Hilangkan Jerawat Di Muka Dengan Vitamin Paling Selamat, Semula Jadi dan Berkesan

Hilangkan jerawat dengan menghubungi Nas 0194706780, pengedar Shaklee Anda, untuk dapatkan konsultasi terbaik dan berterusan.

Lewat ptg dapat mesej seorang remaja... minta konsultasi tentang kulit muka yang rosak teruk..penuh jerawat dan bintik2 hitam. 

Sedih dan malu, katanya.

Bagi akak, masalah itu senang nak konsult. Apabila diselidiki, punca utama salah pakai produk kat muka.

Lagi mudah akak bagi pnjelasan. Sebab akak pernah tempuhi zaman pnderitaan. Cewwahhh.. Derita sangat!


Tahun 2003, selepas habis pantang, akak mula pakai satu produk jenama B. Seminggu pakai muka pedih, mngelupas. Kulit menipis dan merah2.
Tak tahan sakit, akak tukar kpd jenama N.

Sama akak alami, pedih, menipis. Tapi sbb dah beli, terus pakai.
Sebulan pakai, muka jadi floles... wpun kulit mnipis, asyik kluar peluh, muka jadi merah..tapi licin...gebu... suka jugak masa tu.

Hmmm..enam bulan btahan, dah jadi lain. Kusam, gelap..jerawat mulai naik menggila.

Tukar jenama lain sbb yg ni dah tak bkesan. Proses tukar2 ni bnyk kali lah hingga ada yg seminggu je. Kalu pakai, muka jadi pedih, melekit, rimas, panas.. mmg tak tahan.

Paling sadis...jeragat naik di kawasan hujung mata.

Hingga akak dapat satu cara nak kenal produk dipakai ada racun atau tidak.
Hujung tahun lepas barulah ditemukan dgn produk selamat, semula jadi dan berkesan. Maksud bkesan untuk jangka panjang...

Bayangkan dari 2003 hingga 2015 kulit muka ditempek dgn racun yg dibungkus cantik....diiklankan sbg selamat dari bahan kimia bahaya...tetapi palsu.

Antara Uolss pun tentu ada yg terperangkap begini.

Syukur...kini tidak beralih pd yg lain dah. Dah temui rawatn terbaik.

Jerawat dan jeragat pulih. Badan pun semakin sihat.
Alhamdulillah.


Nas 0194706780

Nov. 1, 2016

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.