Krim Jeragat Terbaik Hilangkan Dengan Berkesan Jeragat dan Tompok Hitam Pada Muka Untuk Kembali Cerah Tanpa Cela

Pudarkan dan Hilangkan Jeragat Dengan Krim Jeragat Terbaik Untuk Puan Dapatkan Kulit Muka Bersih dan Berseri Tanpa Tompok-Tompok Memalukan

Sangat banyak krim jeragat dalam pasaran tetapi, awas!! dikhuatiri puan tersalah beli krim jeragat yang ada bahan kimia bahaya. Nak hilangkan jeragat tapi takut sebaliknya yang dapat.

Kerana terlalu banyak mencuba dan tak sabar, puan akhirnya terperangkap dengan produk yang menjanjikan kesan tersangat cepat, kesan memutihkan dan akhirnya, puan dapat kulit yang senmakin rosak.

Kesan-kesan jika tersalah pilih krim untuk atasi jeragat?

credit: http://kupdates.com/

1.  Muka puan semakin naik jerawat. Krim yang abhaya mengakibatkan kulit menjadi bertoksik. Sel-sel bertindakbalas dengan mengeluarkan jerawat.

2. Keradangan kulit berlaku - kulit jadi pedih, merah, gatal-gatal dan menipis.

3. Pigmentasi kulit semakin banyak dan meninggalkan kesan lebih hitam pada kulit muka dan badan.
Jadi sekarang puan mencari krim jeragat terbaik?  Di sini Kak Nas nak cadangkan salah satu yang popular dan membantu untuk puan legakan masalah jeragat yang lama menghantui diri puan.

Kenapa ini yang terbaik? Kerana ianya telah diuji selamat, berkesan dan 100% dari bahan semulajadi. Sangat baik untuk kulit puan!



Krim jeragat terbaik untuk puan ialah NutriWhite Spot Whitening Treatment.
Spot Whitening Treatment daripada Shaklee
Bagaimana Spot Whitening treatment menjadikannya sebagai krim jeragat terbaik buat puan semua?

1. Puan akan dapat alami pengurangan bintik-bintik hitam jeragat daripada muncul pada kulit muka. Puan akan dapati kulit lebih menawan.

2. Kulit puan akan menjadi lebih cerah kerana krim jeragat ini ada rumusan dari pati botani yang pekat. Botani Likouris dan Peony yang berikan kuasa pencerahan untuk kulit.

3. Kulit puan akan lebih tegang disebabkan sebab krim ini ada herba Cats Claw.

4. Krim Jeragat terbaik ini mengandungi Vitamin C yang memperbaiki kulit, meratakan tona kulit puan dan menghaluskan haluskan tekstur kulit.

5. Kesan jeragat atau parut puan akan pulih dengan lebih cepat.

Dapatkan krim jeragat terbaik dengan menghubungi Kak Nas, 0194706780 untuk order dan konsultasi berkesan.


Testimoni Spot Whitening Treatment


Hubungi Nas 0194706780 untuk order.



Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment