Resveratrol, Anti Oksidan TERBAIK Dalam Vivix Shaklee

anti penuaan, vivix, vivix shaklee
credit: commons.wikimedia.com

Resveratrol adalah unsur kumpulan sebatian tumbuhan yang dikenali sebagai polifenol.

Polifenol pula adalah antioksidan yang sangat baik untuk menangani banyak penyakit terutama penyakit kanser dan penyakit hati.

Resveratrol umpama ' pegawai pertahanan.'

Polifenol yang apabila diberikan dalam dos yang tinggi menutup dan mencegah tumor kanser dengan memotong pembentukan salur darah baru yang diperlukan untuk pertumbuhan tumor.

Polifenol adalah kumpulan yang paling banyak sebatian fenolik tumbuhan, yang menyebabkan tumbuhan ada rasa, dan warna yang pelbagai.

Bahan-bahan polifenolik molekul kecil yang terdapat secara semula jadi dalam tumbuh-tumbuhan amat berkesan untuk melindungi tumbuh-tumbuhan dan haiwan ( termasuk manusia ) terhadap masalah kesihatan umum dan kesan penuaan.

Tumbuh-tumbuhan yang ditimpa kemarau, jangkitan, radiasi ultraungu dari cahaya matahari, dan faktor-faktor tekanan lain menghasilkan lebih daripada polifenol untuk perlindungan. Resveratrol yang terdapat dalam kulit anggur merah, kacang dan buah beri, tumbuh-tumbuhan knotweed Polygonum Cuspidatum memainkan peranan yang besar dalam gerakan anti-penuaan dan anti-penyakit.
credit: secretforlongevity.com
Saintis telah menemui bahan semulajadi yang memberi kesan positif semua peringkat kanser serta mempunyai kesan pencegahan.

RESVERATROL AMAT KAYA DALAM VIVIX.
JADI, ANTI OKSIDA YANG PALING HEBAT SUDAH SEMESTINYA DALAM VIVIX.

Shaklee Vivix adalah yang paling berkuasa, paling kuat, dan resveratrol semula jadi merupakan makanan tambahan anti-penuaan yang paling tulen di pasaran hari ini. 

Dalam kajian makmal, bahan-bahan dalam Vivix telah ditunjukkan memberi kesan positif terhadap empat mekanisme utama penuaan selular.

Dengan begitu banyak makanan tambahan resveratrol di pasaran, mengapa anda perlu memilih Vivix diatas yang lain?

Dalam kebanyakan makanan tambahan resveratrol yang dikatakan cukup kuat, banyak yang tidak cukup tulen. Terdapat bahan cemar semula jadi dalam persediaan resveratrol. Jika penyediaan resveratrol adalah tidak 98% tulen atau lebih baik, ramai orang akan mendapat  kesan sampingan yang lebih banyak berbanding kesan yang baik.

Vivix anti penuaan selular, yang dicipta oleh Shaklee Corporation, adalah revolusi, menunggu paten, penemuan hebat dalam diet tambahan dalam memerangi penuaan selular. 

Salah satu bahan utama (resveratrol) dalam Vivix dirujuk di lebih 2,000 penerbitan penyelidikan, termasuk pelbagai kajian yang dijalankan oleh Harvard University, the National Institutes of Aging, dan Institut Sains Kesihatan Alam Sekitar. 

Vivix menyampaikan 100 mg resveratrol setiap hidangan (satu sudu teh). 

Ekstrak resveratrol mempunyai kandungan resveratrol semulajadi sebanyak 98%. Ini adalah makanan tambahan anti-penuaan TERBAIK di dunia.

Bagaimanakah Vivix berfungsi?

Dalam kajian makmal, bahan-bahan dalam makanan tambahan  anti-penuaan ini telah terbukti memberi kesan kepada empat mekanisme utama penuaan selular.

 * Ini bermakna Vivix.:

• Membantu melindungi dan membaiki DNA selular 
• Positif memberi kesan pengawal selia genetik
• Menggalakkan biogenesis mitokondria
• Melambatkan pembentukan AGE (produk Advanced Glycation End) protein

* Vivix juga:

• Menyokong kesihatan jantung dan fungsi  kardiovaskular
• Menyokong kesihatan otak
• Menyokong fungsi imun 
• Menyokong kesihatan sendi 
• Menggalakkan panjang umur sel
• Menggalakkan kesihatan yang baik dan    kesejahteraan 
• Bekalan antioksidan; melawan radikal bebas 
• Meningkatkan tenaga sel

[*Kenyataan-kenyataan ini belum dinilai oleh Food and Drug Administration. Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah.]




TESTIMONI VIVIX:









Dapatkan VIVIX SHAKLEE sekarang.


Hubungi saya, Nas 0194706780 atau email 
NutrisiAlamiahTulen@gmail.com untuk mendapatkan produk atau nasihat penggunaan secara personal dan ekslusif dari saya.

Jika anda tinggal di kawasan Kuala Kangsar, pekan Sungai Siput, Salak, Kati dan Manong, perkhidmatan COD ( Bayar Waktu Terima ) disediakan.

Perkhidmatan POSLAJU disediakan bagi penghantaran seluruh negara. Terima kasih.



Nutrisi Alamiah Tulen, "Eat Good, Feel Good, Look Good"




Disclaimer: 

Maklumat yang diberikan di dalam ini tidak boleh digunakan semasa apa-apa kecemasan perubatan atau untuk diagnosis atau rawatan apa-apa keadaan perubatan. Seorang profesional perubatan yang berlesen perlu dirujuk untuk diagnosis dan rawatan apa-apa dan semua syarat perubatan.


 


Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment