Teruja Mendapat Pengiktirafan

Tiada niat untuk pergi sejauh ini. Walaupun bagi yang dah berjaya jauh ke hadapan, kejayaan ini sangat kecil. Namun, langkah saya ini mungkin sudah dianggap jauh bagi yang belum mencapainya. 

Mendapat award dari Master Zainul
Penaung Ireach, Master Lyna memberi amanat dan didikan
Sekali melangkah, tak wajar berhenti. Apabila jalan sudah disuluh, panduan banyak diberikan, langkah sepatutnya semakin gagah. Semakin besar. Semangat semakin membara. Rupanya setiap daripada kita ada kualiti tersembunyi. Ada sesuatu  di dalam yang inginkan perubahan. Ingin bangkit membuat kejutan buat diri sendiri.


Sharing
Sharing
Jika sentuhan kita yang biasa boleh mengubah sesuatu, bermakna kita ada kemampuan, keupayaan dan inshaAllah, Allah sedang menunggu kita keluar dari zon selesa untuk memberikan keajaiban. Untuk membuatkan kita berkata, " Inilah yang ku inginkan!"

Percayalah, anda boleh menjadi individu yang saya maksudkan. Oleh itu, saya memang dengan rasa besar hati, ikhlas dan gembira, mengajak anda semua bersama-sama membina impian menjadi kenyataan. Tenaga yang mampu anda berikan. Ilmu akan dititipkan kepada anda oleh pakar-pakar berpengalaman. Pakar-pakar yang telah diuji dan tahan ujian dalam dunia ini. Yang juga mahir selok belok mengendalikan sebuah bisnes. Bisnes produk kesihatan yang semula jadi nombor 1 di USA.

Dengan produk terbaik, syarikat terbaik, pakej ganjaran terbaik, sistem terbaik, mampukah kita hanya jadi pemerhati sahaja? Marilah kita sama-sama rebut peluang untuk memenuhi tuntutan dalaman masing-masing.

Ketahuilah, dalam perjalanan ini nanti, anda bukan sendirian. Kita bergerak dalam satu pasukan yang kukuh. Faktor yang perlu anda berikan adalah masa dan tenaga anda sahaja. Lakukan ini untuk diri anda, keluarga anda, bukan untuk orang lain. 

Potensi dalam diri anda belum digilap. Kami akan bantu anda menggilap dan mengasah bakat anda. 


Bersama mentor hebat
Anda umpama sebutir permata yang tenggelam di dalam lumpur. Tiada siapa nampak dan anda juga tidak memberikan nilai kepada pihak lain.

Keluarkan permata itu, basuh, gilap, gosok.... hinggalah ianya menjadi nilai yang paling berharga. Permata yang dijadikan hiasan pada sebuah tiara. Tiara yang diletak di atas kepala. Baru dipandang dan dihargai.

Itulah diri anda sebenarnya. The sky is the limit. 


Bersama penerima award yang lain
Begitulah juga dengan diri saya. Asalnya ingin menjadi pengguna produk kesihatan nombor satu untuk mengatasi masalah-masalah kesihatan yang pelbagai. Akhirnya potensi dalaman dicungkil dan dicanai. Proses mencanai baru saja bermula tetapi syukur, hasilnya sudah ada.

Anugerah sudah diberikan. Usaha kita dipandang dan dihargai. Tidakkah terharu? Memang ye. Dalam team ini, kita amat menghargai persaudaraan dan kerjasama. 
Team yang sama-sama mengajak kejayaan dunia dan akhirat
Guru dunia akhirat

Yakin!

 Sekali lagi saya mengajak sesiapa sahaja, yang sudah bekerja atau belum, yang ingin menukar kerja, yang nak bina bisnes, yang nak tambah pendapatan, yang nak ilmu pemakanan dan kesihatan, yang nak atasi masalah kesihatan, yang nak ubah jenama pengambilan vitamin kepada yang lebih baik, hubungi Nas 0194706780 untuk menyempurnakan cita-cita dan impian. 

Personal consultation akan diberikan. Luv Uolls...

Sila tonton video Sharing saya. Semoga mendapat manfaat! Terima kasih.

Klik VIDEO























Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment