Resveratrol Dan Polifenol Dalam Vivix, Sangat Tinggi Antioksidan, Pulihkan Sel-sel Rosak, Supplemen Pilihan Yang Sesuai Untuk Anda

GANGGUAN PADA KESEIMBANGAN

Seimbang hidup...harmoni kita.

Seimbang dalaman...antara penghasilan radikal2 bebas dan pertahanan antioksidan.... kita akan bebas penyakit.

Masalahnya...wujud ketidakseimbangan.
Radikal2 bebas lebih banyak dihasilkan berbanding antioksidan.

Maka, kita akan alami tekanan oksidatif ( oxidative stress ). Tekanan dari radikal bebas kesan dari metabolisme dan juga dari persekitaran ( radiasi semula jadi atau tiruan, toksin2 dalam udara, air dan makanan, merokok dll ).

Tapi, syukurnya, Allah jadikan badan kita tidaklah tak bermaya, atau tak mampu tolong diri sendiri.

Badan kita ada pertahanan terhadap serangan2 tekanan oksidatif ini. Kita ada kulit, ada sel2, ada enzim2, ada nutrisi dari makanan yg baiki DNA yg rosak akibat serangan2 tersebut.

Tetapi, malangnya badan kita tak mampu nak tangkis serangan2 ini selamanya. Tekanan oksidatif lagi kuat...lagi banyak...sebab itu ramai antara kita dapat penyakit.

Penyakit2 kritikal, penyakit lemah sistem imun, masalah kulit, selesema, migrain, kejang2, sakit urat.... tak tersenarai... Banyak betul...hanya kerana tekanan oksidatif.

Nak lawan balik...hanya pemakanan tinggi antioksidan. Kita kena tingkatkan askar2 pertahanan...kuatkan semula agar penuaan dan penyakit2 berkaitan dapat dielakkan dan diatasi.

Resveratrol dan polifenol, sangat kuat antioksidannya. 13 kali ganda berbanding antioksidan biasa lain.
Gabungkan pula dengan Vitamin2 A,C,E serta alfalfa, inshaAllah, badan kita akan ada askar2 yg elit yang cekap, kuat dan mampu tangani tekanan2 oksidatif ini.

Reseveratrol, polifenol dan vitamin2 tersebut akan neutralkan balik, akan repair sel2 yg rosak atau sakit. Ya lah kan, umpama berperang, sel2 cedera. Kena ada yg membantu merawatnya.

Kuasa antioksidan dan vitamin2 mampu pulihkan ketidakseimbangan dalam badan.

Dengan antioksidan kuat, dapatlah kita hidup tanpa masalah penyakit. Pendek atau panjang umur, biarlah tanpa penyakit.

Nas 0194706780

#2wave #tsunamishaklee

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment