Krim Jeragat Selamat, Muka Semakin Cerah dan Berseri-seri Seawal 2 Minggu

Krim jeragat ini menandingi krim-krim lain kerana ianya selamat, dari bahan semula jadi, dan berkesan hilangkan jeragat dengan pengambilan konsisten. Jeragat anda semakin cerah seawal 2 minggu.
Hubungi Kak Nas 0194706780

Hari raya semakin hampir. Sempat ke nak hilangkan jeragat? Kalau tak sempat hilangkan terus, sekurang-kurangnya ada pencerahan yang kelihatan. Perlukan krim jeragat berkesan untuk jadikan jeragat semakin pudar. 

Sambut raya dengan hati gembira supaya muka berjeragat tidak merisaukan anda.

Sedikit masa diambil untuk mengembalikan kulit cantik lebih baik dari terjebak dengan momokan kulit cerah sepantas 3 hari. Kulit putih selepas 7 hari. Jika itu yang anda cari dan pilih, maka bersedialah untuk anda menerima gejala yang anda sendiri tak sanggup nak hadapi.
Cuba tengok kisah mangsa produk nak cantik cepat, nak putih pantas. Jika sesuatu tu kita harapkan hasil pantas, sudah tentu prosesnya bertentangan dengan fitrah, maka alamat kesudahannya ialah anda akan merana.

Ya, anda boleh dapat kulit floles paling lama setahun, dua tahun, atau tiga tahun, tapi... selepas itu, nak hadapi kehidupan lagi bertahun-tahun. 

Macam mana agaknya? So, perlulah bertindak dengan rasional dan bijak. 
Kembalilah kepada alam semula jadi.

Baca juga: Inilah Salah Faham Cara Tangani Jeragat

3 imej di bawah adalah sedikit sedutan dari web ohmymedia.cc. Pengakuan mangsa produk ada racun.

  

Kenapa Anda Perlu Berhati-hati Dengan Produk Tempatan?

Amboii, tak sedar diri la tu. Perasan sangat ke dengan produk luar negara? Kak Nas bukan anti produk tempatan, sebab Kak Nas ni lagi patriotik Uolls :)

Ingat gambar kat atas tu Kak Nas tak alami ke? Hmm, Kak Nas pun salah seorang mangsa produk lokal, ataupun produk import dari negara jiran serumpun. Kononnya produk keluaran Bumiputera. Satu rumpun bangsa. 

Sokonglah Bumiputera.

Kita ni pun belilah. Beri sokongan kepada bangsa sendiri. Tapi, adakah mereka, yang jadi pengeluar, jaga kebajikan kita sebagai pengguna? Tidak. Mereka nak kaut untung tanpa memberi nilai. Mana nilai kita dapat apabila kita berbelanja ke atas krim jerawat ke, krim jeragat ke, atau krim siang malam ke?

Jika kerosakan muka, jerawat semakin galak naik, jeragat tumbuh meliar kat muka, itu bukan nilai. Itu adalah bala. Yang gelak suka gembira, pengeluar yang jual racun tersebut. Ya lah, produk laku juta-juta. Bangun atas penderitaan orang lain. 

Itu bukan perniagaan beretika.

Marilah kita sama-sama elakkan beli krim jeragat atau skincare bahaya. Perhatikan isi kandungan agar tidak terbeli yang ada racun. Jika produk itu tiada senarai ingredients, konfom jangan beli. Ada sesuatu nak disembunyikan. Kalau guna nama saintifik, semak dulu. 

Kredit foto: Wanista dot com

Kredit foto: Wanista dot com

Tak reti nama-nama saintifik ni. Tengok iklan ok je. Model-model pun kulit, masyaAllah. Floles! Gojes! Disebabkan mainan ke atas nafsu dan emosi, disebabkan kita ambik tak endah tentang bahan-bahan, terus-terusan kita jadi mangsa.

Maka, akan beralihlah ke produk keluaran syarikat local yang lain. Keluaran terbaru! Belilah yang ini pula. Nama produk pun bukan main indah didengar lagi. Habis-habis, cerita sama. Ada merkuri. Ada hidrokuinon.

Beralih pula kepada jenama lain.... 

Sampai bila nak jadi mangsa?

kredit foto: Lifehack dot org

Apa Kak Nas Cadangkan Untuk Krim Jeragat Selamat?

Inilah motif utama Kak Nas buat post ni. Nak educate anda yang asyik-asyik jadi mangsa. Nak share krim jeragat yang terbaik. Krim jeragat yang selamat dan berkesan. Krim jeragat dari bahan-bahan semulajadi. 100% bahan semula jadi.

Dan yang Kak Nas suka nak share, sebab inilah krim jeragat yang dibuat kajian dan penyelidikan menelan belanja jutaan dollar. Para saintis pakar yang kaji Uolls. 

Kaji bahan-bahan, kaji keberkesanan, kaji soal keselamatan terhadap kulit, terhadap persekitaran dan kajiannya holistik.

Bukan ambik dari satu kilang, tukar jenama, bungkus seperti banyak produk jeragat dalam pasaran.

Apa produknya Kak Nas? Tak sabar ni...Hehe... tak sabar yang mudah jadi mangsa tu...

Ok. Kak Nas nak bagitau krim jeragat yang selamat, semula jadi dan berkesan ni jenama Nutriwhite. Sebab apa Nutriwhite yang Kak Nas pilih, dan cadangkan?


Rasa-rasa nak tempek muka Uolss dengan krim jeragat yang mana? Yang pakar kaji ke, atau sebaliknya?  Sayang muka kan? Tentulah nak yang selamat.

Tapi kan Kak Nas, raya dah dekat ni. Sempat ke? 20 hari lagi, InshaAllah. Sempatlah bagi jeragat tu cerah sedikit. Nanti konsisten la.

Kita nak hadapi masa depan lagi. Bukan raya je. So, terus guna dari sekarang.

Tempoh 21 hari sama dengan tempoh sel-sel kulit diganti dengan sel-sel sihat. Jika sel-sel diberi vitamin-vitamin yang perlu untuk kulit, inshaAllah, hasilnya lagi memuaskan.

Kalau rawat dalam dan luar, lagi impaknya lebih cepat berbanding ambik luaran sahaja.

Sila baca: Rawat Jeragat Secara Dalaman untuk impak lebih maksimum

Krim Jeragat Untuk Anda Semua

NutriWhite Spot Whitening Treatment

Ini Puan Ziela. Cantikkan kulit muka beliau? Konsisten pakai NutriWhite, dan vitamin-vitamin.
Kenapa Anda wajib pilih 
Krim Jeragat Spot Whitening Treatment?

Inilah anda akan dapat:

1. Tompok-tompok coklat atau hitam jeragat akan berkurangan. Kulit anda lebih bersinar dan berseri-seri.

2. Kesan pencerahan terhadap jeragat ini datangnya dari kuasa pencerahan botani dari ekstrak atau pati tumbuhan Licorice dan Peony.  Kedua-dua Licorice dan Peony ni amat bernilai tinggi kerana pencerahannya.

Bukan itu sahaja, kedua-duanya bersifat anti keradangan dan ada keupayaan perlindungan terhadap kulit akibat radikal-radikal bebas.

Jeragat yang terbentuk bermakna kulit sakit. Kulit alami keradangan.

3. Krim jeragat ini juga ada ekstrak tumbuhan Cat's Claw bertujuan untuk tegangkan kulit. Kulit tegang berikan kesan lebih cerah kepada kulit berjeragat berbanding kulit kendur.

4. Lagi special, krim jeragat anda ini ada Vitamin C yang aktif. Semua dah tahu, dan amat terkenal bahawa Vitamin C akan berikan kulit lebih jelas, licin, cerah, tona yang sekata serta kulit Uolss akan lebih halus.

Haa... takkan nak tunggu lagi. 


--------------------------------------------------------
Nak Beli Sendiri Secara online dan Guna Kad Debit atau Kad Kredit Cara paling Selamat, klik esell di bawah.
--------------------------------------------------------
Ok.

Kak Nas ada testimoni-testimoni di bawah yang telah menjadi pengguna setia. 

Hubungi Kak Nas untuk konsultasi berkesan. 
Kak Nas 0194706780

Ni effects Kak Nas dapat konsisten guna NutriWhite dan Vitamin-vitamin Shaklee
  Hubungi Kak Nas untuk konsultasi berkesan. 
  Kak Nas 0194706780
Puan Fatimah gembira kesan yang diperolehinya


Hubungi Kak Nas untuk konsultasi berkesan. 
Kak Nas 0194706780
Puan Aziah - kulit semakin halus


Hubungi Kak Nas untuk konsultasi berkesan. 
Kak Nas 0194706780

Puan Nora tentunya gembira tak terkata apabila jeragat semakin pulih
Hubungi Kak Nas untuk konsultasi berkesan. 
Kak Nas 0194706780
Puan Shima  mengakui keberkesanan krim jeragat ini


Hubungi Kak Nas untuk konsultasi berkesan. 
Kak Nas 0194706780
Puan Ina tentunya bangga dengan pilihan selamatnya.


Hubungi Kak Nas untuk konsultasi berkesan. 
Kak Nas 0194706780
Puan Akma



Krim Jeragat Spot Whitening Treatment satu-satunya krim jeragat selamat yang tinggi kualitinya. 

Untuk konsultasi berkesan, Hubungi Kak Nas untuk konsultasi berkesan. 
Kak Nas 0194706780

------------------------------------------------------------
Nak Beli Sendiri Secara online dan Guna Kad Debit atau Kad Kredit Cara paling Selamat, klik esell di bawah.
------------------------------------------------------------


Nas Ibrahim
ID: 1213206
FB: Nas Ibrahim
Instagram: nas_shakleeconsultant
WA: 0194706780


------------------------------------------------------------
Nak Beli Sendiri Secara online dan Guna Kad Debit atau Kad Kredit Cara paling Selamat, klik esell di bawah.
-------------------------------------------------------------

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments: