Atasi Masalah Lelaki Tidak Subur

Shhh. Jangan malu nak baca. Sebarkan kepada pasangan yang masih belum dapat anak dan inginkan anak.

Punca belum dapat anak? Kerana dikatakan suami tidak subur.

"Kajian  terhadap 69% lelaki tidak subur dengan idiopathic astheroteratospermia 
 ( sperma tak normal - jumlah kurang, bentuk pelik, tak bergerak dengan baik )
yang menerima tambahan harian Selenium ( 200 mikrogram ) dalam kombinasi dengan Vitamin E ( 400 unit ) untuk sekurang-kurangnya 100 hari."

Hasil:
 52% mutu sperma lebih baik
 11% kehamilan pasangan spontan
 37% tiada respon

( Rujukan: International Journal of General Medicine, Jan. 2011 ).

Kesimpulan: Tambahan Selenium dan Vitamin E boleh meningkatkan kualiti air mani dan mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan, terutamanya pada motilitas sperma.

Kajian tahun 1924,  ( lama sangat dah ), mendapati Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600 IU - 800 IU Vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

Nah! Para suami yang dihormati. Jangan asyik salahkan isteri sahaja jika sukar mendapat anak.

Sila buat pemeriksaan kesihatan terlebih dahulu untuk tentukan masalah tuan.

Lelaki yang ada masalah air mani tak subur, sangat disarankan untuk memgambil Vitamin E Complex yang PALING LENGKAP di pasaran ( d- alpha tocopherol, d-alpha tocopheryl, digabung dengan alpha, beta, gamma, delta ).

   *** Vitamin E mempertingkatkan  KEMAMPUAN REPRODUKTIF

   *** Vitamin E meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan 
          membekalkan oksigen yang lebih.


Vitamin E Shaklee:
 diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum,
/  kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). 
/  Vitamin E Shaklee adalah yang  paling lengkap dipasaran.
Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot.
/ Sebagai  penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.
Dapatkan Vitamin E Complex,dan dapatkan cara pengambilan yang betul untuk meningkatkan sistem reproduktif, hubungi Nas 0194706780.



Hubungi saya, Nas 0194706780 atau email 
NutrisiAlamiahTulen@gmail.com untuk mendapatkan produk atau nasihat penggunaan tentang
 Vitamin E Complex.

Jika anda tinggal di kawasan Kuala Kangsar, pekan Sungai Siput, Salak, Kati dan Manong, perkhidmatan COD ( Bayar Waktu Terima ) disediakan.

Perkhidmatan POSLAJU disediakan bagi penghantaran seluruh negara. Terima kasih.


Nutrisi Alamiah Tulen, "Eat Good, Feel Good, Look Good"



Pautan Berkaitan:




Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.


Set Lengkap Untuk Lelaki: Vitamin E, Omega Guard dan Zinc Complex.

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

2 comments:

  1. Testimoni dari kawan yang guna dari Kemaman. Vitamim E memang best dia kata untuk kelelakian. Maklumla penat kerja balik rumah badan dah letih. Memang diarekomen.

    ReplyDelete
  2. Testimoni dari kawan yang guna dari Kemaman. Vitamim E memang best dia kata untuk kelelakian. Maklumla penat kerja balik rumah badan dah letih. Memang diarekomen.

    ReplyDelete