Kisah Kejayaan Dalam Bisnes Kesihatan Shaklee

Sejak berhijrah ke dunia Shaklee, amat bnyak perubahan Kaknas alami.

Sebab Shaklee memang akan bawa perubahan kepada yg makan vitaminnya, yg guna produk2nya, yang ikut gaya hidupnya dalam penjagaan diri dan alam sekitar.
InshaAllah.

Inilah keadaan Kaknas SEBELUM bershaklee:

Sangat tidak sihat... dgn banyak masalah kesihatan.... hingga tak tersenarai. Tapi Kaknas shortlist yg serius je la.... paling bahaya yg Kaknas ada..tekanan dan kolestrol tinggi. Bacaan paling tinggi.. bhgian atas 190 . Selalu dlm 160+.

Sakit dan tegang kat bahu dan tengkuk... macam dah kalih..Asyik bertahan tanggung derita.

Tu pun Kaknas buat selamba je hingga somi tegur... bahaya dok biar..tiba2 je boleh tumbang...

Rambut..gugur...serius..hingga rumah ni seluruhnya ada rambut atas lantai. Sapu ada..sapu ada.... sedar tak sedar..kulit kepala pun boleh nampak...rambut menipis kritikal.

Bab2 tu org tak nampak..sbb dalaman dan tersembunyi.

Bab ini yg org nampak. Tambah2 nature keje. Kaknas....deal ngan org.

Muka sblm kenal Shaklee..hmm.. macam muka budak remaja yg tak reti jaga muka.
Maklumlah...jerawat hinggap seluruh muka. Kesan2 parut gelap amat ketara. Muka berminyak serius...tona tak sekata..Jeragat juga mula timbul. Terus2an diserang masalah kulit..akhirnya timbul jeragat, bukan tompok biasa ...tapi kerak jeragat.
Masalah2 lain yg mungkin minor... pun banyak.

SELEPAS bershaklee:

Semua masalah2 kat atas , Alhamdulillah..hilang. Inilah antara kejayaan besar Kaknas rasa...syukur.

Apa yg Kaknas ambik? Tentu ramai antara Uolss pun sama macam Kaknas. Cuma..jgn biar bgitu tanpa usaha. Iktiar cara betul. Cara yg berikan kesan baik keseluruhannya.

Maksud Kaknas..kalau ambik ubat2an.... masalah buah pinggang dapat pulak...itu cara yang tak baik.

Kalau nak sapu sampah dalam rumah...sapu dan buang kesemuanya keluar rumah...bubuh dlm plastik sampah....angkut keluar... letak dekat buangan sampah. Selesai keje bersih sampah.

Bukan sapu sampah...kumpul setempat dalam rumah..sorok bawah tikar. Selesai. Dah tak nampak. Tapi sampah masih ada.

So, Kaknas pilih cara selamat, berkesan dan 100% semulajadi. Kesan kpd buah pinggang tak ada langsung. Malah organ2 lain akan jadi sihat juga.

Kaknas mula dgn set jeragat asas..Vit C dan GLA. Oleh sbb masalah kesihatan bnyak...Kaknas teruskan dgn Detoks Cara paling bkesan..detoks sihat luar dan dalam...Detoks Parasit Cara Shaklee.

(Kaknas dah jadi pakar bab detoks ni. Uolss nak konsultasi detoks untuk selesaikan masalah kesihatan...pm Kaknas).

Inilah cara detoks yg buang semua toksin dan parasit merosakkan sel2 badan. Detoks lengkap untuk kesihatan menyeluruh. Berat badan pun mudah je nak turun....

Sedar2 lemak2 bahagian2 tertentu juga hilang... terutama lemak kat betis, paha dan perut.

Kejayaan paling besar lain yg Kaknas dapat ialah Kaknas dah tak ambil makanan dan minuman manis, serta dah bjaya kurangkan penggunaan garam.

Juga berjaya elakkan makan tepung gandum. Kesemua ini atas kesedaran kpd kesihatan...dan sayang kepada organ2 dalaman badan.

Kejayaan ketiga ialah berjaya dapatkan income tambahan untuk keluarga. Dari sekadar menjadi ahli dan pengguna, Kaknas gerakkan semangat berkongsi kebaikan Shaklee kpd kawan2 dan Uolss semua.

Nak sihat...takkan nak sihat sorang je. Nak bina pendapatan tambahan, takkan sorang je.

Kaknas dok bina grup ahli2 yg inginkan perubahan dlm hidup....berubah utk lagi sihat dan berubah untuk bina pendapatan sampingan atau bina kerjaya dalam bisnes pang ekslusif, paling klass..... bisnes Shaklee.

Nak kongsi rahsia bina income dgn Uolss yg nak berubah sahaja.

Nak vitamimi utk atasi masalah kesihatan, juga sila

Pm Kaknas 0194706780

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments: