Hilangkan Jeragat Dengan Cara Betul, Barulah Kulit Jadi Bersih

Cara Yang Betul Untuk Hilangkan Jeragat Adalah Dengan Beri Makanan Sihat Kepada Pigmen Membentuk Jeragat

Hubungi Nas 0194706780

Jangan anggap pigmen tak penting. Walaupun pigmen berikan warna kepada seseorang, kesihatannya kena jaga.

Tugas pigmen adalah melindung kulit dari sinar bahaya matahari.

Kalau pigmen yg bertugas tak sihat, macamana nak lindung kulit?

Apabila pigmen berkumpul banyak setempat, atau melekat bersama, atau disebar dari tempat yg sama, maka berlakulah keadaan kulit yang tak seimbang warna.

Warna2 atau tompok2 lebih gelap...jadilah jeragat.

Pigmen yang tak normal, atau tak sihat, yang membentuk jeragat, boleh ke dikembalikan kesihatannya?

Kalau sel-sel tak sihat, pigmen akan tidak tak sihat. Pigmen kat muka tak sihat, penyerakannya tak seimbang, itu yang mewujudkan jeragat.

Perlu ke sihatkan pigmen? Perlu sangat jika nak atasi jeragat.

Ada makanan atau vitamin untuk pigmen tau. Maknanya, nak atasi jeragat, kena konsisten ambik vitamin-vitamin sihatkan pigmen.

Sebab kita deal dgn sel-sel. Kena sabar ye. Entiti yang sangat halus. Pemulihan perlukan sedikit masa tetapi bukanlah lama jika anda ikut jadual ambilannya,

Sebab itu, punca utama gagal atasi jeragat, tak sabar.

Kalau tak sabar, itu yang ramai ambik krim ada merkuri. Nak cepat kononnya hapuskan jeragat.

Akibatnya..tak hilang jeragat, sebab anda bukan bagi makanan diperlukan sel. Sel tak nak racun tau. Sel-sel nakkan vitamin-vitamin sesuai. Itu fitrah kejadian pun.

Kalau pakai krim ada bahan kimia bahaya, anda nampak jeragat macam kurang sebab apa? Sebab bahan kimia dah menipiskan kulit. Tapi, bahaya tau kulit menipis. Lagi mudah sinar bahaya UVA dan UVB tembus jauh ke dalam kulit. Lagi banyak jeragat akan naik.

SET SIHATKAN PIGMEN UNTUK KAWAL JERAGAT

1. Sustained Release Vitamin C Plus

Salah satu vitamin yang amat penting untuk kesihatan keseluruhan anda. Vitamin C lah yang bantu badan anda hasilkan kolagen dalam kulit.

Ia kan sebagai antioksidan. Kerjanya cerahkan kulit anda.

Tapi, yang utama peranan Vitamin C berkaitan cara nak hilangkan jeragat ialah penghadang tirosinase. Penghadang inilah yang halang enzim-enzim dalam badan anda daripada menghasilkan terlampau banyak melanin, pigmen kulit anda, apabila kulit cedera.

Kenapa kulit cedera? kerana kena pancaran matahari bahaya. Kulit panas dan kesakitan. Kesannya, tompok-tompok hitam, jeragat, terbentuk di kawasan kena bakaran matahari.









Nak yang mana?


Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk vitamin-vitamin atasi jeragat, dan konsultasi tentang jeragat.


Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.