Azam Yang Nak Dicapai Dalam Tempoh Paling Dekat Dalam Bisnes Shaklee

Buat bisnes Shaklee, bisnes dari rumah, bisnes online, boleh juga secara offline, sesuatu yang sangat mengujakan, sangat menguntungkan diri dan keluarga.

COORDINATOR my next target!
Famili Desire sentiasa maju dan terus maju.   

Aamiin. Ya Rabbal 'Alamin

Inilah famili besar Kaknas yang aktif ingin membantu Uolss yang nakkan kesihatan dan nak majukan diri dalam bisnes produk kesihatan terbaik, 100% daripada bahan semula jadi, dan telah dibuat kajian terbukti berkesan. InshaAllah.

Terima kasih sahabat-sahabat... tolong doakan Kaknas dan ahli-ahli Desire.

InshaAllah, apabila kita buat target berdasarkan prinsip SMART,  Work Hard dan Work Smart, diiringi doa dan tawakkal kepadaNya. Allah akan bagi kejayaan.

Itulah doa dan harapan. Antara target Kaknas apabila terlibat dengan bisnes online Shaklee ini.

Nak bantu seramai yang boleh ( sebab itu please pm atau hubungi Kaknas) untuk dapatkan kesihatan yang sejati. Kesihatan yang bebas punca-punca penyakit. Nak didik Uolss tentang pemakanan dan penjagaan kesihatan yang betul

Kita ialah apa yang kita makan. Ramai orang sedar slogan ini. Tapi... caranya mungkin ramai tak tahu. So, pm Kaknas ye. Kaknas akan bimbing, akan sarankan pemakanan terbaik, yang sesuai dengan masalah kesihatan dan kedudukan kewangan Uolss.
Dalam bisnes Shaklee ini, beberapa langkah perlu diikuti untuk naik ke peringkat tinggi, iaitu Master Coordinator. Tahap tertinggi ialah Presidential Master Coordinator. Dah ramai orang Malaysia mencapai RANK ini, dan Uolss ada peluang juga. Dan inshaAllah, jika istiqamah, ikut laluan dan bimbingan kami, uolss akan dapat juga.

Kaknas pun sedang berusaha untuk mencapai tahap ini. Tapi, tingkat yang terdekat yang ingin Kaknas capai ialah Coordinator. 



Tahap-tahap pencapaian dalam bisnes Shaklee dan potensi pendapatan seperti berikut:

Masih teruskan usaha bisnes Shaklee ini secara part time. Sasaran Kaknas untuk jadikan kerjaya sepenuh masa apabila tiba waktu pencen nanti. Tetapi, memang dalam hati, setiap masa, doa dan usaha untuk boleh buat bisnes Shaklee sepenuh masa sebelum pencen. Aamiin.

Jika antara Uolss ada yang sedang mencari kerja, sedang berkira-kira nak buat bisnes, online ke atau offline, sila pm Kaknas untuk Kaknas daftarkan ahli dan masukkan dalam grup coaching aktif. Anda akan diberi panduan, bimbingan dan tunjukajar berterusan dan percuma untuk bina bisnes Shaklee ke tahap tertinggi. Ke tahap yang anda ingin capai.

Nas 0194706780







Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment