Cara Hilangkan Jeragat Di Kawasan Tepi Mata Anda: Berkesan dan Selamat Dengan Vitamin Semula Jadi

Hubungi Nas 0194706780 Untuk Atasi Jeragat Sekitar Kawasan Mata Dengan Produk Natural dan Berkesan.

Jeragat dekat mata, dikenali sebagai tompok-tompok hati, adalah kesan banyak terdedah kepada sinar matahari.  Melanin dihasilkan semakin bertambah dan bertambah jika masih terus terdedah kepada cahaya matahari.

credit photo: http://www.healcure.org/

Punca-punca Wujud Jeragat Tepi Mata


Faktor umur semakin meningkat dan keturunan juga antara punca terjadinya jeragat dekat mata.

Tompok-tompok hitam sekeliling mata nampak sebagai jeragat besar. Kadang-kadang tompokan hitam berlaku kesan penuaan walaupun belum cukup usia tua lagi.

Nak hilangkan jeragat tepi mata perlu dilihat kepada punca seperti yang disebut di atas: sinar matahari, keturunan dan penuaan.

Kaknas nak nasihatkan, jika ada perasaan yang mencurigakan, walaupun sekadar tompok hitam, silalah berjumpa doktor kulit.

Nampak tak bahayakan? Tak sakitkan? Tapi, ditakuti tompok hitam tepi mata anda tu ialah kanser kulit.  Doktor akan memeriksa kulit anda... akan tanya beberapa soalan tentang tabiat atau aktiviti luar rumah anda, dan sejarah keluarga anda. Mungkin biposi kulit terpaksa doktor lakukan jika beliau tak dapat sahkan tompok apa pada muka anda.

Nak rawat jeragat kat tepi mata, anda kena hati-hati. Sebab dekat je dengan mata anda. Mata ni sangat sensitif dan apa-apa krim atau losyen yang ada bahan kimia, mata boleh terkena kesan sampingan. Biasa mata akan rasa pedih, jadi kabur dan berair-air.

Sebab itu, Kaknas amat rekemen anda sentiasa guna produk yang 100% semula jadi, selamat dan tiada bahan kimia bahaya langsung.


Ada cara yang agresif yang tidak selamat untuk hilangkan jeragat tepi mata, tetapi anda perlu terima kesan-kesan lain.


 Contoh:

a. Pencerah kulit yang ada hidrokuinon atau bleach - menipiskan kulit buat sementara dan jeragat tetap akan ada semula kerana anda bukan beri nutrisi kepada kulit. Anda hanya beri bahan kimia menipiskan lapisan kulit sahaja. Kulit semakin rosak, jeragat semakin banyak.

b. Pengelupas kimia dan mikrodermabrasi ( pengelupasan kristal ) untuk buangkan tompok hitam jeragat tepi mata.  Anda mungkin perlu buat rawatan ini beberapa kali untuk jeragat hilang. Anda juga mungkin akan ada kesan-kesan sampingan seperti bengkak, kulit merah-merah, sedikit luka, kekeringan kulit atau sensitif kepada cahaya matahari.

c. Terapi laser - agak mahal dan rasa sakit semasa dirawat. Selepas laser, anda akan rasa pedih dan anda perlu elakkan cahaya matahari untuk beberapa hari.

Langkah terbaik sebelum muka anda mendapat jeragat ini ialah dengan cara pencegahan. Elakkan sentiasa di bawah matahari antara jam 10 pagi hingga 4 petang. Masa inilah sinar UV paling merosakkan kulit muka anda.
Jika terpaksa juga, wajib pakai pelindung matahari. Pelindung matahari yang selamat dan semula jadi lebih baik untuk sapuan berdekatan kawasan mata anda.
Ultimate Protection Whitening Lotion pelindung matahari selamat dan berkesan untuk sapuan pada muka dan kawasan tepi mata yang ada jeragat.
Untuk hilangkan jeragat tepi mata, anda disarankan mengatasinya dengan cara dalaman. Tackle dari dalam. Pulih sel-sel dalam, inshaAllah akan baik luaran juga. Ditambah lagi jika luaran pun anda jaga juga.

Konsisten amalkan vitamin-vitamin jeragat yang semula jadi, selamat dan berkesan ni, anda akan menikmati kulit wajah yang bersih, sihat, bercahaya, cerah dan bebas jeragat. 



Untuk hilangkan jeragat tepi mata, atau jeragat pada bahagian lain pun pada muka, atau badan, anda perlukan atasi punca yang menyebabkan jeragat timbul pada muka dan tepi mata.

Di atas tadi, Kak Nas dah bincang punca utama ialah:

a. kerap terdedah di bawah sinar UV.

 Lain-lain Punca Jeragat Tepi Mata:

b. Perubahan hormon yang menyebabkan hormon anda tidak stabil. Paling ketara jeragat akan timbul bagi wanita hamil, atau wanita yang banyak guna atau ambil pil perancang.  

Hormon yang tidak stabil menyebabkan kulit tidak sihat untuk tangani serangan radikal bebas dan proses penuaan. Anda yang banyak masalah kulit biasanya adalah kerana ketidakstabilan hormon.

Hormon tak stabil yang dirembeskan oleh kelenjar akan melaui aliran darah dan ini mempengaruhi kulit, untuk membentuk jeragat dan lain-lain masalah kulit.

Set Hilangkan Jeragat Tepi Mata

....................................................................................................................
Jika ingin buat belian online cara selamat dan pantas,

 sila klik link ESELL di bawah.




.....................................................

1. Vivix


Inilah supplemen super duper dalam dunia kecantikan hari ini. Tiada tandingan! Nakkan kecantikan lengkap, luar dan dalam, hanya Vivix.

Vivix ada 13 kali ganda anti oksidan dari resveratrol, dan Vivix merupakan pilihan tepat untuk hilangkan jeragat dengan berkesan.

Jeragat adalah kerana sel-sel anda rosak. Kulit yang ada jeragat menandakan sel-sel kulit anda rosak. Vivix satu-satunya supplemen semula jadi, rumusan teknologi moden, mampu memulihkan kerosakan sel hingga 97% berbanding vitamin-vitamin lain.

Vivix pulihkan sel dan kembalikan anda ke usia 25 tahun lebih muda. Bukan kulit saja, organ-organ lain akan berfungsi seperti anda 25 tahun lebih muda.

Sebab itu, orang yang konsisten ambil Vivix, organ-organ dalamannya akan berfungsi dengan baik, kulitnya akan terpancar kemudaan.

Vivix telah telah mendapat 5 paten.
Vivix mengandungi polifenol untuk lindung dan baiki DNA untuk perlahankan penuaan pada peringkat selular.

2. GLA Complex
GLA untuk atasi hormon tak seimbang.
Hormon tak stabil menyebabkan kulit anda tidak sihat.  Kulit sangat lemah untuk tangani proses penuaan. Salah satu tanda proses penuaan ialah jeragat tepi mata dan juga bahagian-bahagian lain.

Dengan GLA, hormon akan jadi stabil dan kulit akan lebih cerah.

3. Sustained Release Vitamin C Plus

Vitamin C 100% semula jadi yang berteknologi moden kerana dikuasakan dengan konsep Sustained Release. Maknanya, bagi sebiji tablet Vitamin C ini, 100 mg akan dilepaskan ke dalam aliran darah dan menjalankan fungsinyaselama 5 jam. Kekal lama dalam darah!

Tanpa teknologi ini, Vitamin C akan sama seperti vitamin lain, iaitu kebanyakan Vitamin C akan dibuang sebagai air kencing.  Zatnya tak sempat diserap badan.

Bagaimana SR Vitamin C Plus hilangkan jeragat tepi mata anda:

Vitamin C ini bantu hilangkan jeragat dengan cara

* cerahkan tompokan hitam jeragat.

* neutralkan muka terbakar kesan sinar UV.

* tingkatkan kualiti kulit tentang pembentukan tompok gelap.

* ada antioksidan untuk rawat kesan-kesan oksidan.


Hubungi Nas 0194706780 untuk dapatkan set jeragat premium ini. Dan sebarang pertanyaan akan Kak Nas layan secara profesional.

....................................................................................................................


Jika ingin buat belian online cara selamat dan pantas, sila klik link ESELL di bawah.




.....................................................

Testimoni Set Jeragat




Hubungi Kak Nas untuk order atau konsultasi berkesan. 0194706780

Jika ingin buat belian online cara selamat dan pantas, sila klik link ESELL di bawah.


Nas Ibrahim
Whatsapp / Mesej: 0194706780
SID Shaklee 1213206
FB: Nas Ibrahim
Instagram: nas_shakleeconsultant

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment