Penangan Vitamin Shaklee

Assalamualaikum,

Jom kongsi pengalaman sebenar.

Suami saya kerap komplen sakit tengkuk, bahu, belakang dan lengan. Dah lama dah.  Dua tiga tahun.

Sakit bertambah-tambah apabila beliau memandu... hatta memandu dekatpun. Beliau berulang alik kerja lebih kurang 100 km sehari. Itu pun dah tak larat. Memanglah usianya pun dah nak masuk 'sweet sour 50" tetapi.... belum warga emas lagi..

Rasanya ramai gentlemen kat luar sana pun menghadapi masalah yang sama terutama apabila memandu jauh.

Yang terkini suami mengadu sakit sendi-sendi jari. Macam bengkak je... Salah satu jari dah tak boleh nak bengkok.

Apa yang biasa beliau buat untuk mengatasi masalah tersebut?

Kita orang Melayu Malaysia.  Mengurutlah cara pertama yang kita buat. Sehari dua baik. Sakit pulak.

Jumpa doktor, dah jugak. Dapat ubat penahan sakit... Hilang rasa sakit sekejap. Tapi apabila memandu, ucapan yang akan pasti didengari,

"Aduhh, sakitnya bahagian tengkuk ni,  sakitnya bahu..." Kesian tenguk suami terutama masa balik kampung, terpaksa memandu sehala lebih 300 km.

Sehari sebelum bertolak pulang dari kampung, saya paksa suami  makan dua biji @@@ dan dua biji ### sebelum tidur.

Beliau pun tak tahu apa yang saya bagi... Itu je pun yang saya bawa masa balik kampung. Jadi, dah terlampau kesian dan tak tahu cara nak bantu lagi, saya bagi je apa yang ada.

Keesokannya kami meneruskan perjalanan yang jauh. Kami cuma berhenti sekali sahaja untuk solat jamak.  Alhamdulillah selamat sampai.

Tak berhenti makan? Tak.. Makan bekal yang dibeli dalam kereta sahaja. Etak, tapai ubi, goreng pisang, tepung bungkus, keropok lekor.. segala bagai yang dapat dibeli di Kelantan.

Bertolak pukul 1 tengahari dan sampai jam 5:30 petang dengan selamat. Alhamdulillah....

Selepas makan malam, suami tiba-tiba bertanya,
Ubat apa bagi semalam? Sakit biasa lenguh, sakit tengkuk dan kebas tak rasa sewaktu memandu lama tadi...

Saya pun macam tak percaya jugak.  " Itu bukan ubat, itu supplemen semula jadi.

Selepas itu saya hubungi pakar pemakanan, Puan Ziela khabarkan berita terkini.

Untuk masalah seperti di atas, yang terbaik ialah @@@ dan ###.

Ingin dapatkan penyelesaian bagi masalah lenguh, sakit bahu dan tengkuk, sendi dan kebas-kebas?


Hubungi saya, Nas 0194706780 atau email 
NutrisiAlamiahTulen@gmail.com untuk mendapatkan produk atau maklumat lanjut.

Jika anda tinggal di kawasan Kuala Kangsar, pekan Sungai Siput, Salak, Kati dan Manong, perkhidmatan COD ( Bayar Waktu Terima ) disediakan.

Perkhidmatan POSLAJU disediakan bagi penghantaran seluruh negara. Terima kasih.



Nutrisi Alamiah Tulen, "Eat Good, Feel Good, Look Good"




Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments: