Kembali Seperti Dara Dengan Atasi Keputihan

Putih! Putih! Putih! 

Memang trend nak putih menjadi impian dan kesukaan sebahagian besar orang, terutama wanita.


Tapi, ingat! Putih tidak semestinya bagus.


" Abang, Mah perasan dua tiga bulan ni abang macam tak suka Mah je!"


" Kenapa bang?"


" Tak ada apalah", jawab sang suami.


" Takkan tak ada apa-apa. Abang tak suka penampilan Mah ye?'


" Bang, kita dah lama kawin. Tapi, Mah tetap berhias untuk abang. Mah sentiasa jaga makan minum abang. Tak cukup lagi ke?"


" Kulit Mah pun semakin putih sekarang. Abang tak gembira ke?'


Bertalu-talu diasak sang isteri, akhirnya dapatlah jawapan.


" Memang abang tak suka Mah. Putih yang tak menyelerakan. Dah lah tu, berbau busuk. Kulit Mah dah semakin putih. Tapi... Mah ada KEPUTIHAN".


Berdentum telinga bagai dipanah halilintar.


Putih dikejar, masalah keputihan tidak terjaga!



----
Vagina berair, becak, keluar cecair warna putih, kuning. Paling teruk, berbau busuk. Anda terseksa. Suami pastinya lagi kecewa.

Sedarlah wahai sahabat.... Biasanya suami tidak meluahkan kekurangan wanita untuk menjaga perasaan dan hati isterinya.


Tapi, jauh di sudut hati, dan dengan segunung harapan, sangat berharap agar isterinya memiliki Miss V yang sempit serta ketat seperti belum pernah disentuh. 


Kenapa suami puan berfikiran sedemikian? 


Fokus utama lelaki selepas berumah tangga ialah ' layanan istimewa ' dari isteri. 


Oleh sebab itu, puan janganlah mengambil mudah akan hal ini. Atasi segera masalah keputihan, berair dan longgar.



Atasi Masalah Keputihan Cara Moden, Mudah, Selamat dan Sihat:


A) Amalkan pengambilan VIVIX Shaklee setiap hari.

Testimoni pengguna Vivix atasi keputihan


Keputihan yang banyak selepas bersalin anak pertama, keputihan hilang selepas minum Vivix.


 Nak Share Testimoni Sendiri ( Puan D ):

 Sejak2 minum Vivix ni, dah takde keputihan. Saya memang ada history keputihan banyak.
 Lepas bersalin anak sulung dulu, pernah buat pap smear, nurse kata memang banyak sangat.  
 Tapi, lately keputihan tu memang takde langsung. Nnt nak try buat lagi pap smear, nak pastikan  betul2.

 Belum cukup pun lagi sebulan dengan Vivix ni.

Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.



------------------------------------------------
BELI VIVIX SECARA ONLINE DENGAN SELAMAT
MENGGUNAKAN KAD KREDIT ATAU KAD DEBIT
--------------------------------------------------
Klik

Set lain untuk atasi masalah keputihan yang menjadi amalan wanita moden, yang sentiasa sibuk dan inginkan lebih sihat serta ceria ialah 
Set Keputihan Suami Sayang.

Alfalfa Complex, Garlic dan GLA Complex:





Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.

--------------------------------------------------
BELI SET KEPUTIHAN SUAMI SAYANG
 SECARA ONLINE 
DENGAN SELAMAT MENGGUNAKAN 
KAD KREDIT ATAU KAD DEBIT
---------------------------------------------------
Klik


Alfalfa Complex ( Herba Wanita )


✔ Mengurangkan rasa gatal akibat jangkitan cengan cepat.
✔ Menghilangkan bau busuk pada alat kewanitaan.
✔ Membuang toksik dalam tubuh.
✔ Tubuh lebih kuat melawan jangkitan kuman.

Garlic Complex ( Anti-biotik Semualajadi )
✔ Menghalang jangkitan kuman dan kulat pada alat     
      kewanitaan.
✔ Mengimbangi tahap gula pesakit diabetis dan
     mengurangkan keputihan.

GLA Complex 


✔ Menstabilkan hormon wanita. Hormon tidak stabil menjejaskan fungsi normal miss V.
✔ Mengeluarkan virus. Keputihan disebabkan jangkitan yis. Yis ni mudah pula dijangkiti virus.

    Testimoni:

1. Pelajar yang alami keputihan kronik. Dapat kurangkan masalah keputihan selepas ambil Alfalfa.

Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.

2. Bukan sahaja banyakkan susu, atasi keputihan, wanita ini sangat gembira sebab Alfalfa mengeratkan hubungan suami isteri.


Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.


3. Selepas makan alfalfa, kuasa "grip" semakin kuat, buah dada dan punggung berdenyut2 untuk lebih mantap dan anjal ( maaf, bukan berkata SX )


Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.

4. Suami isteri suka alfalfa. Atasi eczema dan resdung.
Lagi bagus sebab keintiman bertambah, kewanitaan kering dan bersih.... macam anak dara.



Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.


5. Keputihan hilang, tak perlu pakai panty liner seperti biasa, kewanitaan kering dan tak berbau. Suami bertambah sayang.


Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.

6. Keputihan hilang dan kewanitaan kering.


Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.

8. Keputihan sejak di bangku sekolah dah hilang sejak ambil Alfalfa Complex.



9. Selain hilangkan keputihan, Alfalfa mengetatkan tisu-tisu dalam faraj,  mengetatkan dan membuatkan suami sangat happy.
 Kewanitaan kembali seperti anak dara.

Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.


Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.

Hubungi Nas 0194706780 untuk dapatkan Vivix atau Set Keputihan lain serta penerangan lanjutan. Cik puan akan diberi layanan mesra dan panduan pengambilan secara personal dan profesional. InshaAllah.


Khasiat Set Keputihan:


1. Set Keputihan meningkatkan hubungan suami isteri.

2. Set Keputihan  menghilangkan penyakit keputihan.
3. Set Keputihan menghilangkan bau busuk alat kewanitaan.
4. Set Keputihan menghapuskan rasa gatal pada kewanitaan.
5. Set Keputihan mengeringkan kewanitaan dari cecair berlebihan supaya menjadi kering dan ketat.

Selepas pengambilan Set Keputihan, puan jangan terkejut jika

1. Puan merasai kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.

2. Puan dapat merawat dan menghilangkan masalah  keputihan serta bau yang sangat tidak menyenangkan pada alat kewanitaan.

3. Puan sudah tak merasa gatal-gatal yang sangat tidak selesa dalam Miss V lagi.

4. Puan memiliki Miss V yang semakin sempit, kuat kemutan serta menyenangkan suami puan.  
  
-------------------------------------------------
BELI SET KEPUTIHAN SECARA ONLINE 
DENGAN SELAMAT MENGGUNAKAN 
KAD KREDIT ATAU KAD DEBIT
-------------------------------------------------
Klik


 atau 


Hubungi saya, Nas 0194706780 atau email 
NutrisiAlamiahTulen@gmail.com untuk mendapatkan produk atau nasihat penggunaan tentang 
Set Keputihan Suami Sayang.

Jika anda tinggal di kawasan Kuala Kangsar, pekan Sungai Siput, Salak, Kati dan Manong, perkhidmatan COD
 ( Bayar Waktu Terima ) disediakan.

Perkhidmatan POSLAJU disediakan bagi penghantaran seluruh negara. 
Terima kasih.

Nutrisi Alamiah Tulen, "Eat Good, Feel Good, Look Good"


Terima kasih :)


Pautan berkaitan:


Simptom-simptom Keputihan


Punca-punca Keputihan


Cara-cara Atasi Keputihan







Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.





Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.