Kenapa Saya Setia Dengan Vitamin C Shaklee?

Bismillahirrahmaanirrahim.

Dalam usaha mencari-cari dalam internet apa produk yang sesuai untuk atasi masalah jerawat dan jeragat akak, akak direzekikan terjumpa, Alhamdulillah, satu laman web tentang cara-cara atasi jerawat dan jeragat. Produk yang dicadangkan ialah Sustained Release Vitamin C Plus dan GLA Complex.

Akak nak fokus penerangan akak kepada  Sustained Release Vitamin C Plus dulu sebab Vitamin C Shaklee ini nyata berbeza berbanding vitamin C yang lain. Apa yang uniknya Sustained Release Vitamin C Plus ni? Tak sama ke dengan Vitamin C lain? Kenapa perlu yang Shaklee?

Sebelum akak terangkan kebaikan Vitamin C ini, akak nak terangkan pengalaman akak ambil Vitamin C Shaklee ni.
Vitamin C yang menjadi pilihan dan kesetiaan akak!
1.  Sustained Release Vitamin C Plus ni rasanya masam-masam sikit. Bau pun masam-masam buah aje.  Boleh diterima tekak akak ni. Rasanya tekak siapa pun bolehkan?   Makan benda lain yang rasa entah apa-apa pun boleh. Lagi-lagilah yang belum tau khasiatnya.    
  
2. Saiz tablet Vitamin C ini besar ke?  Alah. Uoll telan burger, kunyah sekali dua je boleh. Ini... mudah sangat. Cara akak telan - masukkan Vitamin C ini ke dalam mulut. Akak ambik dua biji sekali telan. Selepas itu minum air. Telan... Mudah saja.

3. Berapa lama sebotol Vitamin C Shaklee ni boleh tahan? Lama ke sekejap sebenarnya bergantung kepada individu. Satu botol ada 180 biji. Untuk masalah akak, akak ambik 4-5 biji sehari. Akak mau setiap masa bekalan Vitamin C sentiasa ada dan mencukupi dalam saluran darah supaya Vitamin C sentiasa menjalankan fungsinya dalam badan akak. Jadi, kuantiti tersebut akak sentiasa jaga agar tak lupa.

Berapa banyak nak ambik sehari sebenarnya? 

--- klik : BERAPA BANYAK VITAMIN C YANG PERLU KITA AMBIL SETIAP HARI? ---

4. Mmm, kesan? Ini part yang best...
Kulit muka dan badan akak semakin cerah. Bukan putih ye! Daripada sawo matang, cerahlah sikit. Kalau kata putihkan, nampak exaggerate sangat. Tekstur kulit akak juga akak rasa semakin halus dan lembut. Maklumlah, kalau kulit muka sebelum ini, boleh dirasakan kekasarannya. Boleh diraba ketul-ketul jerawat yang macam terbenam di bawah kulit.

Kulit pada bahagian-bahagian tertentu yang kasar pun juga cerah, licin dan halus. Contohnya kulit kaki.
Kini, jerawat dan jeragat sudah pulih. Untuk jeragat, akak ambik suplemen Shaklee yang lain jugak sebab nakkan effect cepat dan lebih power! Sebab jeragat ni kan jenis masalah kulit yang " agak degil" juga.

---klik: VITAMIN PENCERAH KULIT ANDA ---

Bukan sahaja untuk kulit, akak dan anak-anak dapat tingkatkan sistem imun badan. Alhamdulillah. Jika anak-anak mula rasa demam, terus akak bagi kuantiti yang lebih sedikit untuk perlindungan. Memang demam tak jadi. Bagi akak pulak, syukur... dah lama Allah tak bagi demam. Maknanya, badan yang cukup Vitamin C akan menjadi badan yang sihat dan cergas.

5. Konsistenlah ambil Vitamin C. Setiap hari akak mesti ambil sebab Vitamin C ni tak dihasilkan oleh badan. Kena ganti sentiasa. Sebab itu Uoll kalau nakkan kulit lebih elok, lebih sihat dan lebih bersih, wajib ambil Sustained Release Vitamin C Plus ini.

Akak rasa ramai yang tak tahu kenapa kita wajib ambil Vitamin C setiap hari. Ini rahsia yang akak tak mahu jadikan ianya rahsia. 


Baiklah.

Sekarang akak nak bagitahu pulak kenapa wajib ambil Sustained Release Vitamin C Plus?
Kenapa akak HANYA ambik Sustained Release Vitamin C Plus?
Kenapa terlalu ramai yang sudah ambil Sustained Release Vitamin C Plus?
Kenapa sekali beli, terus setia dengan Sustained Release Vitamin C Plus?
Kenapa Vitamin C lain tak boleh tandingi Sustained Release Vitamin C Plus?

--- Klik : KENAPA SUSTAINED RELEASE VITAMIN C PLUS? ---

Tapi, Uoll jangan percaya bulat-bulat apa yang akak telah sampaikan. Sebab akak akan bagi pulak panduan memilih Vitamin C terbaik. Buatlah perbandingan dan penilaian. Akhirnya Uoll akan mengakui bahawa Sustained Release Vitamin C Plus memang TERRRRBAIK!!!

---Klik:  PANDUAN MEMILIH VITAMIN C TERBAIK ---

So, cemana sekarang? Akak harap akak dapat bagi ilmu yang cukup untuk membantu Uoll memilih Vitamin C terbaik. Dalam pasaran memang banyak. Jangan gelap mata ye!

Dapatkan Sustained Release Vitamin C Plus dari akak. Hubungi Kak Nas 01947906780. Uoll bukan sahaja beli, Uoll akan dapat konsultasi terbaik dan percuma berdasarkan ilmu dan pengalaman akak.


Akak akan guna poslaju untuk order luar daripada Kuala Kangsar dan Sungai Siput, Perak.

Penghantaran bayar waktu terima atau COD untuk yang tinggal di Kuala Kangsar dan Sungai Siput, Perak disediakan.


Order dari kawasan-kawasan tertentu lain, akak ada wakil. Hubungi akak dulu untuk mendapatkan maklumat wakil.


Atau akak akan guna poslaju untuk penghantaran ke seluruh Malaysia.


Jika nak beli sendiri secara online menggunakan kad kredit atau kad debit, boleh aje. 


Klik Esell di bawah, dan ikut saja arahan berkaitan. Mudah dan selamat!

Produk-produk lain juga boleh dilihat dan dibeli semasa membuat order online.




Wassalam.

Nas Ibrahim

Shaklee ID: 1213206
FB: Nutrisi Alamiah Tulen
IG: Nutrisi Alamiah Tulen

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment