PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI SIPUT, PERAK

Pengedar Shaklee Sungai Siput, Perak Sedia Membantu Anda Semua :)


Nas Ibrahim
Shaklee ID: 1213206

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Semoga anda semua diberi kehidupan yang sempurna.

Sebagai pengedar Shaklee Sungai Siput, saya bersedia membantu serta berkongsi maklumat mengenai pemakanan untuk kesihatan semula jadi demi kesejahteraan hidup bersama. 

Jaga kesihatan melalui pemakanan yang sihat dan baik lebih berkesan dalam menjaga kesihatan berbanding merawat dengan ubat-ubatan yang rata-rata banyak bahan kimia. Bahan-bahan kimia ini yang beri kesan tak baik untuk jangka panjang.

Sudah masuk tahun keempat saya menggunakan produk-produk Shaklee, bermula dengan Alfalfa Complex. Masa tu memang dok cari-cari produk yang boleh melancarkan perjalanan darah.  Masa tu, itu je yang saya nakkan. Jadi saya direkemenkan kawan untuk mengambil Alfalfa. Kawan tu pun bukannya pengedar Shaklee. Jadi, dia tidaklah nak konsult saya beria-ia. Saya juga tak kisahkan juga nak dapatkan info lanjut pada masa itu.

Well, puas hati sangat dengan Alfalfa. Selama tiga tahun saya setia dengan Alfalfa sahaja. 

Kisah penglibatan saya dalam Shaklee bertukar warna apabila saya mencari produk atasi jerawat dan jeragat. Saya mulai teruja apabila produk untuk jerawat dan jeragat juga menampakkan hasilnya.

Dari menjadi ahli untuk nak makan dengan dapatkan diskaun, saya mulai berkongsi kebaikan vitamin-vitamin Shaklee. Saya suka nak kongsi sebab pada saya, barang baik tak elok sorang je yang makan atau simpan rahsianya. 

Saya mulai berkongsi dengana adik beradik dan rakan-rakan terdekat. Apabila mereka pun rasai keberkesanannya, saya mulai sebarkan kepada orang ramai melalui FB, IG dan blog.

Bulan pertama saya buat COD dan jualan melalui pos, walapun sedikit, saya mendapat bonus pertama. Sukalah kan... Bulan kedua, ketiga dan seterusnya, saya banyak menimba ilmu tentang nutrisi, tentang marketing dan tentang sharing...untuk bantu sesiapa yang perlukan vitamin-vitamin yang terbaik.

Saya akan rasa bersalah jika saya jual produk tak ada kualiti. Saya rasa bersalah kalau jual produk-produk ada bahan kimia. Saya akan rasa bersalah jika saya jual vitamin-vitamin yang kononnya semula jadi, tapi cuma ada 10% je bahan asasnya semula jadi. Itu yang banyak dalam pasaran. Sebab itu, saya jual vitamin-vitamin Shaklee kerana ianya nombor satu. Ianya 100% semula jadi. Ianya bebas bahan kimia bahaya. Ianya melepas ujian tertinggi, Landmark Study, yang tak ada mana-mana syarikat setakat ini yang berani buat Landmark Study ini. Saya bangga untuk berkongsi dengan anda semua.

 sila klik: Landmark Study 

Di samping menjadi pengedar Shaklee Sungai Siput, saya ingin memberikan khidmat servis yang terbaik untuk memastikan warga Sungai Siput dan kawasan sekitar dapat membeli produk Shaklee ini.  

Saya juga boleh membuat penghantaran ke kawasan sekitar Kuala Kangsar,  bandar Taiping dan Ipoh. 

Sebagai Pengedar Shaklee Sungai Siput, saya bersedia
✔ Membekal dan menghantar produk Shaklee pada pelanggan.
✔ Memberi nasihat dan cadangan produk Shaklee berkaitan masalah kesihatan.

✔ Memberi konsultasi terbaik dalam pemilihan vitamin dan cara pengambilan yang berkesan.
✔ Khidmat pendaftaran sebagai ahli Shaklee 
( 20- 30% diskaun)
✔ Melatih ahli Shaklee yang mahukan
 PENDAPATAN SAMPINGAN.


Pertanyaan/ Order

Kalau encik / tuan /cik / puan nak produk atau nasihat yang cepat,
 sila hubungi sekarang.
Whatsapp / sms ke 0194706780 ( Nas )

Maklumat Lain

Facebook Profile :  Nutrisi Alamiah Tulen
Facebook Page :  Syoknya Makan Vitamin
Email: nutrisialamiahtulen@gmail.com

Kawasan Penghantaran : 

Sekitar Sungai Siput, Kuala Kangsar, Salak, Pekan Manong, Padang Rengas, Kati, Taiping dan Ipoh Perak.

BEBERAPA TESTIMONI PENGGUNA SHAKLEE

 DARIPADA RIBUAN PENGGUNA YANG BERPUAS HATI

Pengguna Sustained Release Vitamin C Plus untuk luka berpantang
Pengguna Water Pitcher untuk dapatkan air bersih dan lazat
Pengguna GLA Complex untuk haid tak teratur
 
Pengguna Vivix untuk kencing manis

Pengguna Vivix untuk kencing manis

 


Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

1 comments:

  1. Alhamdullilah saya juga serasi dengan vitamin shaklee...keluarga juga pun suka.

    ReplyDelete