Sumber Pendapatan Kedua atau Sampingan, Untuk Golongan Profesional Jana Income Extra 4 Angka Dalam Tempoh Empat Bulan

Bisnes online 2017 dan akan datang yang boleh bertahan lama dan sentiasa dapat meningkatkan income ini, perlu anda dan semua orang pilih jika ingin bisnes atau berniaga.

SENARIO DUNIA HARI INI DARI SUDUT PANDANGAN AHLI EKONOMI
Trend cara orang berbelanja semakin berubah. Dari cara konvensional, berkunjung ke kedai2... beralih kepada secara online.

Transformasi yang fenomenal.... Bisnes online melanda dunia dengan begitu pantas sekali.

Itulah * SEBAB pertama kenapa Kaknas komited untuk terlibat dengan bisnes online.

Bisnes secara online dianggarkan akan berjumlah trillion dollar setahun seluruh dunia. Maknanya, bisnes online akan menjadi epidemic, mempunyai pengikut-pengikut tersendiri dan semakin membara bahangnya.

Maknanya betapa ramai orang membeli belah secara online. Buktinya, gergasi bisnes online semakin mantap dan popular dalam kalangan shoppers seperti Amazon, Ebay, Alibaba, Lazada dan ribuan pemilik perniagaan lagi.

Kenapa? Sebab hampir semua orang ada smartphone dan akses internet. Revolusi dunia komunikasi mengubah cara orang berbelanja.

Orang nak jimat masa, tenaga dan orang ada cita rasa untuk guna produk dari negara lain .... mungkin nak ubah selera, nak merasa yang lain dari biasa atau nakkan yang lebih tinggi kualiti.


Kenapa lagi Kaknas pilih bisnes online fokus kepada produk kesihatan Shaklee?


* Sebab ke 2 buat bisnes online:

Secara personal, Kaknas dapat ubah banyak masalah kesihatan, yang lama alami, HANYA melalui Shaklee selepas mencuba beberapa yang lain yang tidak memberi kesan yang diinginkan.


Orang yang ambil produk Shaklee lebih sihat dan lebih bebas penyakit
Banyak masalah kesihatan diatasi dengan mengambil produk Shaklee

Jadi,  jika masalah-masalah Kaknas boleh diatasi dengan mengambil vitamin-vitamin semulajadi ini, why not orang lain juga? Kaknas rasa orang lain pun perlu penyelesaian yang sama. Dan bukan seorang dua begini, ribuan, malah jutaan lagi ( jika diambilkira seluruh dunia ) yang perlukan bantuan.

Sangat ramai orang ada masalah-masalah kesihatan. Cuba kaji, berapa ramai penghidap kanser, penghidap kencing manis, darah tinggi, gout, penyakit kulit dan sebagainya? Berapa ramai yang setiap hari memenuhi klinik dan hospital? Berapa ramai yang tersilap berbelanja ke atas rawatan? Dan, bayangkan ribuan wanita yang nak jaga kecantikan dan kesihatan kulit. Ibu-ibu hamil dan bersalin yang perlukan vitamin. Amat tak terkira...

So buat bisnes online dalam Shaklee ni bermakna bantu orang lain nak sihat cara selamat, berkesan dan semulajadi.

* Sebab ke 3 buat bisnes online:

Bisnes online 2017 dan akan mendatang dalam dunia kesihatan dan pemakanan ni akan sentiasa diperlukan... dan dijangka akan mempelopori sebahagian besar industri bisnes online... percayalah...  potensinya sangat besar.


Trend pengguna adalah lebih kurang sama. Jika di USA keperluan kepada produk pemakanan kesihatan semakin meningkat, begitu juga di benua lain, termasuklah benua Asia, khususnya di negara kita Malaysia.

Kalau tidak, demand terhadap produk Shaklee tak meningkat. Kalau tidak, Shaklee tak akan mampu bertahan berpuluh2 tahun dah.

Logikkan? Kita nak makan yg sihat, yang baik-baik, yang buat hidup kita lebih gembira.

* Sebab ke 4 buat bisnes online Shaklee:

Sebab lain Kaknas terlibat dengan bisnes online kerana masyarakat kita semakin educated, semakin nak hidup cara sejahtera. Kita semakin sedar cara nak sihat bukan melalui ubat, tetapi melalui amalan pemakanan sihat.
So, Shaklee sediakan ini untuk semua peringkat usia.

* Bisnes Shaklee, walaupun bisnes online, sentuhan personal tetap ada. Ramai orang suka ni. Selepas beli ubat, adakah farmasi atau doktor kontek kita, tanya khabar, tanya perkembangan, beransur ok ke tidak, tanpa caj? Uolls nak tanya apa-apa, pergi jumpa, masuk bilik doktor, kena cajkan. Masa disediakan pun terhad.

Sebagai SID Shaklee, Kaknas dan kami semua, juga dilatih untuk beri konsultasi profesional. Tanpa caj...tiada had masa. Kualiti ini sebenarnya menjadi kehendak masayarakat yang membeli. After sale service....

Itulah sebab pilihan bisnes Shaklee datang dengan pakej. Buat bisnes online, ada juga secara offline, diikuti konsultasi secara online dan offline juga.

*Sebab ke 5 buat bisnes online:

Bisnes online 2017 dan akan datang ini tidak hadkan tempat, masa dan siapa. Sesiapa saja ada niat baik, keinginan, kesungguhan, boleh ceburi. Sesiapa yg nak maju, tidak dihalang. U bekerja secara profesional ke, suri rumah ke, pencuci ke, pelajar ke, penganggur ke...dialu2kan. Dan Uollss akan dilatih untuk buat bisnes online ni sehingga berjaya.

* Bisnes Shaklee tidak hadkan berapa RM Uolss nak capai. Kita nak dua angka, tiga angka, empat hatta 6 angka pun, kita yang set the limit...setkan usaha..setkan segala2nya. Tiada halangan....

The sky is the limit!

* Sebab ke 6 buat bisnes online:

Shaklee bisnes adalah bisnes yang tak tinggal keluarga. Sebab itu bisnes online ni bukan bisnes keluar rumah sepanjang masa ( kecuali Uolss buat COD barang. Itupun boleh bersama anak-anak dan pasangan ). Bersama anak2 kita boleh beronline... konsult kastemer....buat order atau berseminar, menuntut ilmu dan sebagainya.

* Sebab ke 7 buat bisnes online Shaklee:

Ruang promosi besar. 

Uolss bebas buat promosi beretika, dalam Instagram, Facebook, Wechatt, Twitter, blog, dan lain-lain. Uolss pun sebenarnya selalu guna media sosial ni. Malah Uolss lebih pakar dari Kaknas. Why not tukar sedikit je, dari hobi suka-suka bersosial, baca newsfeed orang, sekadar jadi pemerhati dan pengguna, Uolss pula tawarkan sesuatu yang spesel kepada rakan-rakan sosial. 

Uolss tawarkan the best of the best. Buat rakan-rakan yang Uolss kasihi. Sebab bisnes Shaklee adalah bisnes kasih sayang. Tawarkan bantuan kepada yang memerlukan. Vitamin-vitamin dan produk Shaklee adalah nombor 1 di USA. Kalau di USA, negara termaju, terhebat dalam R&D, boleh jadi nombor 1, agak-agaknyanya nombor berapa di negara kita? 

Produk Shaklee sentiasa berkesan, sentiasa selamat dan
100% dari bahan semulajadi

Apabila Uolss sebarkan kepada semua, secara global, bermakna kumpulan sasaran Uolss boleh dicapai adalah tanpa had, tanpa sempadan.

Cukuplah Kaknas beri beberapa sebab Kaknas join Bisnes Shaklee...bisnes secara online... dan yang berminat boleh join.

Yakinlah... bidang ini diperlukan dan akan diperlukan sampai bila-bila selagi ada kehidupan. InshaAllah.

Jika ada antara Uolss yang nak terlibat dengan bisnes oline yang mannntopppp ni, jangan segan silu untuk hubungi Kaknas. Kita start meroket!!!
Nak sertai? Bimbingan ada utk Uolss.

Hubungi Nas 0194706780 untuk Kaknas masukkan nama Uolss dalam grup bimbingan aktif.


Angka menceritakan segalanya:

Shaklee dah berjasa membina kesihatan manusia lebih 60 tahun yang lampau.

Shaklee telah membantu ribuan insan menjana pendapatan.

Sebanyak $7.2 billion dollar telah dibayar sebagai bonus.
$2.2 billion daripadanya adalah untuk tempoh 10 tahun ke belakang.

Masa depan...lebih bersinar buat Uolss semua. Sebab Shaklee sentiasa ada inovasi melalui RnDnya.




































Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment