Inilah Bisnes Untuk Anda Yang Ada Modal Kecil

Nak maksimumkan untung kalau buat bisnes?

Ni yg Kak Nas buat.

Sebelum tu, niat dua. Nak untung dunia, nak untung akhirat.

Untung dunia, bukan setakat RM, tetapi banyak lagi.

Untung RM dalam bisnes ini memang mudah. Sebab modal kecik sangat. Ciput je. RM 79.50.

Lain2 modal yg tak perlu RM.... kesungguhan, istiqamah, rajin, dan sudah pasti doa.

Untung RM adalah untung runcit dan bonus. Dua sumber untung RM.

Jadi tips 1. Cari bisnes yg modal kecik. Sekali je kluar modal.

Lain2 untung, bukan RM tapi amat besar nilainya bila buat bisnes ini.... untung dapat ramai sahabat, untung dapat banyak ilmu manfaat, untung dapat hidup dalam jemaah... bersama individu2 berfikiran positif, saling bantu membantu, saling ingat mengingati, saling sokong menyokong....

Untung akhirat: inshaAllah..jika niat nak buat bisnes ni dah betul, nak majukan diri, keluarga, rakan2 dan sesiapa sahaja, serta nak bantu sesiapa sahaja yg perlukan produk paling baik dan berkualiti untuk kesihatan dan kesejahteraan, maka Allah akan pandang usaha kita sebagai satu usaha murni.

Bisnes bagi kebaikan kpd orang ramai...

Ada sahabat nak ikut serta? Kak Nas dan grup alu2kan...dengan ilmu dan bimbingan untuk Uolss. Ini pun untung juga. Dapat tips dan panduan dari pakar, mentor dan otai2...tetapi percuma. Nilai ribuan ringgit tapi dapat percuma. Untung sangat kan? Tak perlu daftar seminar ratus2 atau ribu2...

Tips 2. Bisnes yang diberi ilmu percuma.

Tips 3. Bisnes yang operasi dari rumah atau di mana sahaja, secara online....

Tips 4. Bisnes yg boleh dilakukan bersama anak2 dan keluarga.

Tips 5. Bisnes berukhuwwah.

InshaAllah.

Jom. Kita meroket! Modal kecik...untung. hmmmm...org yg join baru dapat rasa.

Pm Nas 0194706780

#2wave #tsunamishaklee

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments: