Nak Cari Wang Lebih Hanya Dari Rumah, dan Jadual Yang Fleksibel?

Cari Wang Lebih RM1000 Dengan Bisnes Shaklee, Yang Terbukti Dapat Legakan Ramai Yang Serius Nak Ubah Taraf Hidup

Sedang berfikir cara cari wang lebih? Tak salah kita fikir, cari, rancang nak bisnes apa? Sekarang, apa saja kena ada wang. Tiada yang percuma kerana semuanya dah jadi barang ekonomi. Syukurlah Allah masih bagi hujan. Sebagai rahmat sekelian alam.

Hidup berjimat boleh. Tapi, kalau berjimat sehingga korbankan keperluan diri, anak-anak, sebenarnya kita ibu bapa menzalimi anak-anak. Hak mereka adalah tanggungjawab ibu bapa untuk ditunaikan. Kita jangan mudah berserah tanpa betul-betul berusaha, berjuang memperbaiki nasib diri.

Berjimat pada tempat tertentu, Ok. Tapi, pastikan keperluan fisiologi, keselamatan dan pendidikan anak-anak dipenuhi.

Apa yang boleh anda buat? Andalah yang tentukan....

Apa anda nak dari hidup ini? Lebih masa anda bersama keluarga dan rakan-rakan? Duit ekstra untuk melancong atau nikmati beberapa keistimewaan? Cara nak ubah kehidupan yang memberi impak?

Akak cadang pilihan terbaik untuk Uolss yang sedang mencari cara cari wang lebih. Nak lebih RM50? lebih Rm500? atau lebih RM1000? atau lebih lagi besar? Potensinya ada dalam bisnes Shaklee untuk anda. Syarat, anda nak, anda serius, anda boleh dibimbing.


------ Jadi pengedar Shaklee yang akan mendapat bimbingan dan sokongan berterusan?

Hubungi Nas 0194706780  atau klik www.wasap.my/60194706780

Perbezaan Shaklee Berbanding Bisnes Lain Dalam Cara Cari Wang Lebih

Produk-produk Shaklee gabungkan sains terbaik dan alam semula jadi terbaik untuk hasilkan produk-produk yang sihat buat anda dan orang lain, serta alam sekitar.

Produk-produk Shaklee disokong oleh kajian sains yang gigih dan tekun, bahan-bahan yang diuji secara teliti dan mendalam. Sehingga produk Shaklee sahaja yang lulus Landmark Study.

credit: http://www.shaklee.com/

Shaklee Effects

Dengan langkah kecil, tapi dibuat setiap hari, akan membentuk jutaan langkah. Inilah yang akan menghasilkan perubahan besar. Samada anda tolong jiran, sahabat jadi lebih sihat, bantu keluarga tambah pendapatan atau anda tinggalkan legasi bisnes Shaklee anda.


Cara Cari Wang Lebih Dengan Anda Sendiri Bentukkan Hidup Anda

... melalui bisnes Shaklee!!!

Apabila anda betul-betul dah bersedia nak dapatkan kesan perubahan pendapatan, dan kesan kesihatan, pilihlah jalan ini. Cara cari wang lebih dengan bisnes Shaklee. Cara dapatkan kesihatan hakiki, dengan vitamin-vitamin Shaklee. Cara anda nak bantu orang lain, dengan bisnes Shaklee.

Anda guna, anda kongsi dan anda bina bisnes anda...bisnes bermentor.

Tentukan cara anda nak join.

Guna:

Langkah pertama anda jadi pengguna dulu. Itu paling berkesan. Anda rasai sendiri SR Vitamin C Plus, baru anda rasai kesannya ke atas kulit anda. Bagaimana jika anda ada jeragat, perlahan-lahan anda dapat perubahannya. Jeragat semakin berkurang, kulit anda semakin cerah. Badan anda semakin sihat.

Kongsi:

Selepas itu, secara tak langsung anda akan kongsi kegembiraan anda dengan ahli keluarga yang lain, dengan rakan-rakan, atau dengan sesiapa saja yang anda jumpa, yang ada masalah yang sama. Senang anda nak bercerita, sebab anda terlebih dulu rasai kesannya. Orang lebih percaya apabila kita sendiri sudah guna dan ada kesannya. Mereka lebih yakin!

Bina:

Kegembiraan anda akan ditiru oleh yang lain.

Yang ada jeragat, yang berkulit kusam, sudah tentu nakkan seperti yang anda alami. Mereka akan order vitamin Shaklee daripada anda, dan anda jelaskan kebaikan jadi ahli Shaklee berdaftar kepada mereka. 

Kebaikan-kebaikan yang ada akan diambil oleh sesiapa sahaja yang bijak. 

Bermakna anda secara tak langsung sedang membina rangkaian bisnes anda. Anda sedang bina asas yang kukuh tentang cara cari wang lebih secara lebih sistematik dan tersusun.

Daftar segera sebagai ahli. Hubungi Nas 0194706780 atau klik 

www.wasap.my/60194706780

  


Nas Ibrahim
ID: 1213206
Konsultan Shaklee Anda
FB: Nas Ibrahim
Instagram: nas_shakleeconsultant

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment