Set Vitamin Shaklee Untuk Ibu Mengandung Atasi Masalah Jeragat Yang Mencacatkan Keayuan Ibu-ibu

Masalah Jeragat Dialami Ibu Hamil Dapat Diatasi Dengan Pengambilan Set Vitamin Shaklee Untuk Ibu Mengandung


Tahniah buat ibu yang hamil. Anak sulung? Atau anak kedua? Ketiga? 

Alhamdulillah. Tak kira anak ke berapa, bersyukurlah ye.  Kerana bagi setiap anak, Allah dah tetapkan rezeki untuk mereka. Tapi, salah satu yang kerap menganggu ibu hamil ialah jeragat.  Walaubagaimanapun, puan perlu buat sesuatu untuk tampil cantik ayu walaupun hamil. Lagi pun, semasa mengandunglah wanita nampak lebih manis, lebih ayu dan menawan. Puan tentu tak nak keadaan muka berjeragat ini menganggu emosi puan. Emosi yang sering terganggu boleh menganggu janin puan. Sebelum akak cadangkan Set Vitamin Shaklee untuk ibu mengandung, Kaknas nak bincang kenapa jeragat berleluasa naik sewaktu hamil.



Punca Jeragat atau Tompok Hitam Berleluasa Naik Semasa Hamil

1. Kawasan Gelap Semakin Bertambah Gelap

Sedikit tahi lalat atau jeragat sedia ada yang tidak ketara sewaktu tidak hamil, menjadi lebih besar, dan jeragat pudar menjadi semakin gelap akibat perubahan kulit sewaktu hamil. Tahi lalat atau jeragat baru mungkin keluar juga. Hormon yang meningkat punca kepada peningkatan pigmen pada kulit muka puan. 

2. Topeng Kehamilan

Kadang-kadang, dalam trimester kedua tempoh puan hamil, puan dapati tompok-tompok kekuningan atau coklat atau gelap muncul. Ini dipanggil topeng kehamilan. Biasa berlaku pada dahi, pipi bahagian atas, hidung dan dagu. Namapaknya serupa seperti jeragat juga. 

Hormon estrogen dan progesteron rangsang sel-sel melanin untuk hasilkan lebih pigmen. Dan penghasilan pigmen ni tak sekata pada muka. Ia naik berkumpul pada tempat-tempat tertentu seperti di atas dan membentuk tompok gelap seperti jeragat.

3. Kekurangan Nutrisi

Semasa hamil, ramai ibu dapat jeragat dan lain-lain masalah kulit dan kesihatan kerana puan kurang nutrisi atau zat yang seimbang. Lagipun, pemakanan ibu dikongsi dengan janin. Jadi, sel-sel kulit muka, sel-sel anggota badan yang lain juga tak boleh berfungsi sebagaimana sepatutnya.

Cara Yang Paling Berkesan Hilangkan Masalah Jeragat Dengan Set Vitamin Shaklee untuk Ibu Mengandung

Set Vitamin Shaklee Untuk Ibu Mengandung mampu melegakan masalah jeragat yang puan alami sewaktu mengandung. Di samping itu, banyak sangat khasiat yang puan dan bayi puan dapat jika puan mengambil set lengkap ini. 

Memangpun, masa inilah waktu yang amat penting untuk puan dan bayi dapatkan segala khasiat yang tinggi kualiti dengan menggunakan produk Shaklee untuk ibu mengandung yang dibuktikan secara saintifik selamat, semula jadi dan berkesan.

Amat rugi jika tempoh hamil yang berharga ini tidak dilengkapkan dengan zat-zat yang memang wajib diperolehi ibu dan anak.

credit: http://crystalxasli-nasa.com/


Set Vitamin Shaklee Untuk Ibu Mengandung Yang Ada masalah Jeragat dapat membantu puan hilangkan masalah jeragat melalui cara berikut:

1. Vita Lea ialah multivitamin. Ianya membantu puan dapat nutrisi seimbang. Vitalea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap. Ianya diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Beta Karotena dalam VitaLea akan meningkatkan  kecantikan kulit dan sistem imunisasi puan semasa hamil.

2. SR Vitamin C Plus akan rangsang pembentukan sel kulit puan jadi sihat. Sel yang sihat bebas jeragat.  

Juga Vitamin C Plus akan rangsang pembentukan kolagen. Kolagen yang cukup pada kulit menegangkan kulit puan, memudarkan jeragat puan. 

Seterusnya, Vitamin C akan lindungi kerosakan sel akibat pencemaran atau puan yang kerap stres. Memang fasa hamil, kita banyak stres akibat perubahan emosi, hormon dan bentuk fizikal badan.

3. B Complex Shaklee bantu pembentukan dan aktiviti sel genetik ibu.  Juga mencegah anemia. kekurangan sel-sel darah merah atau hemoglobin menyebabkan zat-zat dan oksigen sukar dibawa kepada kulit. Jadi kulit menjadi tidak sihat. Jeragat akan terbentuk.

4. Omega Guard berfungsi sebagai anti radang. Jeragat ialah satu bentuk keradangan kulit. Dengan mengambil OmegaGuard Shaklee, bermakna puan akan mengurangkan masalah keradangan, sekali gus mengurangkan jeragat.

5. Energyzing Soy Protein (ESP) buatkan kulit puan lebih berseri.

Membuatkan kulit puan lebih anjal kerana ESP ialah protin yang penting untuk kulit.
Merangsang regenerasi kulit dan otot puan, serta mengurangkan kedutan. Kedutan akan menggelapkan lagi pigmen-pigmen pada muka.

Akhirnya, tona kulit puan akan sekata, kulit muka puan halus mulus dan gebu.

ESP juga baik untuk hormon agar kestabilan hormon mempercepatkan lagi usaha kurangkan jeragat.
Sel-sel kulit baru, bebas jeragat akan terbentuk.

6. Ostematrix adalah kalsium terbaik yang memberi peranan dalam mengatasi jeragat secara tidak langsung. Salah satu punca jeragat ibu hamil ialah stres. Jadi Ostematrix ini melegakan beberapa masalah berkaitan kehamilan, lantas mengelak ibu hamil dari stres. Tiada stres, jeragat juga dapat dielakkan.

Bagaimana?

Ostematrix perbaiki kekejangan dan kebas-kebas -  600mg kalsium jika diambil sebelum tidur akan perbaiki keadaan kerap kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis.

Ostematrix mengimbangi tekanan darah, sebagai penenang saraf, menggalakkan ibu hamil tidur selesa, memperbaiki jantung berdebar ibu-ibu, kerap gementar, dan stress. Juga memperbaiki kemurungan ibu hamil, perubahan mood, sakit kepala dan pitam.

Kesimpulan:  Dengan mengambil Set Vitamin Shaklee untuk ibu mengandung mengatasi masalah jeragat, puan juga dapat banyak manfaat. Setiap satu produk Shaklee untuk ibu mengandung dikaji mengandungi khasiat-khasiat penting buat ibu dan anak yang dikandung.

Untuk dapatkan Set Ibu Hamil ini, hubungi Kak Nas 0194706780. Pertanyaan dan konsultasi berkesan akan diberikan kepada puan.

Nas ,
ID: 1213206
FB: Nas Ibrahim
Insta: nas_shakleeconsultant


Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment