Pengalaman Kawal Tekanan Darah Kritikal Tanpa Ubat

Inilah tafsiran bacaan tekanan darah tinggi.

Kak Nas dulu, masa ngandung anak ke 7, bacaan 180/120 mm Hg.

Terkejut nurse. Terus hantar Kak Nas masuk wad. Patutlah, rasa 'sakit semacam' seluruh badan.

Doktor pun lecture lah Kak Nas. Bahaya pada baby, dan ibu.

So, masa hamil, bergantung pada ubat diberikan doktor.

Selepas bersalin, ingat bacaan boleh normal. Rupanya turun sikit je. Di sekitar 160/110 mm Hg.

Ubat Kak Nas tak ambik. Takut kesan jangka panjang.

Kak Nas cari alternatif lain. Ambik Shaklee.

Salah satunya ialah Vivix. Sekarang, Kak Nas dah tak ada rasa sakit, tegang2 kat tengkuk, kepala tak sakit, mata tak berpinar2 dah.

Kenapa Vivix bagus? Sebab dlm Vivix ada resveratrol dan fitonutriens.

Apa kelebihan reveratrol dan polifenols tersebut?

Vivix ada resveratrol dan polifenol bantu kawal tekanan darah sistolik.

Juga boleh kurangkan iritasi dan tingkatkan aliran darah melalui saluran darah.

Resveratrol boleh sokong hormon2 yg terlibat dalam tekanan darah.

Juga Vivix ni dia tinggi antioksidan... juga bertanggungjawab menyokong tekanan darah.

Nak dapatkan set vitamin yang bantu kawal tekanan darah anda?

Hubungi Kak Nas 0194706780 untuk konsultasi berkesan.

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.