Omega Guard Shaklee - Minyak Ikan Pilihan Terbaik Yang Berkesan dan Selamat

Minyak Ikan Terbaik di Dunia.

Omega Guard Shaklee diekstrak daripada ikan laut air sejuk seperti sardin, mackerel, herring, dan anchovies di perairan negara Jepun.


Ia bukan daripada hati minyak ikan.

Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat daripada hati minyak ikan.

Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan DHA.

Kebanyakkan pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan dan boleh memusnahkan sesetengah nutrien, serta tidak boleh menapis kandungan logam yang membahaykan kesihatan.

Shaklee menggunakan kaedah ultra tulen bergred farmaseutikal teknologi tinggi terkini untuk menghasilkan Omega Guard.

Ia dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl- bahan kimia industri yang sangat toksik).


MANFAAT UTAMA OMEGA GUARD:

  • Asid Lemak
Omega-3 merupakan asid lemak penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh kita. Oleh itu, kita perlu mengambilnya dari makanan harian.

Omega 3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan.

Omega 3 membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostetomegaly dan membuang air kecil yang timbul daripada punca andropos.

Ia juga boleh mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, bagi kulit licin dan kemerah – merahan.

  • Mencegah Penyakit Saluran Darah dan Strok
DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah, melincirkan saluran darah, dan peredaran darah yang lancar.

Oleh sebab itu, ia efektif membantu mengekalkan tekanan darah normaldan ketegangan di leher atau sakit kepala.

Ia juga merendahkan kolestrol, menghindar pembekuan darah di dalam badan, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL, mengawal masalah obesiti, mencegah asteriosclerosis, myocardial infarction, membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.

  • Membantu Tumbesaran dan Perkembangan Otak Janin dan Membantu Perkembangan Memori
DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina.

Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. Susu ibu mengandungi kandungan DHA yang tinggi.

DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran, dan mencegah migraine.

  • Meningkatkan Sistem Imun dan Menyihatkan Paru- Paru
Mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus) dan penyakit buah pinggang.

  • Menentang Kanser
Kajian menunjukkan bahawa omega-3 boleh mencegah kanser paru- paru, payudara, prostat dan kolon.

Ia juga boleh meningkatkan enterogastritis, merangsang kesihatan hati selepsa pembedahan da membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.

  • Memelihara Fungsi- Fungsi Sendi (Arthritis)
Paras asid lemak omega 3 larut dalam tisu rawan.

Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.

Ia mencegah arhtritis, memelihara fungsi- fungsi sendi dan gout dengan berkesan.

  • Mencegah Insomnia dan Membantu Mengurangkan Tekanan
Kajian menunjukkan EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety), neurasthenia, insomnia, autism, kanak- kanak hiperaktif dan penyakit schizophrenia.


Manfaat Omega Guard cukup banyak. Uolss teliti semula manfaat di atas, jika perlu penerangan, hubungi Kak Nas, 0194706780. Konsultasi berkesan Kak Nas sediakan.



Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment