Bekas Penderita Jerawat Sudah Temui Pencuci Muka Terbaik Untuk Kulit Jerawat

Mencari pencuci muka untuk kulit jerawat perlulah ikut panduan yang betul. Pencuci muka sebarangan tidak mampu untuk bantu kulit berjerawat semakin pulih. Pilihan pencuci muka perlu menepati ciri-ciri selamat, berkesan dan semula jadi. Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk maklumat lanjut.

✔ Selamat - pencuci muka tidak akan menimbulkan jerawat yang lebih teruk atau kesan-kesan sampingan lain.

 Berkesan - setelah memakai pencuci muka, jerawat yang ada sepatutnya akan hilang atau berkurang.

 Semula jadi - isi kandungan pencuci muka perlu dari bahan-bahan semula jadi dan tiada bahan kimia bahaya seperti merkuri dan hidrokuinon.

Sila tengok video ini untuk info pantas.


( Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk dapatkan pencuci dan untuk maklumat lanjut )

credit pic: cocorubyskin.com.au

Sebagai penderita jerawat, pencuci muka banyak memberikan impak kepada masalah kulit berjerawat.

Pengalaman guna pelbagai jenis pencuci muka semata-mata nak hilangkan jerawat, banyak menyedarkan Kak Nas, bahawa di luar sana 

  ✔ amat banyak pencuci muka yang bahaya
  ✔ yang tidak sesuai untuk kulit jerawat
  ✔ yang tidak merawat apa-apa pun
   yang lagi dahsyat, yang semakin merosakkan kulit, 
     atas nama boleh putihkan kulit.
  ✔ paling parah, jeragat juga akan timbul.

Mencari produk muka tiada bahan kimia adalah wajib.
Sebab apa? Sebab produk inilah yang anda guna untuk cuci muka, sapu kat muka siang dan malam.  Sudah tentu anda nakkan hasil yang semakin baik.

Bagaimana nak dapat kulit muka cantik, bersih, sihat jika anda letak produk muka yang ada bahan kimia bahaya. Agak-agak anda akan dapat kulit sihat, bersih dan cantik?

Orang yang mempunyai kulit berjerawat perlu usaha lebih berbanding orang yang tak ada sebarang masalah kulit. 


credit pic: https://m.123rf.com/

Pencuci Muka Paling Selamat, Berkesan Merawat Masalah Jerawat.
Dihasilkan Oleh Pakar Dalam Skincare Semula jadi
Credit Pic: http://www.shaklee.com.my


Ciri-ciri Pencuci Muka Terbaik Untuk
 Kulit Berjerawat

( Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk dapatkan pencuci dan untuk maklumat lanjut )
✔ mampu buang atau hapuskan bakteria yang dah menginap dalam liang pori muka anda.

✔ mampu mencuci secara mendalam untuk buangkan sel-sel kulit mati. 
Jika tidak, sel-sel ini akan tersumbat, menjadi tempat 'pertapaan' bakteria dalam liang pori anda, iaitu tempat jerawat lagi banyak terjadi.

cukup berkesan membuang segala kotoran pada kulit muka, dan berikan kulit bersih sebersih-bersihnya.

Kebanyakan sabun muka yang ada dalam pasaran adalah keras tindakannya, iaitu yang hanya menghilangkan lembapan atau minyak semula jadi muka anda.

Ianya tidak mencuci dan buang segala kotoran.

Pencuci muka yang 'bersifat kasar dan keras' ini, hanyalah buatkan kulit anda menjadi merah, keradangan, dan membuatkan jerawat semakin galak tumbuh.

✔ tidak boleh yang jenis menghakiskan

✔ perlu bebas alkohol

Pencuci muka yang ada bahan kimia bahaya bersifat menipis, dan menghakiskan lapisan kulit, serta merosakkan sel-sel pelindung kulit.

✔ mampu melembabkan kulit, merawat, mencerahkan dan bertindak secara lembut pada kulit jerawat anda. 

Jerawat, jika dikasari lagi dengan pencuci muka ada bahan kimia tak sesuai, anda bukannya mencuci muka. Anda menambahkan lagi kesengsaraan kepada kulit jerawat anda itu.

Pencuci Muka Paling Selamat dan Berkesan Merawat Kulit Jerawat

( Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk dapatkan pencuci dan untuk maklumat lanjut )

Ingat ye, apabila mencuci muka, anda perlukan pencuci yang menepati semua ciri di atas. 

Anda bukan sahaja nak bersihkan muka, tetapi anda mahu hapuskan jerawat. Pencuci muka yang berupaya merawat masalah jerawat, dan akhirnya akan menjaga kesihatan kulit muka anda.

Muka yang bebas jerawat, muka yang sihat, barulah anda akan memiliki wajah ceria, cantik, berseri!!!

Inilah Pencuci Muka Yang Menjadi Hot-Selling Item, Selalu Kehabisan Stok Tetapi Cepat Saja Ditambah Lagi.

NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser - Pencuci Muka Untuk Atasi Kulit Berjerawat

Hot stuff! Hot selling!

Hubungi Kak Nas 0194706780 segera untuk cepat-cepat bebaskan dari jerawat!

Menjadi pilihan ramai wanita dan lelaki yang betul-betul concern pasal kebersihan, kecantikan kulit. Yang tak nak sapu muka jerawat dengan bahan kimia bahaya.

Kenapa Gentle Deep Foaming Cleanser wajib diguna oleh anda yang ada jerawat, dan yang nak atasi masalah jerawat?

✔ Mencuci dan menyegarkan kulit
Konsep mencucinya lembut jauh ke dalam kulit. Dalam liang-liang kulit, sel-sel mati, kotoran, bakteria terperangkap. Jadi cucian mesti jenis DEEP...mampu bersihkan muka berjerawat hingga ke dalam lubang-lubang pori muka jerawat anda.

Bukan itu saja, kulit muka akan rasa lebih segar selepas mencuci.

 Ada seaweed atau rumpai laut bebas toksik akan mengeluarkan segala kekotoran, membuang secara lembut, dan menegangkan kulit.  

Kulit berjerawat, ada bekas-bekas jerawat, yang buatkan muka nampak kendur dan berlubang-lubang. Nampak lebih tua dari usia sebenar!

Rumpai laut amat kaya dengan vitamin dan mineral, sangat baik sebagai agen pengukuh / penegang kulit, dan agen pengelupasan semula jadi yang lembut. Ini akan buang sel-sel mati yang menyekat liang-liang roma.


Ianya juga bersifat anti radang kulit. 
- bantu kurangkan bengkak jerawat, dan halang jerawat lagi besar
Kulit anda akan jadi lebih tegang, tetapi bukan mengeras.

Rumpai laut sesungguhnya amat istimewa dalam penjagaan kulit jerawat anda.

credit pic: http://www.healthieratholman.com/
 Alga hijau dalam pencuci ini bekerja jauh ke dalam untuk buang toksin dan seterusnya lembabkan kulit muka anda.

( Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk dapatkan pencuci dan untuk maklumat lanjut )

Tak dinafikan, kulit muka berjerawat banyak toksin yang terperangkap, samada dalam badan anda, atau pada kulit muka anda.

Secara luaran, pencuci ini membersihkan kulit muka bertoksik sehingga jauh ke dalam lapisan kulit. 
credit pic: https://www.algae.info
Alga hijau amat baik untuk kulit berjerawat dengan cara berikut:

        bekalkan kulit jerawat anda dengan sumber kaya protin, yang cepatkan pembuangan toksin-toksin bawah lapisan kulit. Toksin itulah yang menyemarakkan lagi jerawat anda tu. Jadi, kena buang sebersih-bersihnya dengan pencuci muka ini. Dalam alga, ada nutrisi yang bantu hapuskan toksin.

     alga hijau ni bersifat menenangkan kulit berjerawat, anti radang juga dan seimbangkan kesan ke atas tisu-tisu kulit anda.

    alga hijau ada beta karotina yang terkenal dengan kesan menghapuskan masalah kulit jerawat, dan juga kulit psoriasis.

 Pencuci ini ada ekstrak strawberi begonia yang mencerahkan dan menghilangkan tompokan buruk parut jerawat dan jeragat

( Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk dapatkan pencuci dan untuk maklumat lanjut )

Muka jerawat akan lebih teruk jika penuh dengan parut-parut jerawat. 

Memang sah anda ada parut-parut sebab jerawat dan parut adalah masalah seiring. Parut menandakan kulit muka rosak. Jadi, gunalah pencuci yang bukan sahaja membersih, tapi bantu rawat kerosakan dalam bentuk parut-parut hodoh tersebut.

credit pic: https://www.pinterest.com
Strawberi ini adalah sumber makanan dan ubat serta Vitamin C. Banyak nilai-nilai perubatan sebenarnya ada dalam tumbuhan ini.

✔ Gentle Deep Foaming Cleanser membuatkan kulit muka anda lembut dan anda rasa lebih berseri.
( Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk dapatkan pencuci dan untuk maklumat lanjut )

Untuk kulit jerawat, rawatan dari pencuci mestilah jenis melembutkan agar tidak membentuk lagi banyak keradangan, dalam bentuk jerawat lagi banyak.

Gabungan ekstrak pelbagai herba semula jadi, dan hasil kajian intensif para saintis tersohor, amat patut sekali anda gunakan pencuci Gentle Deep Foaming Cleanser untuk kulit berjerawat anda.

Hasil buih busanya yang sangat halus, sangat lembut merawat serta membersih kulit jerawat anda.
credit pic: http://www.dailymail.co.uk/
Lagi best pencuci ni, anda akan guna satu tiub ni selama 6 bulan - setahun. Jimat sungguh. Ini sekiranya anda sorang je guna. Tak kongsi dan anda tak buat ianya sebagai sabun mandi.

Sebab ada sorang kastemer Kak Nas gunakan pencuci ni untuk mencuci bahagian sulit dia. Sebab dia kata, sabun biasa sangat tak sesuai. Apabila guna ni, bahagian sulit dia yang gatal pulih.

Testimonials Pengguna Pencuci Muka Gentle Deep Foaming Cleanser

( Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk dapatkan pencuci dan untuk maklumat lanjut )
Gembira hasil guna pencuci muka yang terbaik.

Kesan yang cepat apabila guna pencuci muka untuk kulit jerawat

Semuanya gembira dengan pencuci NutriWhite ini
Teguran orang-orang sekeliling menunjukkan NutriWhite berkesan


Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk dapatkan pencuci muka kulit jerawat ini. Kak Nas akan beri konsultasi berkesan. Juga tips-tips lain untuk bebas dari masalah jerawat serta jeragat.


Nas Ibrahim
Penasihat Shaklee Anda
1213206

Servis terbaik Kak Nas untuk semua rakyat Malaysia.
COD Kawasan Kuala Kangsar, Sungai Siput, Taiping, Ipoh dan kawasan berdekatan.

Untuk Dapatkan Set NutriWhite Lengkap serta maklumat setiap produk, sila klik NUTRIWHITE


 Terima kasih

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments: