Pengedar Shaklee Lelaki Kawasan Kuala Kangsar, Sungai Siput, Manong dan Taiping

Hubungi  - Sham 012 956 5256

Pengedar Shaklee Lelaki Jika Anda Tak Selesa  Dengan Pengedar Shaklee Perempuan

Ada Kak Nas dapat customer yang lelaki. Ada yang malu-malu nak bertanya banyak terutama jika melibatkan hal-hal kesihatan personal... terutama kesihatan orang lelaki.

Kalu jumpa, kita pun jadi malu jugak. Hahaha... Ya lah, kita ada batas-batas nak kena jaga. Kalau pegi COD ditemankan suami, Ok jugak.  Kadang Kak Nas memang bawa anak. Tapi anak kecil, macam sukar sikit nak story panjang-panjang, ambik masa lama. Nampak kastemer tak selesa.

Sebenarnya itu bukan masalah bagi pihak Kak Nas. Jika terpaksa sorang, Kak Nas pilih tempat yang ramai orang lalu lalang.

Jika di Kuala Kangsar ni, tempat yang biasa Kak Nas COD ialah depan Maybank atau stesen bas.

Kalau di rumah, Ok je sebab ada isteri kastemer.

Walaubagaimanapun, jika Uolss, yang lelaki masih tak selesa dengan pengedar wanita, Uolss boleh hubungi pengedar Shaklee lelaki bagi kawasan Kuala Kangsar untuk COD sehingga ke Sungai Siput, Manong dan Taiping.

Hubungi Sham 012-9565256

{ Seorang bapa penyayang kepada 3 anak-anak comel dan sihat, serta suami loving buat isterinya }

Ini antara Servis dari SID Sham untuk Uolss semua:

1. Menerima order dan memproses untuk penghantaran


Setelah order dan bayaran dibuat, Sham akan terus proses order dan poskan kepada Uolss...jika Uolss tinggal di luar kawasan CODnya.

2. Menghantar barang secepat mungkin

Jika termasuk kawasan CODnya, Sham akan segera menghantar vitamin atau barang pesanan mengikut tempat yang dijanjikan.


3. Memberi nasihat dan cadangan produk Shaklee berkaitan masalah kesihatan.
SID Sham banyak ilmu dalam pemakanan dan kesihatan. Setiap masalah, Sham akan cadangkan penyelesaian terbaik. Juga konsultasi memuaskan akan diberikannya.

4. Mendaftar ahli Shaklee baru
Uolss yang bijak tentu nak buat belian pada harga diskaunkan? Atau yang nak cari duit online, atau tambah income sebagai pendapatan sampingan, Kamarul akan bantu Uolss daftar sebagai ahli. Yuran pendaftaran hanya RM68.90 ( jika beg kit di CODkan) atau RM79.50 jika beg kit diposkan kepada Uolss.

Bagaimana nak dapat bonus besar? Empat angka. Lima angka.
Wasap Sham untuk tunjuk ajar. 012-9565256. Nak yang serius saja!!!

Sham akan bimbing anda hingga berjaya. Bukan setakat itu saja, Uolss akan dibimbing oleh mentor-mentor hebat yang lain juga. 

5. Konsultasi berterusan


Ini yang part paling spesel. Biasa anda beli vitamin di farmasi, anda tak dapat konsultasi berterusan.  Tapi, bersama pengedar Shaklee yang bertanggungjawab ini, setiap belian akan disusuli dengan konsultasi. Sehingga anda dapat kesan yang terbaik. 

Pertanyaan/ Order


Kalau Uolss nak produk Shaklee, produk terunggul ni, 
Whatsapp / sms ke 012 956 5256 ( Sham )





Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment