Cinta Pertama Dengan Shaklee

Shaklee?

        Dah lama saya dengar tentang Shaklee ni. Kawan yang makan. Tapi tak terbuka pintu hati nak ambil Shaklee. Lepas tu macam biasa.. senyap. Sebab tak ada ilmu tentang kehebatannya.


                 Dua tahun selepas selepas itu, apabila keperluan kepada penjagaan kesihatan mulai terasa, maka saya pun mencari-carilah semula apa yang terbaik.

             Jadi, amat mudah sahaja saya cari maklumat. Cari produk sesuai melalui internet berkaitan masalah yang ada dan.... akhirnya saya ditemukan kembali dengan Shaklee.

       Ingatkan Shaklee ni hanya bertahan sekejap je.. seperti kebanyakan produk lain yang panas sekejap selepas tu lenyap.

       Haa, itu biasa berlaku kepada produk yang kurang penyelidikan dan pembangunan (RnD) dan tiada komitmen dari pengusahanya.

Shaklee?

          Pengasas? Dr Forrest C. Shaklee


     Sudah lebih 100 tahun Shaklee, dengan misi menyediakan kehidupan yang lebih baik dan lebih sihat, telah memberi manfaat kepada manusia di seluruh dunia. Jika boleh bertahan lebih 100 tahun, apa makna? Semua boleh faham, kan?

          Produk Shaklee pertama yang saya beli ialah Alfalfa Complex.  Saya ulang berkali-kali beli Alfalfa ni. Bagus sangat untuk saya yang nak lancarkan perjalanan darah. Nak bagi " fungsi kewanitaan " kita bertambah baik.  

                    Nak selesaikan satu masalah saja, tapi rupanya banyak kesan baik lain juga diperolehi selepas makan tu. 

            Inilah produk pertama yang saya guna. Selepas itu produk-produk lain menjadi pilihan saya.

Alfalfa umpama gudang nutrien. Akarnya mencecah ke bawah sedalam 6 meter, mencari nutrien dan mineral daripada deposit di dalam tanah.
credit: www.plantguide.org

Daunnya mengumpul sejumlah besar klorofil melalui proses semula jadi fotosintesis.
Alfalfa Complex menggunakan alfalfa yang ditanam di California, memastikan pelbagai nutrien, termasuk kalsium, fosforus, besi, dan magnesium serta klorofil, bioflavonoids, mineral surih dan vitamin.

Setiap hidangan menyediakan 300mg kalsium, kira-kira sebanyak segelas susu Alfalfa. Sumber semula jadi daripada tumbuhan pigmen klorofil, vitamin dan mineral


     Ayuh, sahabat-sahabat, yang nak jaga kesihatan, ambillah pemakanan yang bagus. 


     Produk Shaklee ni bukan ubat  ( drugs ) tetapi rangkaian produk kesihatan semula jadi, alamiah, tulen,  yang dapat membantu meningkatkan taraf kualiti kesihatan dan kehidupan kita.


    Sebagai seorang insan, kita berusaha memberi yang terbaik untuk badan kita, insha Allah segala kebaikan akan diberikanNya.



Kini, saya sudah menjadi pengedar Shaklee Sah. Sedia memberi konsultasi dalam pemakanan dan penggunaan produk2 Shaklee. Saya semakin cinta sebarkan kebaikan produk Shaklee. Saya juga suka mengajak semua rakyat Malaysia menggunakan produk-produk hebat Shaklee.


Shaklee Menjamin Keselamatan Tanpa Tandingan

Semua Produk Shaklee
  • TIDAK Mengandungi Paraben
  • TIDAK Mengandungi Triklosan
  • TIDAK Mengandungi Phthalates
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat (SLS)
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES)
  • TIDAK Mengandungi 1,4 Dioksana
  • TIDAK Mengandungi Glikol
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan Cucian Organik yang ”Volatile”
  • TIDAK Mengandungi Asid Hidroklorik
  • TIDAK Mengandungi Ammonia
  • TIDAK Mengandungi Sodium Hidroksida
  • TIDAK Mengandungi Butyl Cellosolve
  • TIDAK Mengandungi Formaldehyde
  • TIDAK Mengandungi Bisfenol-A
  • TIDAK Mengandungi Petroleum Distillates
  • TIDAK Mengandungi Toulene
  • TIDAK Mengandungi Peluntur Warna
  • TIDAK Mengandungi Bahan Perisa
  • TIDAK Mengandungi Pewarna
  • TIDAK Mengandungi Lemak Trans
  • TIDAK Mengandungi Pemanis Tiruan
  • TIDAK Mengandungi Dakwat Toksin
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan Terlarang


[Sumber: Shaklee Malaysia]


"Eat Good, Feel Good, Look Good"




Hubungi saya:

 Nas Ibrahim 

 Shaklee ID: 1213206
 Tel: 0194706780
 Email: NutrisiAlamiahTulen@gmail.com
                 
                   

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.