Skincare Tulen dan Selamat Rawat Kulit Jeragat Akibat Jadi Mangsa Skincare Ada Merkuri

Lama juga jadi mangsa produk untuk kulit muka. Kulit 'nampak' macam elok sekejap. Pastu...ngeri.

Terpaksa berubah cari produk lain. Hmm... kisahnya sama juga.

Ya lah. Ingat founder ni jujur, iklan produk mereka bebas bahan kimia. Apabila kulit naik jerawat, kusam, naik jeragat, terpaksa berhenti. Tapi...kulit dah ROSAK.

Pakai sekejap, kulit bukannya semakin sihat dan elok.
Jerawat, jeragat berlumba2 naik.

Tup tup. Selalunya selepas setahun dua baru KKM keluar ayat, produk bahaya, ada merkuri, hidrokuinon atau treatinon...

Produk timbang kilo rupanya.

Apa nak kata, kulit dah penuh jeragat? Menyesal kan...

Nak beli skincare kulit yg betul2 merawat dan selamat ni betul2 jadi konpius. Banyak sgt dalam pasaran.

Yang mana satu yg betul2 ada kajian pakar, diuji pakar kulit, dibuat kajian keberkesanan secara klinikal, melalui kajian makmal dan klinikal bertahun2, syarikat belanja berbilllion dollar untuk hasilkan yg terbaik,  produk 100% daripada ekstrak tulen semula jadi???

Mesti nak guna yg sebegini kan. Tak mau dah yg ambik kilo dekat kilang, arahkan diubah sikit warna, ramuan dan bekas, tukar je nama ikut kehendak founder. Tanpa kajian klinikal, tanpa kajian pakar?

Nak yg mana satu? Siapa nak yang terbaik terutama yang ada dan nak atasi jeragat? Komen Nak, atau terus pm Kak Nas 0194706780

#ProjekJeragat
#Janganjadimangsaprodukbahaya

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.