Atasi Asthma Dengan Vivix

Set Rawatan Semula jadi Untuk Asthma / Lelah ialah VivixDilengkapkan dengan OmegaGuard, Carotomax dan Nutriferon.


Vivix
Antioksidan yang kuat dan sangat bagus dalam meningkatkan imun sistem serta melawan virus.  Apabila paru-paru dijangkiti kuman / virus, asthma terjadi.
Vivix dapat meningkatkan sistem imun  dan membantu memulihkan asthma.  Apabila badan kuat, sistem tubuh sukar dijangkiti. Asthma dapat dicegah.
Vivix  juga mengurangkan penghasilan mukus atau lendir di bahagian salur pernafasan dan mengurangkan radang di bahagian tersebut. 
Oleh itu,Vivix sangat bagus dalam merawat asthma.
Juga bagus merawat segala masalah yang berkaitan dengan sistem respirasi seperti resdung, batuk, selesema, bronkitis, sakit tekak dan influenza. 
OmegaGuard
Meningkatkan sistem imun dengan memperbaiki penyakit asthma / lelah.

Carotomax

Menghalang infeksi dengan merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru: batuk, hepatitis, asthma, flu dan selesema.

Nutriferon 

Mengukuhkan sistem imun dalam masa tiga hari.
Melindungi dari influenza dengan mengimbangi kepada respons alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, flu, alergi, keradangan dan influenza.

Hubungi Nas 019 470 6780 untuk dapatkan
Set Asthma / Lelah
atau untuk pembelian yang selamat secara online
 menggunakan kad debit atau kad kredit,
 klik E-SELL di bawah.

E-SELL

Setiap kali diserang asthma, inhaler akan digunakan. Kadang-kadang rasa terlalu penat. Walaubagaimanapun, penat mungkin bukan halangan besar tetapi perlu difikirkan apakah yang disedut sebenarnya dengan menggunakan inhaler?  Dan apakah kesan jangka panjang terhadap kesihatan?

Mengikut webmed.com, jenis-jenis utama ubat-ubatan anti radang untuk kawalan asthma adalah steroid atau kortokosteroid.  Rawatan anti radang yang lain termasuk pengubah leukotriene dan immunomodulators.

Steroid yang disedut dalam 3 bentuk: dos inhaler bermeter (MDI), serbuk kering inhaler (DPI) dan cecair campuran nebulizer.

Kesan jangka panjang penggunaan steroid dalam dos yang tinggi:

1.Diabetes. 
   Diabetes yang tidak terkawal boleh membawa kepada masalah kesihatan lain.

2. Risiko penurunan ketumpatan tulang.

3. Iritasi perut, jika tidak diambil mengikut panduan betul.

4. Peningkatan berat badan. Anda akan rasa lebih lapar dari biasa. Anda akan makan, dan   makan dan tanpa disedari berat badan anda meningkat. Cara atasi: makan makanan seimbang. Cubalah Mealshakes yang lengkap dengan vitamin dan mineral yang diperlukan tubuh.

5. Perubahan emosi. Ada yang rasa teruja dan sukar tidur. Ada yang rasa murung. Bagi anak-anak, mereka akan menjadi lebih aktif, cepat marah dan emosi berubah-ubah.

6. Tekanan darah tinggi.  

7. Rintangan yang rendah terhadap infeksi dan lebih lama masa perlu utuk penyembuhan luka dan kecederaan. Ini kerana pengambilan steroid merendahkan rintangan badan terhadap virus, seperti selesema dan chickenpox.

Oleh itu, untuk keselamatan diri dari kesan penggunaan steroid yang amat tidak baik untuk kesihatan, anda sangat sangat dinasihatkan mencari pilihan yang selamat, semula jadi dan berkesan untuk mengatasi masalah asthma.

Set Legakan Asthma / Lelah

Vivix + Nutriferon +  Omega Guard + Carotomax


Hubungi Nas 019 470 6780 untuk dapatkan
Set Asthma / Lelah
atau untuk pembelian yang selamat secara online
 menggunakan kad debit atau kad kredit,
 klik E-SELL di bawah.



Pautan berkaitan:

Punca-punca Anda Dapat Asthma / Lelah 

Asthma / Lelah: Jenis dan Simptom Yang Anda Perlu Ketahui



Dapatkan Set  Atasi Asthma dengan menghubungi saya,
Nas 0194706780 atau email 
NutrisiAlamiahTulen@gmail.com untuk mendapatkan produk atau maklumat lanjut.

Jika anda tinggal di kawasan Kuala Kangsar, pekan Sungai Siput, Salak, Kati, Manong, Padang Rengas, perkhidmatan COD ( Bayar Waktu Terima ) disediakan.

Perkhidmatan POSLAJU disediakan bagi penghantaran seluruh negara. Terima kasih.


Nutrisi Alamiah Tulen, 
"Eat Good, Feel Good, Look Good"







Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.








Rujukan:

http://www.livestrong.com/article/259704-bad-effects-of-steroid-inhalers-for-asthma-patients/

https://www.asthma.org.uk/advice/inhalers-medicines-treatments/steroid-tablets/











Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment