4 Langkah Menghilangkan Jeragat Tebal Dengan Cepat Untuk Dapatkan Kulit Muka Cerah dan Cantik

Ini perkongsian cara terbukti berkesan hilangkan jeragat dengan pantas dan selamat. Caranya mudah dan menjimatkan. Hanya dengan mengambil vitamin-vitamin semula jadi. Tujuannya nak rawat masalah jeragat dari dalam secara selamat dan lebih pantas.

Dulu beberapa biji je... Kenapa dah semakin banyak ni bintik-bintik hitam? Malu lah kalau begini. Tak konfiden betul nak hadap dengan muka kawan-kawan. Bilalah dapat hilangkan jeragat yang memalukan ni?

Bulan depan ada reunion batch kolej pulak. Aisyyy...macamana ni???

Untuk visual aktif, dijemput lihat video di bawah. Terima kasih. Klik VIDEO

Dah banyak kali kan kita diberitahu bahawa jeragat pada muka berpunca daripada beberapa perkara.
credit: www.harpersbazaar.com

Punca-punca berlakunya jeragat:

Yang pertama dan utama punca jeragat ialah muka terlalu banyak kena cahaya matahari. Ya lah kan, macamana nak elak dari terkena sinar matahari? Tambah-tambah yang bekerja di luar.

Lagipun negara kita ni kan iklim Khatulistiwa. Panas selalu. Takkan sepanjang masa duduk dalam rumah...

Punca jeragat yang kedua ialah keturunan atau genetik. Jika ada antara datuk nenek atau ibu bapa atau mana-mana ahli keluarga ada jeragat, potensi besar anda pun boleh ada jeragat. Dalam badan anda dah ada gen atau sel pembawa jeragat. Tapi jangan risau, ianya inshaAllah boleh diatasi.
Punca jeragat yang ketiga ialah ketidakstabilan hormon. Kenapa hormon anda tak stabil? Bagaimana ketidakstabilan hormon boleh mewujudkan jeragat?
Klik di SINI.
Jangan lupa faktor keempat wujudnya jeragat yang jarang didedahkan ialah kesilapan anda menggunakan produk-produk kecantikan atau penjagaan muka yang banyak bahan kimia bahaya seperti hidrokuinon, paraben, merkuri dan sebagainya.  

Senang je nak kenal produk sebegini.  

Muka anda cepat putih, menggelupas dan pedih apabila anda memakainya.  Cantik yang anda dapat biasanya seketika. Dah ramai saya jumpa rakan-rakan yang kulit muka macam flawless, tapi beberapa tahun kemudian apabila jumpa kembali... hah?  Lainnya muka! Jeragat bertempek-tempek kat pipi yang putih gebu dulu. Ada yang berkerak. 
Lebih parah lagi, anda beli krim jeragat yang juga ada bahan kimia bahaya. Lalu, siang malam anda berusaha menyapu-nyapu krim jeragat. Namun, anda kecewakan? Lagi disapu krim kepada jeragat anda, lagi tebal jeragat anda. Yang teruk lagi, kulit muka semakin menipis. Yang anda harapkan untuk hilangkan jeragat, kecewa!
Anda tahu tak lagi nipis kulit, lagi tiada perlindungan kulit dari sinar UV. Sinar UV memang bahaya. Tompok-tompok jeragat mudah sangat naik bertakhta kat muka. Krim jeragat yang diwar-warkan berkesan sebenarnya tidak. 
Lantas, anda beralih pula kepada krim jeragat lain. Sama juga yang anda dapat. Sama nasibnya. 
Tidak lagi dengan vitamin-vitamin semula jadi nombor 1 ini. Anda tak perlu ragu-ragu kerana vitamin-vitamin yang dicadangkan untuk hilangkan jeragat ini dibuktikan saintifik selamat dan berkesan. 

Sila rujuk Landmark Study.
Akak pernah alami keadaan kulit muka rosak kesan faktor-faktor di atas. Sebab itu akak suka kongsi kisah jerawat dan jeragat serta cara berkesan hilangkan jeragat. Cara hilangkan jeragat yang degil ni!!!

Perlahan-lahan, lima enam bulan baru anda akan bebas jeragat. Kulit anda dah rosak. Sel banyak dah mati. Jadi, tak lain dah anda perlukan vitamin semula jadi yang akan perlahan-lahan membaik pulih kepada sel-sel yang elok dan bersih. Jeragat anda akan hilang! Sabar dan yakin serta ikut panduan diberikan, itu kuncinya.

Tak perlu lagi anda terjebak dengan krim rawat jeragat, atau ubat jeragat yang sebarangan dijual di pasaran.

4 Langkah Mudah Hilangkan Jeragat Yang Terbukti Berkesan, Selamat dan Semula Jadi:

1. Berhenti menggunakan sebarang produk kecantikan bahaya ( ada bahan kimia merosakkan kulit yang merangsang lebih banyak jeragat ).

Baik pencuci muka, toner atau krim siang atau malam pun. Jika anda terus-terusan mengguna, tunggulah masanya muka anda akan lagi parah dengan tompokan jeragat!!!

Stop!!

Itu yang akak dah buktikan. Kalau nak senaraikan produk yang akak pakai ( yang kononnya pengeluar produk kata ada kelulusan KKM, tak ada bahan kimia bahaya... sebenarnya tidak ). 

Jadi, nak guna pencuci muka apa? Toner? Krim malam? Krim siang?

Untuk hilangkan jeragat secara luaran, gunalah set penjagaan yang juga tiada bahan kimia.

Setakat ini, Set Nutriwhite Shaklee menjadi top pilihan penjagaan muka dari luar.

( untuk info lanjut, klik link )  ---  SET NUTRIWHITE  --- 
2. Kurangkan juga berada di bawah pancaran matahari. Sinaran UV matahari boleh mempercepatkan kulit berkedut, tua dan amat cepat terjadinya tompok-tompok jeragat.

3. Mulai ambik vitamin atau suplemen yang dicadangkan ini TANPA GAGAL. Set jeragat lengkap ialah vitamin atau suplemen menghilangkan kerak jeragat atau jeragat tebal. 

4. Patuhi jadual atau cara pengambilan yang dikonsultasikan kepada anda. Konsisten dan sabar akan membuahkan hasil. Hasil yang anda nak iaitu mendapat muka tanpa jeragat.

Set Jeragat Lengkap untuk bantu anda hilangkan jeragat pada muka.


1. Vivix
* Melindungi dan membaiki sellular DNA yang diserang dan rosak hingga menimbulkan jeragat dan masalah-masalah kulit lain.
* Memberi impak postif kepada pengawalan genetik yang melambatkan penuaan. Penuaan digambarkan oleh timbulnya jeragat pada muka.
* Menggalakkan pembentukan baru mitochondria yang meningkatkan fungsi-fungsi sel badan termasuk kulit. 
Kulit berfungsi secara sihat bermakna jeragat dapat dihilangkan.
2. Collagen Powder
* Kulit akan lebih anjal, kurang kering, sembuh dengan cepat dan mengurangkan parut.
* Bantu hilangkan penuaan. Terjadinya jeragat adalah satu gambaran kulit telah tua dan anda sedang mengalami penuaan.

3. Sustained Release Vitamin C Plus
* Mencerahkan kulit dengan mencerahkan tompok-tompok jeragat.
* Melambatkan penuaan. Jeragat satu tanda anda sedang menua.
* Menyekat pembentukan pigmen.
 Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

4. Energyzing Soy Protein (ESP)
* Awet muda. Kulit muda kembali kepada tiada jeragat.
* Rangsang pembentukan semula kulit.
* Mengurangkan kesan-kesan parut akibat tompokan jeragat.
* Membaiki masalah pigmentasi yang membentuk jeragat.

5. GLA Complex
* Melambatkan penuaan. Tanda kulit tua adalah banyaknya jeragat.
* Menstabilkan hormon. 
Hormon yang stabil menggalakkan pembentukan sel yang sihat.
* GLA memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda. Kulit muda adalah kulit yang bebas jeragat dan lain-lain cela.

6. B Complex
* Melawan tekanan/stres dengan menyihatkan fungsi saraf.
* Bantu pembentukan sel darah merah yang sihat dan antibodi.
* Sel kulit muka boleh berfungsi dengan sihat tanpa jeragat.

Hubungi akak, Nas 0194706780,  untuk mendapatkan set vitamin semula jadi Shaklee untuk hilangkan jeragat di atas. 

Akak sentiasa sediakan cara ambilan dan konsultasi sesuai.

Apa kata orang yang dah berjaya hilangkan jeragat?

Sebelum: Banyak tompok jeragat
Cun - selepas hilangnya jeragat - muka lebih cerah dan sihat.
Shaklee Vitamin effects!!!
Lagi senyum melebar. Konfiden sangat. Jeragat semakin berkurangan. 

Kak Nas sedia dan akan terus konsult anda semua yang nak hilangkan jeragat. Yang nak atasi penderitaan dan nak hilangkan jeragat kerak atau jeragat tebal

Hubungi Kak Nas untuk order atau konsultasi di 0194706780

FB: Nas Ibrahim
Shaklee ID: 1213206
Pengedar Shaklee seluruh negara

COD Kawasan Kuala Kangsar, Sungai Siput dan Taiping.

Jika anda lebih suka membuat belian sendiri secara online dengan cepat dan selamat, sila klik link Esell di bawah. Anda akan dibawa ke laman Shaklee dan akan diberi arahan yang mudah.




Menarik berkaitan:

5 Vitamin Top Untuk Kulit Bermasalah

Set Merawat Muka Rosak: WAJIB Ambil Untuk Dapatkan Kulit Muka Lebih Cantik

Syukur Allah Bagi Muka Berjeragat

Vitamin Pencerah Kulit Muka dan Badan Anda Dengan Menakjubkan

Hormon Tak Stabil Punca Jeragat Anda Melarat

Fakta Jeragat Yang Perlu Anda Tahu

5 Cara Set Kecantikan Nutriwhite Jadikan Kulit Anda Gebu dan Flawless

3 Pakej Fabolous Set Hilangkan Jeragat Dengan Selamat dan Cepat

Hilangkan Jeragat Degil Dengan Segera

Cegah Jeragat Sebelum Berlaku Dengan 6 Langkah Ini

Set Kecantikan Semulajadi Nutriwhite Atasi Jeragat dan Jerawat Dengan Berkesan dan Selamat

Set Jimat Untuk Hilangkan Jeragat Anda

Tips Memilih Ubat Jeragat Berkesan dan Selamat

Cara Hilangkan Jeragat Di Kawasan Tepi Mata

Cara Hilangkan Jeragat Dengan Berkesan Menggunakan Gabungan Losyen dan Krim Untuk Jeragat


Klik Esell untuk membeli vitamin atasi jeragat dengan selamat dan mudah.

ESELL

atau....

Hubungi Nas Ibrahim 0194706780 untuk sebarang pertanyaan atau konsultasi berkesan.
















Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.