Bisnes Shaklee Di Mana Saja Dengan shaklee2u.com.my

Saya declare dengan sepenuh hati, inilah bisnes dari rumah yang telah menambat hati saya. Bisnes Shaklee. Jual produk-produk kesihatan, kecantikan dan rumah tangga.

Pilihan produk Shaklee: Produk nutrisi, untuk berat badan yang ideal, produk kecantikan, dan barang-barang penjagaan kebersihan rumah.
Setiap bulan, ada produk-produk pilihan yang dipromosikan.  Produk promosi biasanya laris sangat sebab ada diskaun diberikan dan ianya amat menjimatkan!

Semua produk adalah semula jadi, tiada bahan kimia bahaya, sangat mesra alam. Paling best, ianya berkesan.

Once Uolls cuba, ikut panduan yang betul, Uolls akan setia dengan Shaklee.

Saya bukanlah jenis orang banyak modal, yang bukan juga ada banyak harta untuk memulakan sesuatu perniagaan. Tiada premis untuk saya tunjuk barang-barang jualan sebagai pameran. Juga bukan jenis yang suka atau ada peluang untuk berkejar ke sana ke mari seperti salesman bisnes lain.

Saya cuma mampu bayar sedikit yuran keahlian. Yuran itu sebagai prasyarat untuk terus bergerak sebagai pengedar. Itupun sebab syarikat yang sediakan banyak kemudahan yang boleh diakses di hujung jari. Iaitu laman Shaklee... www.shaklee2u.com.my



Bisnes Shaklee sebagai perniagaan dari rumah sesuai sangat dengan jiwa dan kehidupan saya: saya suka produk yang natural, bebas bahan kimia bahaya, tak jejaskan alam sekitar; saya suka bisnes dari rumah, yang juga boleh dilakukan di merata-rata tempat yang saya pergi. Balik kampung pun boleh bisnes, sambil melancong juga boleh bisnes. Mudahkan?

Tak perlu terikat dengan tempat dan masa. Yang perlu hanyalah akses internet. Rata-rata sangat ramai sekarang yang ada kemudahan ini. Tanpa batasan masa. Itu yang jadikan ianya sangat unik sekali. 24 jam sehari, 7 hari seminggu. Nonstop. 
Maknanya, nak usaha tanpa henti pun ok jugak ( tapi, awas! masa rehat kena cukup ). Jadi, elok sangat manfaatkan peluang yang ada. Ikut kemampuan masing-masing.

Kenapa bisnes ni mudah?

1. Jika saya nak beli vitamin-vitamin, dan saya tak cukup masa untuk drive ke cawangan Shaklee, saya cuma buka hp atau komputer, masuk laman www.shaklee2u.com.my. Saya order je vitamin tersebut. Dua tiga hari, datanglah adik Gdex ke rumah hantar vitamin.



Cepatkan?

2. Begitu juga jika ada pelanggan nak vitamin. Selepas mereka bankin wang ke akaun saya, saya akan gunakan www.shaklee.com.my untuk order barang, dan terus setkan penghantaran barang ke rumah pelanggan. Tak lama je tunggu, dua tiga hari barang sampai kepada pelanggan. Seronokkan? Fast service!

3. Jika ada pelanggan yang lebih ke hadapan akan fikirkan kebaikan jadi ahli Shaklee, saya akan daftarkan mereka juga melalui shaklee2u.com.my juga. 

4. Ada juga pelanggan tapi belum jadi ahli ( rugi tau tak jadi ahli! ) yang suka beli sendiri online. Perkhidmatan beli sendiri guna kad kredit atau kad debit disediakan.
Uolls cuma klik je link ESELL yang saya sediakan.
Nak beli? Klik ESELL sekarang.

Bagaimana saya sediakan link Esell? Dalam www.shaklee2u.com.my, ada fungsi Esell. Saya akan klik Esell dan setkan jenis-jenis pilihan barang. Shaklee akan berikan kod tertentu. Ha...sangat smart.

4. Buat bisnes berprestij ini ( prestij sebab saya jual bukan produk cikai - ambik dari kilang , buat bungkusan sendiri - saya jual produk semula jadi nombor 1 di USA, hasil kajian pakar berpuluh-puluh tahun ), saya dibekalkan dengan ilmu-ilmu vitamin dan lain- lain maklumat juga dalam shaklee.com.my.

Senang. Bahan rujukan segala bagai ada di sini. Saya klik Resource Center je.

Ilmu, tips, teknik dan strategi lain banyak dicurahkan oleh mentor-mentor dalam Shaklee. Ilmu mereka nilainya ribuan ringgit, tetapi dititipkan secara PERCUMA. Terharu sesangat!!! Ilmu pun banyak diperolehi dari mentor-mentor secara online aje.

Mana ada bisnes semudah ini? Mudah sehinggakan tiada had ditetapkan untuk kita orang tambahkan pendapatan.

So, apa lagi yang Uolls semua fikir? Suri rumah, adik-adik graduan, yang makan gaji, lelaki perempuan, inilah bisnes yang paling mudah dan sangat fleksibel. Tak perlu teruk-teruk keluar pagi balik petang nak cari pelanggan. 

Bisnes hujung jari. Ada handfon, ada internet, cukup sebagai asas. Kerja dari rumah sambil layan anak-anak, sambil urus rumah tangga.

Peluang tambah pendapatan seratus dua, seribu dua, puluhan ribu...dah ada bukti. Mereka rang macam kita juga, cuma nak atau tidak? Nak ubah kehidupan atau tidak? Nak bebas hutang atau tidak? Nak sihat atau tidak?

Pilihan dalam tangan.

Apa-apapun, shaklee2u.com.my sangat membantu saya dalam bisnes Shaklee secara online.


Nas 0194706780
Jom bisnes dari rumah.

Bacaan menarik..... Kenapa bisnes dari rumah?








Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

2 comments:

  1. Betul Puan. Bukan senang nak cari bisnes ayng ada kemudahan lengkap macamni. Sistem online ni dan diuji bertahun- tahun dan tak ada masalah. Senang nak bisnes walau di oversea pun.

    ReplyDelete
  2. Betul Puan Nas. Sistem ni dah terbukti dah tolong ramai pengedar Shaklee buat duit walaupun duduk dimana- mana. Ada yang baut bisnes sambil bercuti pun ada.

    ReplyDelete