Cara Atasi Sakit Belakang Dengan Vitamin Semulajadi Selamat dan Berkesan

Susah nak cari orang yang tak alami sakit belakang. Sakit belakang yang anda alami, anda perlu ambik tindakan segera.  Sakit belakang boleh diatasi dan dikawal dengan ambilan vitamin-vitamin semula jadi. Hubugi Kak Nas 0194706780 untuk cara ambilan berkesan.

Punca-punca anda alami sakit pinggang:

1. Tekan pada otot-otot atau ligamen- disebabkan angkat barang berat, atau pergerakan mengejutkan.

2. Kusyen antara tulang bengkak atau pecah dan menekan saraf.

3. Arthritis - Osteoarthritis juga ganggu tulang belakang bahagian bawah. Athritis dalam tulang belakang sempitkan ruang sekitar saraf tunjang.

4.  Struktur tulang tak normal - jika bengkokan tulang belakang tak normal, kesakitan makin terasa.

Perkara-perkara berikut akan sebabkan sakit tulang belakang lagi serius jika anda semakin berusia, kurang senaman, berat nadan berlebihan, ada penyakit kanser atau arthritis, angkat barang berat sengan cara yang salah, ada masalah psikologi, dan jika anda seorang perokok.

Selain dari tingkatkan senaman yang sesuai, berhenti merokok, pemakaian kasut yang sesuai, tilam yang selesa, serta cara mengangkat barang dengan betul, yang utama ialah anda atasi sakit tulang belakang dengan Set Vitamin Untuk  Atasi Sakit Tulang Belakang.

Hubungi Kak Nas, 0194706780 untuk dapatkan penerangan lebih lanjut, serta konsultasi dan cara makan berkesan.









Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment