Vitamin-vitamin Shaklee Pilihan Terbaik: Ada Bukti Saintifik Berkesan

Produk Shaklee Tiada Tandingan

Sesiapa yang guna produk Shaklee, pelbagai jenis vitaminnya ke, set penjagaan mukanya ke, set pencucian pakaian, pinggan mangkuknya ke, memang anda...memang anda telah membuat pilihan bijak. Anda berada di atas landasan yang betul. Tahniah!

Opppss... jangan marah ye bagi yang belum guna atau yang ada guna produk jenama lain. Akak tak over over over claimed tau.  Tak kenal maka tak cinta, tak baca maka tak tau, tak guna maka tak rasa kesannya.

Jom kenal, jom guna, dan jom jatuh cinta. Jatuh cinta kepada perkara yang mendatangkan kebaikan tak salah. Malah digalakkan.

Dulu akak dah kupas tentang kenapa akak dan jutaan manusia seluruh dunia setia dengan produk Shaklee. Kalau Uolss tak ingat atau belum baca lagi, akak bagi link ni. Sila rujuk Kenapa Vitamin-vitamin Shaklee Nombor Satu.

Kali ni akak nak sambung dengan memberi fokus kepada poster di bawah. 



Landmark Study dijalankan ke atas pengguna-pengguna vitamin dan produk Shaklee oleh kumpulan pakar U.C. Berkeley, diketuai Dr Gladys Block.... ke atas pengguna-pengguna supplemen yang lama. Bukan baru sehari dua, atau sebulan dua, atau setahun dua. 

Pengguna yang menggunakan supplemen lebih dari 20 tahun.

Bukan pengguna Shaklee je dikaji, Landmark Study ni juga melibatkan pengguna-pengguna supplemen jenama lain dan individu-individu yang tidak menggunakan langsung sebarang supplemen.

Untuk makluman Uolss, Shaklee adalah SATU SATUNYA syarikat dalam dunia ini yang ada bukti saintifik yang semua produknya BERKESAN.

Sebab itu, Shaklee tak malu malu, tak rasa bersalah, yakin dan rasa bangga dapat memberikan yang TERBAIK kepada semua orang.

Kerana...inilah pengorbanan Shaklee dalam dunia nutrisi semula jadi:


Sehingga 350 ujian saringan terhadap bahan berbahaya dibuat bagi setiap bahan baru.

Lebih 65 saintis jalankan Kajian & Pembangunan (R&D) ke atas 
pelbagai bahan dan produk.

Disokong oleh kajian klinikal dan saintifik yang terdapat 
dalam lebih 100 terbitan saintifik

Sebanyak RM1 billion (USD 300 juta) untuk ujikajipenyelidikan dan pembangunan.

Lebih 100,000 ujian kualiti dijalankan setiap tahun.


Amat sesuai dengan taglinenya, Always Safe, Always Work dan Always Green.

Kebanyakan kajian produk oleh syarikat-syarikat tertentu melibatkan kajian terhadap penggunaan jangka pendek. Sedangkan penyakit-penyakit mula kelihatan atau timbul selepas 10 hingga 30 tahun. 

Pemakanan dan gaya hidup amat mempengaruhi perkembangan penyakit-penyakit kritikal terutamanya. Apa yang kita makan hari ini, semalam dan akan datang, mempengaruhi penyakit 10 ke 30 tahun akan datang. Bukan hari ini makan, esok atau minggu depan dapatlah penyakit kencing manis, atau darah tinggi atau penyakit jantung. 

Diet anak-anak kita hari ini yang menentukan pembentukan penyakit, contoh penyakit jantung, akibat pembentukan lemak pada dinding arteri, 20 tahun akan datang.


Yang paling ditakuti ialah penyakit senyap. Berkembang dalam diam selama berpuluh-puluh tahun sebelum kita boleh nampak simptomnya.
Kalau kita boleh lihat jantung seorang remaja, sudah boleh dilihat remaja dan ramai lagi pada usia muda sudah ada penyakit jantung. Bukti, askar-askar US yang mati di medan perang sewaktu usia muda, selepas dibedah siasat, dah menunjukkan arteri jantung yang menebal.
Tetapi... kenapa penyakit tu tak nampak sewaktu muda? Sebab simptom-simptomnya biasa kelihatan selepas 10-30 tahun kemudian.
Kalau tempoh kajian terhadap keberkesanan vitamin adalah ke atas penggunaan jangka pendek, mungkin kesan tidak baik masih tidak kelihatan lagi. 
Sebab itu Landmark Study terhadap vitamin-vitamin Shaklee mengkaji pengguna 20 tahun ke atas kerana dalam jangka masa tersebut, jika ada kesan negatif akibat penggunaan Vitamin Shaklee, kesannya akan nampak jelas.

Tetapi...ianya TIDAK ADA KESAN NEGATIF!!! Bukti saintifik, bukan cakap-cakap saja.

Rumusannya, Landmark Study membuktikan pengguna-pengguna supplemen Shaklee lebih sihat dan tiada penyakit berbanding pengguna-pengguna supplemen jenama lain dan yang tidak menggunakan sebarang supplemen.

Dan.... dan.... pengguna-pengguna supplemen jenama lain lebih banyak penyakit dan lebih tidak sihat berbanding yang tidak mengambil sebarang supplemen.

Jadi, buatlah pilihan bijak demi kesihatan diri dan keluarga.

Dan, pm akak untuk konsultasi.

Nas 0194706780
Pengedar Shaklee
ID: 1213206

Pengedar Shaklee - COD Kawasan Kuala Kangsar, Sungai Siput, Taiping dan Ipoh
Rangkaian Produk Shaklee -
Always Safe, Always Work, Always Green.



Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment