Cara Terbaik Buat Bisnes Bagi Pendidik, Inilah Peluang Besar dan Amat Sesuai Untuk Anda Jana Pendapatan Tambahan

Beruntung tuan puan seorang pendidik kerana bisnes ini amat sesuai tuan puan ceburi. Bisnes untuk pendidik, berbentuk networking ini membolehkan tuan puan menjana pendapatan tambahan 4-5 angka dengan mudah, dan cepat.

Siapa pun tuan puan, asalkan tuan puan pendidik: guru, ustaz, ustazah, pensyarah, penceramah, dan seumpamanya.

Kemahiran, kualiti diri, sifat semula jadi cukup menjadi aset mencetus gelombang besar untuk tuan puan tambah pendapatan melalui bisnes bidang kesihatan semula jadi bersifat networking ini.
.
Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk maklumat lanjut.
.
Potensi pendapatan besar amat mudah tuan puan capai. Cara-cara dan strategi untuk mencapainya mampu tuan puan praktikkan.

Dalam bisnes ini, Kak Nas temui yang maju dan berjaya dalam kalangan yang berkerjaya, antaranya ialah golongan pendidik ( guru, pensyarah ), selain golongan profesional lain ( jurutera, doktor, pengurus, eksekutif dll ).

Secara jujur, pengalaman seorang pakar bidang ini, Don Failla, mengakui,

 "TEACHERS are the people who do the best in our industry.  This really is a sponsoring and teaching business."

Nah! Potensi dah ada dalam giri anda pendidik. Tunggu nakmpraktikkan sahaja untuk anda cipta sesuatu yang BOOOMMMM! Pendapatan idaman anda selama ini.

Ya..kualiti diri dah ada. Ada ilmu, ada kemahiran mengajar. Cuma tunggu nak praktikkan saja. Tuan puan tak akan lari dari nature mendidik, mengajar, dan membimbing. Sebab itu amat sesuai sekali bisnes ini untuk tuan puan sebagai pendidik.


Dan, apa yang akan tuan puan ajar, kongsi, buat ialah bidang yang paling dekat dengan diri tuan puan sendiri. Iaitu bidang kesihatan dan pemakanan. 


Tak perlu tuan puan lulusan kimia, biologi, sains. Kak Nas hanya lulusan Ekonomi, dan Alhamdulillah, semakin diterokai, semakin diamalkan, semakin mendapat manfaat, dan semakin membesar pendapatan.


Inilah antara cara tuan puan membuat sumbangan, dan menjana pendapatan tambahan.


Ilmu nutrisi ni mudah dipelajari. Lagipun ilmu ni bukan milik segolongan pihak je. Ilmu yang memang untuk semua. 


Kepentingan ilmu ni tak kira untuk siapa. Semua orang makan,semua orang nak sihat. Jadi, amat besar peluang untuk bantu orang amalkan pemakanan sihat, dan bantu tambah pendapatan melalui bisnes ini.


Siapa yang akan ajar cara dan strategi bisnes setelah terlibat dalam bisnes ini?


Jangan risau, tuan puan akan dibimbing. Dan percayalah, ianya sangat mudah bagi tuan puan.


Potensi Pendapatan? 


Pilihlah peringkat mana tahap pendapatan yang diingini. Dengan ketekunan usaha, anda mampu memilikinya.

Jom, daftar sebagai ahli, hanya RM79.50 untuk pendapatan yang tiada had. 

Hanya ikut cara yang dah terbukti berkesan.

Hubungi Kak Nas 0194706780 segera untuk tambahkan pendapatan tuan puan.

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment