Bisnes Shaklee, Bisnes Yang Menguntungkan Pelbagai Pihak

Ceburi Bisnes Shaklee, Bisnes Yang Menguntungkan, Bisnes Yang Sesuai Untuk Semua Golongan Masyarakat


Walaupun dinamakan bisnes multi level marketing, bisnes Shaklee bukan bisnes orang atas cari ahli, duduk diam, kutip hasil dari penat lelah ahli bawah. Bukan bisnes yang tiada produk. Bukan bisnes kutip pakej tertentu, ahli cari yang lain, kutip modal tertentu, dan tunggu...lihat saja untuk kutip hasil. Inilah MLM yang tidak baik.

Bisnes Shaklee bisnes bermaruah. Ada produk paling bagus untuk kegunaan semua pihak. Ada rangkaian tersusun, di mana upline lebih bekerja keras beri bimbingan kepada anak buah. Upline yang banyak bantu downlines. Hasil usaha downlines tidak menjadi hasil bahagian uplines.

Sistem pembahagian bonus Shaklee amat unik, tidak berupa MLM yang menindas, tetapi sistem pembayaran bonus dipatenkan. Sistem ini adil, dikaji oleh pakar, dan memberi manfaat ke peringkat global. Kalau bisnes menindas, biasanya tak kekal lama, tak menarik minat orang-orang yang profesional dan bijak pandai, dan menyalahi undang-undang.

Sebab itu, kalau nak cari bisnes yang menguntungkan, pilihlah bisnes Shaklee, 
kerana banyak sebab:

Aspek-aspek Yang Menjadikan Shaklee Bisnes Yang Menguntungkan
1. Risiko Yang Sangat Kecil:
Kerana kalau langsung tiada hasil, anda mungkin kehilangan yuran ahli yang amat kecil iaitu RM97.50 ( pos dan GST termasuk ).
Tapi, jikalau anda bersungguh, anda tidak akan rugi pun.
Dalam perniagaan lain, adakah modal sekecil ini diperlukan? Nak buka kedai burgerpun, berapa modal perlu? Nak buka kedai runcit, lagi besar modalkan?

2. Permintaan Besar Untuk Produk Kesihatan dan Kecantikan:
Produk Shaklee terkenal dengan produk penjagaan kesihatan dan kecantikan. Sepanjang masa orang nak sihat dan nak cantik. Produk paling berkualiti,BERKESAN. Sebab itu iamya sentiasa ada permintaan. Sebab itu juga, produk Shaklee diminta orang sejak lebih 60 tahun yang lalu. Carilah perniagaan yang mampu bertahan dan semakin maju sehingga ke hari ini. Telah terbukti, jika boleh bertahan lama, bermakna inilah bisnes yang menguntungkan buat Uolss.

Repeat customers sentiasa ada!
Antara rangkaian produk Shaklee yang tinggi permintaan

3. Potensi pendapatan besar:
Tiada siling ditetapkan untuk Uolss dapat hasil. Usaha sedikit, hasil sedikit. Usaha rajin, tekun, potensi pendapatan lagi besar. Berbeza dengan kerja makan gaji. Rajin atau tidak, had gaji Uolss ditetapkan. Sejauh mana usaha Uolss tidak boleh pergi jauh jika makan gaji. Paling banyak, Uolss akan diberi pengiktirafan sedikit bonus dan sijil penghargaan.

Uolss nak lima angka, enam angka, ada potesi untuk Uolss dapat. Untuk capai pendapatan yang di luar jangkaan, komitmen, kesungguhan, sikap positif, proaktif, bijak dan saling berganding bahu antara satu sama lain. Bisnes Shaklee bisnes bermentor. Ada upline yang akan bimbing sehingga Uolss boleh berjaya.

4. Tak perlu Pekerja:
Inilah satu kelebihan perniagaan Shaklee berbanding perniagaan konvensional. Uolss bekerja sendiri, untuk diri sendiri. Jadi, bisnes ini amat mudah dimulakan dari rumah. Kalau ada pekerja, tak sesuai buat dari rumah. Tak perlu fikir fasal gaji, kerenah pekerja dan hati pun tenang sebab tak risau akan pekerja boleh diharap atau tidak.

5. Tak Perlu Simpan Stok:
Bisnes lain yang konvensional perlu ada stok. Cukup Uolss ada handphone, line internet dan advantage jika ada laptop. Kebanyakan urus niaga yang Uolss akan lalui ialah melalui online. Dan Kak Nas percaya, zaman sekarang, fon, internet, FB, Insta, Whatsapp dan Telegram umpama makanan harian. Kalau tak bisnes pun, semua itu Uolss selalu tengok setiap hari, kan?

Pelanggan minta nak produk, Uolss akan order terus secara online melalui Shaklee2u, itupun selepas pelanggan bankin wang terlebih dahulu. Tak guna duit Uolss langsung. Jadi stok tak perlu simpan. Kecuali, inisiatif sendiri, nak cepat, ada pelanggan berdekatan nak COD, bolehlah ada sedikit stok. Tapi, sebenarnya syarat utama tak wajib. Jadi Uolss tak tanggung beban kewangan dalam bentuk stok di tangan.
Uolss akan dapat untung runcit dan bonus nanti. Kelak, Uolss akan sedar bahawa memang betul inilah bisnes yang menguntungkan.

--- Jika tak sabar nak mula,
 hubungi Kak Nas 0194706780 segera untuk dapatkan konsultasi ---

6. Kos operasi amat rendah:
Kos yang terlibat ialah kos internet sahaja. Itupun kalau Uolss tak buat bisnes, Uolss akan bayar juga topup bulanan kan?

7. Tiada had sempadan:
Di mana saja Uolss berada, Uolss boleh buat bisnes ini. Sambil baring, sambil melancong, ketika di luar negara... di mana saja, bisnes ini mudah dilaksanakan. Jadi, Uolss tak terperangkap dengan lokasi atau kedai yang terpaksa kena tunggu.


credit: https://zenparent.in

8. Tiada Kelayakan Profesional Diperlukan:
Tak kira apa sijil Uolss, apa latar belakang kehidupan, ada kroni atau tidak, ijazah atau SPM, PHD atau Master, bisnes ini untuk semua. Syarat utama, selain dari keinginan dan kesungguhan, Uolss mesti berumur 18 tahun ke atas.

9. Kebebasan Milik Anda:
Jika Uolss dah  lama dan mampu bina rangkaian bisnes yang mantap, anda sedang nikmati kebebasan dalam hidup dari segi masa dan kewangan. Anda nak ke mana saja, nak bersama siapa... sudah jadi milik anda. Tak perlu bergegas-gegas berlumba setiap hari di jalan raya untuk mengejar " punch card" dan dimarahi boss.
Inilah kebebasan yang diimpikan setiap orang, dan Uolss boleh capai jika mula dari sekarang. Tekun dan bersungguh-sungguh tangga kejayaan dalam bisnes yang menguntungkan ini.

Join Sebagai Pengedar Shaklee Untuk Menjadi Konsultan Berjaya, 
Untuk Membina Kehidupan Impian Masing-masing

Hubungi Nas 0194706780




Nas Ibrahim
Konsultan Shaklee Anda
ID: 1213206
FB: Nas Ibrahim
Instagram: nas_shakleeconsultant

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment