Kenapa Vitamin-vitamin Shaklee Nombor 1?

Berjuta-juta dollar dah dibelanjakan RND oleh Shaklee.
Tujuan untuk hasilkan produk2 berkualiti, no. 1 berkesan dan selamat.

Dan ini memang terbukti dengan jutaan pengguna setia seluruh dunia.

Sepatutnya dah cukup Shaklee lakukan. Dah ok sangat2. Shaklee dah all out dalam usaha keluarkan produk2 paling BAGUS utk pengguna global.

Atas keyakinan yang tinggi ini, Shaklee inginkan data2 saintifik hasil kajian pihak ketiga pula ke atas supplemen Shaklee ( pihak luar drpd Shaklee yg tak ada apa2 kepentingan dlm Shaklee ).

Nak buktikan produk Shaklee adalah LEBIH TINGGI STATUS, LEBIH BERKUALITI, LEBIH BERKESAN, LEBIH BIOAVAILABILITI, LEBIH SELAMAT dsb berbanding jenama2 lain.

Hasil kajian dah dibincangkan dlm graf di bawah. Ulang sekali lagi, hasil kajian membuktikan dengan jelas tanpa ragu2 bahawa pengguna2 produk Shaklee lebih sihat berbanding yg tak ambil supplemen dan lagi2 lebih sihat berbanding yg ambik supplemen jenama2 lain.

( Sah2 anda yg ada ambik supplemen lain perlu tukar ke jenama Shaklee, dan yg kata tak perlu supplemen, perlu ubah prinsip dan ambiklah supplemen Shaklee)..... seruan ini berdasarkan bukti saintifik.

Siapa pengkaji atau penganalisis produk2 Shaklee? Mereka terdiri dr sekumpulan pakar, diketuai oleh Dr Gladys Block, Univ. Of California at Berkeley.
Dr Gladys ni antara top epidemiologists Amerika... pakar yg mahir dlm kajian dan analisis corak2, punca2 dan kesan2 keadaan kesihatan dan penyakit dlm kumpulan masyarakat.
Dlm kajian ini, Dr. Gladys sebagai pengawal kajian sepenuhnya. Shaklee tak ganggu atau campur tangan pada apa yg dibuat oleh pakar2 tadi. Shaklee tak usik sebarang data atau keputusan.

Keputusan ini pula akan disiarkan tanpa pengecualian.

Baik Shaklee terima, buruk pun Shaklee terima.
Betapa telus kajian ini.

Hasil2 kajian atau prestasi supplemen Shaklee yg disiarkan akan diulangkaji oleh rakan2 seangkatan. Dan diberi pengesahan pula oleh pihak2 ketiga.

Berapa banyak tapisan Shaklee berjaya tembusi. Dah lepas landmark study, barulah kita dapat beli dan guna produk Shaklee.

Apa makna semuanya ini? Bukankah kita patut bersyukur, ditemukan dgn supplemen Shaklee?

InshaAllah, guna yg baik, makan yg semula jadi, ikut fitrah kejadian Allah, kita nakkan kesihatan utk lebih kekuatan dlm beribadat dan berkhidmat.

Jangan tangguh2 utk mendapat yg terbaik.

Kaji graf di bawah dengan teliti:


J dah makan supplemen jenama Y lebih 20 tahun.
K tak ambik supplemen.. claim makan ikut piramid makanan je.
L ambik supplemen Shaklee lebih 20 tahun.

J, K dan L dan ribuan lain dikaji oleh sekelompok pakar berkelayakan, dan berkecuali. Berkecuali maknanya tak ada pihak dari J ke, K ke atau L ke yg boleh mempengaruhi keputusan para pakar tadi.

Keputusan kajian diterbitkan dlm jurnal perubatan dan nutrisi utk tatapan pakar lain dan umum.

Suap menyuap pakar2 ni tak layan. Mrka ada prinsip, ada maruah utk dijaga. Kredibiliti dipegang.

SALAH SATU Hasil kajian ttg diabetes ke atas ketiga2 orang ini:

Bacaan gula dalam darah J paling tinggi.
Bacaan gula dalam darah K kedua tinggi.
Bacaan gula dalam darah L paling rendah.
Jadi, L paling sihat.

Kajian ini bukan atas sorang je. Lebih seribu bagi setiap kategori.

Hasil keputusan sama.
Kajian ke atas penyakit2 atau masalah2 kesihatan lain dikaji sama.

Ini lah dikatakan Landmark Study.

Dlm graf, J mewakili warna merah, K biru dan hijau makan vitamin Shaklee.

Kesimpulan: Boleh simpul sendiri kan?

Dapatkan konsultasi Nas 0194706780.

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.