Ibu-ibu Legakan Sakit Bengkak Susu Dengan Vitamin Shaklee

Baby Tak Minum Susu Ibu. Ibu Sakit Bengkak Susu. Ketahui Cara Atasi Dengan Selamat.

Bengkak Susu.

Sakit. Boleh bayangkan. Akak pernah alami keadaan ini. Sakit hingga ke lengan.
Puncanya baby minum sedikit je.

Tambah2 masa anak pompuan. Pompuan makan sikit... fitrahnya dah nampak masa baby. Tak habis susu sebelah pun, dah bhenti.

Kita ni jadi frust. Sbb bengkak tak sempat hilang.  Apatah lagi susu bahagian sebelah lagi tak disentuhnya pun.

Tengok2 baby dah kenyang. Terlelap... soh..
Perah susu tu boleh tapi tak sama dgn baby susukan dari badan.

Ibu2 yg baby tak mau nyusu, tak tahan bengkak2 tetek..hingga demam2, lengan sakit tak boleh angkat,

amat disarankan untuk ambik dua set vitamin ini.
Lecithin dan OmegaGuard.

Pm akak jika ibu2 nak atasi sakit sangat bengkak susu.

Nas 0194706780
SID: 1213206


Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments: