Perbezaan Shaklee Yang Jadikannya Tak Dapat Ditandingi

Hari ni workshop yang speakernya adalah SAINTIS SHAKLEE dan barisan leadership Shaklee yg berkaitan dengan Product Development.

Bayangkan innovation Shaklee dari 101 tahun yang lalu. SETIAP bahan yg digunakan SEMUANYA tested, bukannya main amik dan proses ja tau.

Antara yang menarik, even capsule vitamin tu sendiri pun ada SAINTIS khas yg buat. Produk yang masuk ke MALAYSIA pun ada SAINTIS sendiri utk pastikan semuanya memenuhi piawaian KKM dan JAKIM.

Bayangkan, setiap vitamin yang ditelan setiap hari oleh pengamal shaklee dibuat oleh SAINTIS yang bukan calang2. Pakar berdekad2 dalam bidang masing2.

Adoi rasa semangat btl mau share ni tp nda tau mau start dari mana. Terasa sangat bangga telan vitamin hebat yang PROVEN dan SELAMAT ni 😂

Inilah perbezaan Shaklee.

Produk yg sampai ke Malaysia bukan dibuat di kilang2 tempatan tapi datang dari kilang US yang diselia sendiri oleh Saintis2 yang berpengalaman.

Memang sepanjang dgr sharing para Saintis mulut ni melangap kali aa terkagum dgr segala info dan jelas nampak dedikasi diorang untuk hasilkan produk yang unggul dan prioritinya adalah SELAMAT untuk semua orang.

Satu ja mau cakap, Shaklee, ure simply the BEST!

No wonder di US ko jadi syarikat nutrition no 1.

Sooonnnn, Malaysia pun pasti jd company nutrition no 1. Saya ada positif feeling tentang ni selepas dengar penjelasan SAINTIS Shaklee.

Nahhh.. Nda kamu mau try Vitamin Shaklee? Rasa la sendiri "Makanan Yang disediakan oleh Saintis" 😍

Shaklee: Safe, Proven, 100% Guaranteed.

Credit : Master Aya Chalo.
( pada hari kedua di Orlando, Florida, USA sempena Shaklee International Conference ).

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment