Kenapa Ada Bisnes Anda Sendiri dari Rumah?

Ada banyak sebab untuk anda ada sebuah bisnes atau pernigaaan anda sendiri di rumah.
credit: pregnancyandbaby.com
* Masa milik anda
* Banyak masa dengan anak-anak
* Anda adalah boss
* Bekerja dengan baju tidur ( boleh juga !)
* Jimat petrol
* Elak kereta cepat haus atau rosak
* Waktu tidur yang bebas
* Waktu rehat yang bebas
* Elak terperangkap dalam kesesakan
* Boleh pilih hari bercuti
Itu adalah kelebihan peribadi untuk ada sebuah perniagaan sendiri dari rumah.

Saya suka kerja dari rumah. InshaAllah, saya berdoa suatu hari nanti, saya dapat fokus secara sepenuh masa. 
Saya boleh tetapkan masa saya sendiri, kerja lebih awal menggunakan komputer, atau lewat.
Saya menulis apabila inspirasi datang dan rancang hari-hari saya dengan cekap.

Setiap hari peluang sentiasa terbuka untuk rangkaian perniagaan di internet untuk kongsikan cerita2 tentang Shaklee.
Jom join saya bekerja dari rumah dalam rangkaian hebat ini. Bimbingan berterusan akan diberikan.

Nas 0194706780

Berkaitan:

Pengedar Shaklee Anda

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment