Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee & Bagaimana Pembelian Shaklee Secara Online Membantu Saya Berkembang.

credit: sylviabrowder.com
Selama hampir tiga tahun saya menjadi pengguna Shaklee, spesifiknya pengguna setia Alfalfa Complex, barulah terbuka pintu hati untuk mendaftar sebagai ahli. Itupun selepas mendapat nasihat Upline comey saya Ziela, Norfazilea Mohd Noor.

Asalnya jadi ahli sebab nak beli pada harga diskaun sahaja. Tak lebih dari itu. Tiga bulan lebih guna produk jeragat bajet sebagai ahli. Alhamdulillah. Saya didorong oleh Ziela untuk menjadikan Shaklee sebagai salah satu cara untuk tambahkan pendapatan. Cara yang diajarnya membuatkan saya terpikat. Lagipun, selama ini ada juga mencari peluang niaga yang sesuai sebagai wanita, sebagai ibu dan sebagai isteri.

Tak disangka, dengan minat membuat blog, saya dapat tambah sedikit pendapatan. Empat bulan selepas itu, saya direzekikan dengan peluang naik pangkat dengan pendapatan empat angka.  Memang tidak pernah dibayangkan perniagaan ini sesuai dan mudah dengan prinsip dan cara hidup yang saya inginkan.

Di luar sana, saya yakin beribu-ribu insan sedang mencari peluang tambahkan pendapatan. Why not cuba Shaklee? Cuba dalam erti kata buat secara serius. Tak rugi apa-apa pun.

Baiklah. Saya nak senaraikan beberapa kelebihan besar jika menjadi ahli Syarikat Pengeluar Produk Semula Jadi No.1 ini.

A. Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee:

1. Dapat membeli, mengguna produk Shaklee pada harga diskaun, atau harga ahli. Kelebihan anda sudah dapat jimatkan wang bagi setiap pembelian. Penjimatan sehingga 33% untuk anda. Selain itu, anda dapat peluang membeli apabila Shaklee menawarkan promosi istimewa setiap bulan bagi produk-produk pilihan.
{ Disember 2017: Beli dua botol Vivix pada harga istimewa, RM765.32, dan terus dapat keahlian PERCUMA }
 2. Boleh menjana wang mengikut kemampuan.

 Satu peluang perniagaan unik dengan potensi ganjaran kewangan yang tiada batasan dari untung runcit dan bonus. Lagi banyak usaha, biasanya lagi tinggi ganjaran kewangan. Bagaimana cara? Mudah sahaja. Kongsikan segala kebaikan produk Shaklee. Ikut sahaja apa yang upline buat.
3.  Peluang mendapat akses Shaklee2u.com.my.

 Sebagai ahli, anda mendapat satu nombor ID dan Password yang membolehkan anda mendapat akses lengkap segala apa yang ada dalam laman Shaklee tersebut. Anda dapat buat pembelian terus secara online, dapat akses 'member center' yang sarat dengan segala ilmu dan maklumat produk, kesihatan dan seminar atau kursus. Cukup kaya dengan maklumat yang tak sepadan dengan yuran keahlian asas sekadar RM68.90 seumur hidup.
4. Peluang menjadi pemimpin.

 Melalui masa, anda yang tekun berusaha akan mendapat bonus yang besar dan sudah tentunya peluang naik pangkat. Naik pangkat biasanya menandakan anda mempunyai beberapa ahli aktif di bawah anda. Di sinilah anda berpeluang menggunakan bakat dan keupayaan menjadi pemimpin kepada satu kelompok yang sealiran.
Anda sudah memasuki fasa berbakti kepada sekelompok individu untuk membantu mereka mencipta kekayaan dan menjadi insan yang memiliki kualiti sebagai pemimpin Shaklee. Di sini anda akan menikmati satu perasaan sebagai PEMIMPIN. Kepuasan membantu insan lain. Kepuasan menabur bakti. Kepuasan melihat orang lain berjaya. Pahala ganjaran di akhirat nanti! Insha Allah.
5. Peluang memiliki satu empayar perniagaan hingga ke merata dunia.

 Peluang bisnes Shaklee jangka panjang yang stabil tidak menghadkan kita kepada satu lokasi tertentu. Dengan operasi yang boleh dikuasakan online dan internet, anda mampu melebarkan sayap perniagaan ke mana sahaja di seluruh dunia. Tiada halangan dengan dunia tanpa sempadan. Selagi mematuhi etika dan garis panduan Shaklee, kembangkanlah ke mana sahaja empayar perniagaan anda. 
6. Menjalin hubungan dengan uplines dan rakan-rakan lain dalam Shaklee. 

Konsultasi ilmu dan cara penggunaan produk Shaklee sepanjang masa diperolehi dari upline, super upline dan lain-lain. Besar ertinya ini. Berada dalam satu jemaah, satu kumpulan yang berjuang menimba ilmu, berkongsi ilmu, saling ingat mengingati bukan sahaja tentang Shaklee dan perniagaan, tetapi juga tentang hubungan dengan Rabb. Ibadah kepadaNya. Tanggungjawab harian kepada Ilahi yang sepatutnya digandakan secara istiqamah.
7. Peluang mengguna produk terbaik di dunia.

 Produk berkualiti, selamat, bebas bahan kimia bahaya, berkesan yang berteraskan penyelidikan saintifik dan teknologi terkini. Satu kebanggaan diperolehi apabila kita diberi peluang menjadi pengguna produk bertaraf dunia, first class punye! 
8. Peluang menikmati ganjaran-ganjaran selain kewangan.

 Untung runcit dan bonus merupakan ganjaran utama. Walau bagaimanapun, lagi tinggi pangkat dan lagi tinggi prestasi, Shaklee meraikan kejayaan anda dengan ganjaran pelancongan percuma ke negara-negara terpilih, ganjaran kereta dan lain-lain ganjaran.
Jadi, apa ditunggu lagi? Tiada apa yang nak dirugikan apabila menjadi ahli Shaklee. Semuanya 100% terbukti berkesan dan terjamin. Anda tak perlu beli sesuatu yang baru yang sebelum ini anda tak pernah guna. Betul tak? Selama ini setiap hari anda menggunakan pencuci muka, setiap hari menggunakan pencuci pinggan dan pakaian, setiap hari menggunakan penapis air, dan banyak lagi.
Tukar brand sahaja. Dari brand XXX untuk pencuci muka, tukar kepada Nutriwhite Deep Gentle Cleanser. Dari pencuci pinggan YYY kepada Shaklee DishWash. Tapi, bezanya pasti ada. Shaklee effects!!!
Hubungi Nas 0194706780 untuk mendapatkan segala kelebihan sebagai ahli Shaklee.
Dan jangan lupa, sebarkan kepada kawan-kawan yang ingin mengubah kehidupan melalui bisnes produk kesihatan.
SMS/Whatsapp daftar ahli ke 0194706780 ( Kak Nas ).

B. Bagaimana pembelian Shaklee Secara Online Membantu Saya Berkembang?

Membina perniagaan Shaklee bermakna membina kepercayaan, keyakinan dan kecekapan dengan pelanggan. Mempunyai pelanggan yang ramai, bertambah setiap hari dan mendapat pelanggan setia adalah satu petunjuk perniagaan Shaklee kita sedang berkembang.

Dari zero, saya membawa perniagaan Shaklee saya ke satu tahap yang lebih baik. Walaupun perjalanan saya masih jauh. Ibarat bunga yang baru berputik.  Jauh lagi untuk berkembang penuh. Begitulah perniagaan Shaklee saya .... sedang menuju ke jalan yang saya inginkan...sedang mengembangkan sayapnya sedikit demi sedikit.

Salah satu bantuan utama ialah kemudahan pembelian secara online disediakan Shaklee. Lawati www.shaklee.com.my, login ahli menggunakan no ID dan password yang diperolehi selepas didaftrakan oleh upline. Kemudahan ini banyak membantu perkembangan perniagaan Shaklee saya kerana:

i. Cawangan Shaklee terdekat ialah Ipoh.

 Saya tinggal di Kuala Kangsar. Jarak dari Kuala Kangsar ke Ipoh dalam 45 kilometer sahaja. Tetapi, sekiranya keperluan pelanggan meminta COD segera, jarak ini menjadi satu jarak yang " jauh". Stok yang mencukupi perlu disediakan agar kehendak pelanggan dapat saya penuhi. Oleh itu, pembelian secara online membolehkan saya buat belian dalam kuantiti yang banyak secara mudah, cepat dan tanpa perlu bergegas ke Ipoh. Jimat masa dan tenaga. Tunggu sahaja ketibaan barang dihantar kurier Gdex! Masa untuk ke cawangan dapat digunakan untuk update blog, atau konsult pelanggan.

ii. Order dari pelanggan yang tinggal jauh dari tempat saya akan dibuat secara online ( jika kebetulan kehabisan stok ), hantar terus kepada pelanggan.

 Pelanggan akan dapat barang segera dan pastinya rasa gembira. Happy customers biasanya akan repeat order. Akan jadi loyal customers, atau akan jadi ahli seumur hidup. 

iii. Ada pelanggan yang nak beli sendiri secara online. 


Mereka ini lebih suka berahsia! Pembelian secara online oleh mereka boleh dibuat dengan klik butang Esell yang disediakan dalam blog www.syokvitamin.blogspot.my.
Mereka akan dibawa ke laman web shaklee.

Ikut arahan yang diberikan apabila buat shopping sendiri secara online. Caranya mudah dan amat ringkas, mesra pelanggan pun.... 

Tanpa berinteraksi dengan pelanggan, biz ini boleh berkembang kerana operasi online adalah 24 jam, 7 hari seminggu.

credit:mybiztips.co.uk 
iv. Membantu pembelian downlines yang ada masalah penggunaan internet.


Downlines yang baru terutama yang tiada kemudahan internet perlu dibantu. Majunya downlines membantu perkembangan perniagaan mereka dan juga grup. Ada downlines yang memang tiada akses internet atau kadang-kadang mereka mengalami internet breakdown, jadi leader mesti pantas membantu.


Dapatkan vitamin Shaklee, atau jadi ahli Shaklee, dengan konsultasi percuma dan berkesan.:)
Hubungi Nas 0194706780
ID: 1213206




Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment