Pesakit Kanser Payu Dara Mendapat Kehidupan Semula

Seperti diceritakan Barbara W. Seminole:

Pada tahun 2006, sayea telah didiagnoskan ada kanser payu dara. Doktor buang ketulan dan tisu2 kanser sekitar payu dara. Dua kali pembedahan tersebut. Saya jalani kemoterapi dan herceptin - terapi untuk atasi kanser. Radiasi juga dibuat ke atas saya. Juga histerektomi pun saya jalani. Cuma ke atas sebahagian sahaja  payu dara saya.

Dah habis kemo, saya ambil semula NUTRIFERON, VITALEA, OSTEMATRIX dan SUSTAINED RELEASE VITAMIN C PLUS. 6 bulan sebelum kali terakhir saya dicek doktor, saya memang ada ambil VIVIX.

Doktor saya, Ketua Bahagiana Surgical Oncologist, Jabatan Payu Dara di Pusat Kanser Moffitt, Tampa, Florida mengatakan performance darah saya sangat bagus.

Apabila saya bertanyakan tentang inikah ubat terbain untuk merawat kanser payu dara, doktor saya menjawab, Tidak!

WALAUBAGAIMANAPUN, bahan dalam Vivix mampu menghalang kanser payu dara. Para doktor merasakan bahan dalam Vivix akan menghalang kejadian semula kanser payu dara dan kanser prostat.

Jadi, Moffitt menjalankan kajian klinikal ke atas kemampuan bahan dalam Vivix ini dengan menegeluarkan geran sejuta dollar.

Saya pun tanya doktor." Apa bahan yang spesel tu doktor?" 
Jawapan doktor, RESVERATROL.

Lalu, saya pun bagitau doktor bahawa saya telah meminum VIVIX ( yang ada resveratrol ) selama 6 bulan dah. Doktor bukan main terkejut dan berkata.

" Kamulah orang pertama yang kami dapati memperoleh hasil yang sangat baik dengan resveratrol.
Saya mohon kamu bantu dan jadi penolong dalam ujian nanti."

Bangga dan gembiranya saya. Sebab aya akan membantu Susan B. Komen Foundation dalam kajian ini.
Dengan mengambil Vivix, Nutriferon dan supplemen lain menguatkan semanagt saya menghadapi kanser. Saya yakin supplemen ini akan menghalang pembentukan kanser baru.


Dapatkan Vivix dan lain2 vitamin. Hubungi Nas 0194706780

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment