anti-mikrobial dan anti-carcinogen.

Tambahan pula, ia juga mempamerkan kesan pada saluran darah, platelet dan lipoprotin yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.


3. Elderberry (Sambucus Nigra)


Satu daripada manfaat Elderberry adalah keberkesanannya dalam mengubati simptom flu, terutama sekali influenza B.

Berry mengandungi flavanoids, yang empunyai ciri antioksidan yang kuat, dengan yang demikian mengukuhkan sistem immun melawan jangkitan virus dan bakteria.

Pada masa yang sama, Elderberry adalah sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthocyanins yang memberi kesan anti-radang.
Ia juga dapat mengurangkan simptom seperti sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan dengan selsema atau influenza.

Walaubagaimanapun, Elderberry tidak hanya kaya dengan antioksidan, tetapi juga vitamin A, B dan C dan nutrien seperti asid, asid amino, carotenoids, tannin dan rutin.

Selain dari menguatkan sistem immun, untuk melawan jangkitan virus dan flu, elderberry dan ekstraknya juga berkesan terhadap keadaan seperti flu, jangkitan yeast, asma, batuk, sesak hidung dan dada dan juga diabetes. Ia juga dapat merendahkan tahap kolesterol dan juga menghalang oksidasi kolesterol LDL. Oksidasi kolesterol LDL dianggap satu penyebab utama penyakit kardiovaskular.

Kesimpulannya, elderberry mampu memberi pelindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung, termasuk strok dan serangan sakit jantung. Selain itu, manfaat elderberry adalah mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.


4. Japanese Knotweed (Polygonum Cuspidatum)


Japanese Knotweed adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia, yang juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah.

Japanese Knotweed adalah sumber komersial Resveratrol, yang juga terdapat banyak dalam ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah.

Tumbuhan ini mempunyai banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplement anti-penuaan seperti resveratrol dan banyak jenis perubatan tradisional Cina.

Ahli sains telah banyak melakukan ujian makmal keatas haiwan untuk menentukan manfaat kesihatan resveratrol. Kesimplan dari ujian ini menunjukkan resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet, dan mengurangkan berat badan.

Ujian sebenar untuk supplement anti-penuaan ini adalah masa. Di masa akan datang usia purata adalah didalam lingkungan 120 tahun. Mereka yang mengambil supplement Resveratrol akan berterima kasih untuk satu lagi terobosan saintifik yang penting ini.


Pastikan Uolss semua rasai keajaiban kesan Vivix ni, untuk apa jua masalah berkaitan kulit, kesihatan dan kecantikan.

Dapatkan Vivix berserta konsultasi berkesan untuk penggunaan yang berkesan.


Hubung Kak Nas 0194706780




FB: Nas Ibrahim
Instagram: nas-shakleeconsultant

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment