Pengedar Shaklee Untuk Kawasan Politeknik Ungku Omar, Ipoh - Nas 0194706780

Hubungi Nas 0194706780

Pengedar Shaklee Yang Mahir dan Boleh Beri Konsultasi Berkesan Buat Warga Sekitar Politeknik Ungku Omar, Ipoh.
COD Disediakan. 


Assalamualaikum, Buat warga Politeknik Ungku Omar (PUO), Ipoh, Perak. Juga buat penduduk kawasan sekitar. Tuan-tuan dan puan-puan semua tentu sedang mencari pengedar Shaklee yang boleh COD atau buat penghantaran produk-produk Shaklee untuk semua jenis tujuan. Juga boleh beri konsultasi berkesan.

Dan tentunya ramai dari puan yang ingin menggunakan produk semula jadi Shaklee sebab sangat terkenal dengan keberkesanannya, keselamatannya dan 100% kandungannya yang semulajadi.

Beza tau jika guna yang sintetik atau yang organik. Shaklee ni semula jadi, tak sama dengan organik, dan jauh sekali yang sintetik.


Jadi, kalau tuan, puan sebagai staf Politeknik Ungku Omar, tuan puan tentunya sebagai golongan profesional, tuan puan nak guna yang terbaik sahaja, kan? Sesuai dengan bidang kerjaya tuan puan juga.

Juga adik-adik pelajar Politeknik Ungku Omar, jika nak guna produk kecantikan atau penjagaan muka, atau inginkan penjagaan samada dalaman atau luaran, tentulah juga nakkan yang berkesan dan selamat. Maksudnya, adik-adik juga mesti cintakan yang semula jadi, bebas bahan kimia bahaya. Produk Shaklee lah perlu menjadi pilihan adik-adik.


Mencari produk pulihkan masalah jeragat?

Walaupun apa bidang kerjaya, harini ramai terperangkap dengan penggunaan skincare yang ada bahan kimia bahaya. Kalau di negara kita, atau negara Asia, produk-produk sebegini dikatakan cepat memutihkan, cepat membuat kulit muka floles, tapi.....jangan lupa ye...cepat juga membuatkan kulit muka rosak.

Cepat merebaknya jerawat...jadi lagi cepat muka berparut.

Cepatnya muka naik jeragat. Salah satu punca jeragat, penyalahgunaan produk muka yang mengandungi merkuri, hidrokuinon.

Muka berjeragat, Kak Nas memang nak nasihatkan jangan beralih kepada produk lain yang juga ada bahan kimia bahaya.

Pilihlah vitamin-vitamin dalaman untuk atasi jeragat, di samping skincare luaran sebagai rutin harian yang selalu tuan puan buat. Cuci muka, sapu toner, sapu krim siang, krim malam.

Biasa buatkan? Cuma, ubah jenama sahaja.

Hargailah badan kita, sayangilah muka kita. Bukti tuan puan hargai, bukti sayang muka sendiri, berilah yang terbaik.  Yang terbaik untuk jeragat, ialah vitamin dan skincare Shaklee.

Sebagai pengedar Shaklee untuk kawasan Politeknik Ungku Omar, tuan puan akan mendapat khidmat nasihat dan konsultasi berkesan. Kak Nas akan berikan cara ambilan atau aturan yang berkesan dan eksklusif. Pengalaman dan ilmu yang Kak Nas dapat, akan digunakan untuk kebaikan tuan puan.

Nak hilangkan jeragat, nak hilangkan jerawat, nak bantu dapatkan kesihatan, kelegaan dari masalah-masalah lain juga, inshaAllah. Kak Nas sedia bantu.

Pakej lengkap atau asas untuk jeragat, untuk jerawat dan lain-lain, sesuai untuk pelbagai peringkat usia, dan pastinya mengikut kesesuaian budget tuan puan.

Khusus untuk warga Politeknik Ungku Omar, dan masyarakat sekitar, hubungi Kak Nas untuk konsultasi berkesan.

Untuk jeragat, Kak Nas akan cadangkan Set Jeragat Jimat, set jeragat lengkap, dan set jeragat super premium.

Set Asas atau Jimat Hilangkan Jeragat: SR Vitamin C Plus dan GLA Complex

Set Jeragat Lengkap: ESP, SR Vitamin C Plus dan GLA Complex

Set Jeragat Super Premium: Vivix, Vitamin E Complex, Omega Guard, ESP, SR Vitamin C Plus dan GLA Complex.

Sebagai penjagaan luaran, tuan puan dicadangkan untuk pilih Skincare Semula jadi Nutriwhite.

Jom...segeralah atasi masalah jeragat, jerawat atau lain-lain masalah untuk kesihatan yang hakiki. Untuk kulit mendapat nutrisi selamat.

Hubungi Kak Nas 0194706780
Pengedar Shaklee ( ID: 1213206 )

Boleh COD untuk kawasan Politeknik Ungku Omar.






Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment