Herb-Lax™

Ada masalah sembelit? Selalu sakit perut sebab perut tak lawas. Sebenarnya, banyak masalah akan timbul jika pembuangan kita tak normal. Tapi, cara mudah, sela,at dan berkesan ialah dengan pengambilan HerbLax.


Ramuan asas Herb-Lax™ ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat.


MENGANDUNGI 9 HERBA SEMULAJADI



Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.


MANFAAT UTAMA HERB-LAX™ SHAKLEE:

  • Pembersihan najis yang tersekat
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  • Membantu masalah sembelit.
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  • Mengempiskan perut.
  • Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

Hubungi Kak Nas untuk dapatkan HerbLax, serta nasihat atau konsultasi berkesan tentang HerbLax.

Nas 0194706780












Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment