Wanita Awet Muda dengan Vivix Shaklee

Tak percaya tengok cermin? Wajah lebih tua dari usia sebenar?  Atau orang selalu teka umur anda lebih tua dari usia anda yang sebenar? Sedih tak? Bagaimana nak atasi?


Ada ke pulak gininya? Wanita Malaysia saja ke? Tak fair nih....

Ini yang dikupas oleh penulis ni.

Baik kita wanita terima dengan berlapang dada...sebagai satu peringatan membina.
Penulis ni sayang kita wanita Malaysia... dan akak sayang Uollss...sebab tu nak ajak kongsi-konsi tips berharga ni.

Punca tidak sedar wajah wanita Malaysia Lebih Tua Sebelum Usia.
Isy..issyy..isyyy..

Kena hati-hati ni..takut ada berita lain lagi gempak buat wanita, Punca Tidak Sedar Lelaki Malaysia Lebih Muda Dari Usia. Sudah pasti para lelaki suka sangat.

Macam mana dikatakan tua sebelum usia ? Jika ini yang terjadi kepada wanita, maka wanita menjadi tua sebelum usia.
....kulit berkedut, badan semakin gempal, rambut gugur, wajah kerepot, muka penuh tompok jeragat...


Antara amalan tak sedar wanita menyebabkan tua seblum masanya yang dikupas penulis ialah:


* Wanita Suka Tidur Dengan Mekap. 

Kalau malas pun, cepat-cepat cuci muka dengan pencuci Enfuselle.
Selepas itu, sapukan toner dan moisturiser.
Lima minit selesai.
Muka dapat baja .. bangun esok lain lembutya. Suka sentuh kulit muka.


Set lengkap untuk penjagaan luaran muka agar kulit anda lebih licin dan tegang

* Kerap Sangat Cuci Muka Dalam Sehari.

Ini kes terlebih rajin. Kalau terlalu kerap cuci, kulit muka mudah mengelupas, kulit mudak kering dan radang kulit boleh berlaku.

* Wanita Rambut Panjang Suka Ikat Ponytail Terlalu Ketat
Akak pun suka ni. Ikat ketat-ketat. Rambut cepat gugur dan rosak. Keadaan rambut begini, cepatlah nampak tua.

Sebenarnya nak rambut sihat dan kuat, rambut perlukan protin berkualiti.

Tanpa protin yang cukup dan berkualiti,  akar rambut tidak sihat..boleh jadi keguguran rambut.

Ambillah protin ESP dan kurangkan ikat rambut atau jangan ikat rambut dengan kuat.
Banyaknya khasiat protin selain dari untuk rambut
* Wanita Makan Apa Saja Tanpa Fikir Sihat atau Tidak

Ramai yang makan kerana sedap... bukan kerana khasiat. Ni yang bahaya.
Dalam hal ini, ilmu kesihatan dan pemakanan penting. Itu sebab akak banyak tazkirah bab makan sihat, makan vitamin semulajadi, jaga pemakanan dalam FB atau dalam blog atau apabila bersama anak2 dan kawan2... supaya Uolss dan semua wanita akan tidak dapat penyakit ... dan lambat tua, sentiasa awet muda. hehe.

* Suka Bersifat Mazmumah ( Sifat Terkeji )
Takabbur, hasad dengki,  suka marah dan sebagainya akan buatkan seri pada wajah hilang.. ditarik Allah. 

Tetapi, masih ada harapan. Bukan tiada penyelesaian. Yang ni cara penyelesaian ialah banyakkan solat, berzikir dan ambik pendekatan redha.

Tambahkan sifat-sifat mahmudah ( untuk lawan sifat mazmumah ).

Pemakanan juga dapat mengubah penampilan dan hati. Makan yang baik, yang menyihatkan, akan mempengaruhi sel-sel badan, otak dan hati mejadi positif.

Kita ialaha apa yang kita makan.

Dengan Vivix, wanita boleh tampil jauh lebih muda dari usia sebenar.
Vivix: untuk Uollss yg nak antiaging.
Hubungi akak untuk dapatkan konsultasi berkesan dari segi cara pengambilan dan maklumat berkaitan anti aging dengan vitamin-vitamin semula jadi.
Juga...diskaun yang akak tawarkan sangat istimewa. Menangis kalau lepaskan!

Nas 0194706780
FB: Nas Ibrahim
IG:  nas_shakleeconsultant
SID: 1213206

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.