Losyen dan Krim Jeragat Semulajadi Atasi Kulit Berjeragat Agar Kulit Cepat Kembali Berseri

Losyen dan Krim Jeragat Waktu Siang dan Malam Hilangkan Jeragat Dengan Cepat: Produk Jeragat Unik dan Semula Jadi

Mengikut MedlinePlus, banyak sebab berlakunya jeragat. Tetapi, yang paling besar puncanya ialah banyak terdedah kepada sinaran matahari.

Macam mana nak elak, iklim negara kita kan Khatulistiwa. Hujan panas. Selalu panas terik.  Dan kita wanita, zaman sekarang, banyak komitmen. Banyak tanggungjawab dan keperluan yang menyebabkan kita terpaksa keluar rumah.

Keluar je dari rumah, bermakna kulit muka dah sedia kena attack. Kena serangan pencemaran alam sekitar, dan parah lagi kena pancaran matahari.

Matahari pancarkan beberapa jenis radiasi. Yang paling bahaya ialah sinar ultraviolet ( penyebab kanser ).

Jadi, jika terdedah kepada dua sinar ni, UVA dan UVB, kulit anda akan mudah mendapat pigmentasi jeragat. Radiasi UVA lagi jauh masuk ke dalam kulit. UVB yang menyebabkan kesan matahari terbakar.

Jadi, UVA dan UVB bergabung membentuk kulit yang gelap dan berjeragat.

Pigmentasi kulit, melanin, dihasilkan dengan begitu banyak untuk tentang sinar UV. Penghasilan melanin yang tak sekata inilah mewujudkan tompok-tompok hitam, jeragat, pada kulit muka anda.

Masalah lagi teruk. Dahlah muka naik jeragat, kulit berkedut dan saluran darah pecah  juga mudah terjadi pada muka anda.

Akhirnya, perasaan sedih, kecewa dan sesal timbul. Semakin hari anda semakin rasa malu nak berhadapan dengan orang ramai. Takkan nak menyorok je dalam rumah. Belek je muka berjeragat depan cermin... tanpa buat apa-apa.

Takkan anda nak biarkan je. Takkan perlu selalu beremosi melawan perasan malu. Sentiasa tampil dengan rasa tak yakin.

Tapi, awas. Jangan nakkan hasil cepat, anda terus cari krim jeragat yang kononnya dapat hilangkan jeragat dengan cepat dalam tempoh dua tiga hari. 

Kak Nas nak ingatkan,  krim jeragat begitu hanya menipiskan kulit. Lagi nipis kulit, lagi banyak dan mudah sinar UVB serap ke dalam lapisan dermis, akhirnya lagi parah muka akibat lagi banyak jeragat terjadi dan kulit muka lagi rosak.

Krim jeragat yang janjikan hasil cepat memang tak boleh elak ada hidrokuinon yang menipiskan kulit. Juga, selalunya ada paraben dan sulfat, bahan-bahan kimia yang tak elok untuk kulit berjeragat atau kulit sensitif atau apa-apa kulitpun untuk kesihatan jangka panjang.

Losyen dan Krim Hilangkan Jeragat Dengan Selamat, Semula jadi dan Berkesan.

Gabungan Krim dan Losyen Jeragat yang bertindak siang dan malam mencegah dan merawat jeragat yang ada pada kulit muka anda.




Losyen untuk Jeragat - Nutriwhite Ultimate Protection Whitening Lotion



* Muka anda perlu dilindungi apabila keluar rumah terutamanya. Jika tak keluar pun, dengan cuaca negara kita yang selalu panas ni, memang anda perlu losyen ini.

* Lindungi muka dari sinar UV agar kulit muka tidak terpaksa membina melanin sebagai penahan sinar bahaya matahari.

* Losyen ini halus pada muka anda. Ianya licin, kaya dengan pati botani seperti Mulberi untuk cegah kerosakan kulit anda kesan dari cahaya matahari.

Mountain Arnica untuk hilangkan radang kulit. Ianya juga melembabkan kulit anda.

* Kulit anda akan jadi kuat dari segi daya ketahanan kulit terhadap kerosakan persekitaran.

Krim Untuk Rawat Jeragat - Nutriwhite Spot Whitening Treatment



* Memperbaiki kesan-kesan matahari serta jeragat kulit dengan cepat.

* Kuasa pencerahan dari Likouris dan Peony, amat bernilai disebabkann kesannya dalam mencerahkan jeragat anda, melindungi serta menghilangkan radang kulit akibat kerosakan.

* Cat's Claw menegangkan kulit yang semakin berkedut kesan panahan sinar UV.

* Vitamin C aktif membawa kecerahan yang baru untuk kulit gelap akibat jeragat dan kulit anda akan lebih halus.

NutriWhite Overnight Renewal Whitening Cream



* Tak kira apa jenis kulit anda, lebih- lebih lagi yang ada jeragat, WAJIB pakai krim malam untuk jeragat ini yang semula jadi dari ramuan botani yang saintifik.

Malam adalah masa sel-sel kulit jeragat anda diperbaharui dan dipulihkan.

Kulit muka jeragat anda perlu kepada proses pelembapan, hidrasi dan pembekalan nutrisi dari krim malam ini yang kaya dengan herba-herba semula jadi.


* Kulit yang berjeragat akan diperbaharui dan dikembalikan keremajaan sewaktu anda tidur.


* Botani Linden menyihatkan dan melembabkan kulit jeragat secara mendalam.


* Botani Scullcap mencerah tompok jeragat dan menghilangkan radang kulit.


* Vitamin C aktif juga mengurangkan lagi tompok hitam, mengembalikan seri wajah anda.


* Apabila anda bangun pagi, anda amat amat terasa kulit anda yang semakin gebu, halus, cerah dan berseri-seri.


Gabungan ketiga-tiga losyen dan krim ini bertindak 5 cara terhadap kulit anda yang berjeragat untuk menghilangkan jeragat anda:

1. Menghalang kerosakan matahari dengan melindung kulit jeragat anda.

2. Mengurangkan rupa pigmen gelap dalam kulit.

3. Menyekat pigmen gelap dari sel-sel kulit asas daripada memindahkan ke lapisan atas serta membantutkan kemunculan tompok-tompok hitam.

4. Memperbaharui dengan cepat denganmengeluarkan sel-sel mati yang nampak muka anda comot.... Menjadikannya lebih cerah dan bercahaya.

5. Mencerah kulit anda.

Untuk cepat-cepatkan hilangkan jeragat, segera whatsapp Kak Nas 0194706780 atau terus klik ESell di bawah untuk order secara online dan bayar dengan kad kredit atau kad debit anda.

ESELL


Kecantikan Sempurna Diperoleh Daripada Alam Semulajadi, Disempurnakan Oleh Sains.

Nas Ibrahim,
Konsultan Shaklee
SID: 1213206

PENGGUNA YANG BERPUAS HATI DENGAN MANA-MANA SET RANGKAIAN NUTRIWHITE UNTUK KECANTIKAN KULIT, BEBAS JERAGAT, BEBAS JERAWAT, BEBAS PARUT DAN BEBAS MUKA KUSAM.









HUBUNGI NAS 0194706780 UNTUK ORDER ATAU UNTUK KONSULTASI.

ATAU UNTUK BELIAN ONLINE CARA SELAMAT, KLIK ESELL DI BAWAH.







                                   



Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.