Bisnes Part Time Amat Sesuai Untuk Yang Makan Gaji

Anda kerja makan gaji, maknanya pendapatan anda tetap. Mungkin boleh bertambah sikit kalau buat kerja lebih masa. Tetapi, cabaran ekonomi sekarang, kedudukan kewangan semakin genting. Anda sangat perlu buat bisnes part time yang menguntungkan.

Hatta yang gaji 4-5 ribu sebulan pun tersepit.

Gaji tak cukup atau sekadar cukup makan. Kalau cukup, takkan anda tak berhutang. Hutang semakin menjadi bebanan. Tapi, kalau gaji besar pun, contoh RM20K sebulan, masih banyak benda nak dicapai, masih banyak tempat yang tak sampai lagi, masih banyak tanggungjawab yang tak tertunai. 

Tak kira kerja apa anda makan gaji, anda memang perlu ceburi bisnes part time capai banyak lagi cita-cita anda.  Betulkan?

credit photo: https://www.linkedin.com/pulse/40-part-time-business-ideas-from-home-online-offline-konathala

Bagaimana Cara Nak Besarkan Pendapatan Dengan Bisnes Part Time?

Inginkah anda nak gandakan pendapatan daripada yang ada sekarang? Kalau sekarang gaji RM7000, anda boleh gandakan sehingga 2-5 kali ganda.

Ehh, bukan skim cepat kaya. Bukan laburkan wang anda ribu riban. Ini bisnes betul. Boleh secara part time atau bagi yang masih tak ada kerja, jadikan terus sebagai bisnes full time. 

Jalannya sah dari segi undang-undang, ada barang terbaik, ada sistem agihan pendapatan yang dipaten, ada permintaan tinggi terhadap produknya.

Dari segi pendapatan, peluang ini sangat mengujakan anda.

Sebab apa? Anda adalah penentunya. Ada yang capai pendapatan RM2,000 sebulan tambahan, ada yang RM10,000 sehari.

Sehari? Ya. Ada yang RM700K sebulan.

Anda pun boleh. Sebab yang mencipta pendapatan sedemikian adalah seperti anda. Orang yang pernah makan gaji, tapi orang ini punyai keinginan, cita-cita lebih besar.

Makan gaji adalah tetap, pendapatan ditentukan pihak lain. Ohh..bukan perlu berhenti kerja. Buat bisnes luar masa bekerja. Nama lagi bisnes part time kan!

Anda hanya isi masa lapang yang masih ada dengan buat aktiviti yang dapat jana pendapatan. 

Contoh. Anda selalu layari internet. Hari-hari layan FB, Insta...tapi RM tak masuk kan. Anda ubah sedikit je cara, layan internet, layan FB, tapi bermotifkan untuk jana pendapatan. Anda dapat ilmu, dapat bersosial, tapi income masyuukkk!

Jika sekarang gaji anda RM5000 sebulan, nak tak jika anda buat bisnes part time untuk anda tambah lagi RM500 ke, RM2000 atau RM10,000 atau  RM30,000 ke sebulan?
credit photo: http://www.internet-work-marketing.com/work-from-home-opportunity1.html
Anda yang ingin ubah kehidupan, nak tambah pendapatan lagi, yang berfikiran jauh ke depan, perlu rebut peluang hebat ini.


Dengan bisnes yang modal sangat kecil, anda tak akan rasa pun modalnya.
Tak perlu simpan stok
Lagilah tak perlu kedai, tak perlu sewa ruang pameran barang dan sebagainya. 
Apatah lagi anda langsung tak perlu pekerja.

Hanya anda segala-galanya.

Anda rancang, urus bisnes anda, sampai masa pelanggan nakkan barang, anda order sahaja. Online. Klik klik. Selesai. Bisnes hujung jari.

Sistem yang sangat sistematik, dipatenkan lagi, disediakan untuk anda.

Ini contoh seorang pegawai kerajaan dalam bidang pendidikan. Gaji kerja hakiki dah boleh sara hidup serta keluarga. Tetapi pilih bisnes ini sebab ingin lagi maju. Ingin buat lebih dan dapat ganjaran lebih. 


Baru sebulan joined bisnes ini , seorang pegawai ini dah dapat jana pendapatan empat angka. Kan...bagus kan. Bertambah pendapatan lebih ribu-ribu. Siapa nak bagi? Daripada buang masa lapang yang ada.

Anda pun tentu ada hajat besar nak laksanakan. Ada yang ada cita-cita nak jelajah dunia, ada yang nak tubuh sekolah anak yatim ke, nak beri lebih kepada ibu bapa dan anak-anak, maka jangan teragak-agak lagi. Sertai bisnes ini sebagai bisnes part time anda.

Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk konsultasi dan bimbingan buat bisnes ini. Anda akan ada mentor yang hebat. Ada ramai mentor yang akan bergabung juga untuk bimbing anda. 

Kak Nas pun kerja makan gaji juga. Isi masa dengan berfaedah untuk bantu dan jana pendapatan. 

Anda lagi boleh!

Bisnes yang modal hanya RM79.50 untuk dapat akses kepada sistem dan kepada teknik serta rahsia jana pendapatan mengikut sasaran anda.


credit photo: https://www.morganmckinley.co.jp/en/article/looking-make-job-change-2017-dont-wait-new-year-start-now-and-get-head-start

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment