Jauhi Bahan-bahan Toksik atau Beracun Dalam Vitamin Anda. Pilih Vitamin Semulajadi Untuk Organ-organ Anda Jadi Sihat.

Baru2 ni kita riuh fasal telur tiruan. Sgt hati2 kita apabia nak beli telur.

Slps tu, riuh lagi beras tiruan. Mcm plastik. Berhati2 pula apabila beli beras.

Punyanya kita amat jaga. Takut sgt termakan, terguna yg tiruan ni.

Sebab terlalu  banyak yg tiruan skrg.

Sanggup ke nak cari duit, jual barang tiruan? Tanpa fikir kesan kpd masayarakt...

 Kalau beg tiruan, rasanya boleh tahan lagi.

Ini makanan.

Kalau dah nama tiruan, maknanya tak akan sama dengan yg semula jadi.

Tiruan ni dibuat dlm kilang. Bukan dipetik atau diambil dari alam semula jadi.

Kita bising telur, beras tiruan. Mungkin kita terlupa vitamin tiruan.

Nama sedapnya vitamin sintetik.

Ingat sahabat2 yg Kak Nas sayangi. 95% vitamin dijual dalam pasaran adalah sintetik.

Sedihnya...5% je yg semula jadi. Sukar ke nak dpt yg 5%. Tak sukar sbb Kak Nas boleh bantu.

Sintetik ni, mudah nak faham, adalah mengandungi bahan2 kimia YG BUKAN UTK BADAN KITA MANUSIA.

BUKAN UTK KITA MAKAN.

Ianya tak berlaku dalam alam semula jadi.

Satu lagi Kak Nas nak share, vitamin yg dijual dlm pasaran boleh dilabel natural, wpun cuma ada 10% bahan semula jadi.

Contoh paling berleluasa, Vit E dan Vit C...sgt bnyk  yg tiruan.

Sanggup ke kita telan Vit E, yg 10% je dimasukkan bahan natural, makan 90% lagi ada bahan kimia?

Sedangkan yg 100% semula jadi ada...

Sebab tu, Kak Nas buat bisnes Shaklee, tujuan bukan setakat nak tambah income. Tujuan utama nak bantu masyarakat. Apa yg Kak Nas tulis, adalah sebg pendidik. Nak didik masyarakat agar kembali kepada alam semula jadi.

Lebih baik tak makan vitamin daripada makan vitamin sintetik, sekadar atas syarat , Ohh saya makan vitamin.

Vitamin sintetik akan berakhir sbg toksik kpd badan. Kalau dah toksik, apa natijahnya?

Tak nak makan vitamin semula jadi, baik jgn langsung ambik vitamin jika ianya sintetik.

Nak makan vitamin, ambiklah yg semula jadi.

Kak Nas sedia berikan konsultasi berkesan tentang vitamin-vitamin semula jadi.

Hubungi Kak Nas 0194706780
Wassalam.

#nakmasyarakatsihatsemulajadi
#2wave #tsunamishaklee

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments: