Kenapa Anda Perlu Join Team Bisnes Saya?

Bisnes yg ada plan akan menjadi panduan. Tapi perlu ada driver utk sampai ke destinasi. Driver yg serius, komited dan bekerjasama dgn ahli2 lain.

Driver utama dlm team akak, Ultimate Family, sangat gigih, sabar, proaktif dan bersedia membantu setiap masa.
Ada matlamat, ada strategi dan ada pelaksanaan.

Kenapa anda perlu berada dlm team ini?


1. Anda akan diberi tunjuk ajar dan bimbingan personal. Akan berada dlm team yg sama2 mengambil berat antara satu sama lain.

Sejujurnya, ribuan ringgit diperlukan utk akses peluang perniagaan yg telah disediakan segalanya. Inilah turnkey biz yg mana anda akan diberi sokongan, strategi dan latihan langkah-demi-langkah, dgn sistem terbukti berkesan.

Kita sama2 menukar minat dan kesungguhan terhadap amalan kesihatan yg baik kepada perubahan pendapatan dan kehidupan yg lebih bermanfaat.

2. Dgn modal yg hanya sebulan bayaran bil Astro ( atau boleh rebut yg percuma ), anda akan dpt ilmu yg tidak diajar di mana2 sekolah, bimbingan profesional dan teknikal yg bernilai ribuan ringgit, bimbingan personal, dan sudah tentu sebagai rakan juga.

Peluang ini utk sesiapa saja yg dah penat membiarkan kehidupan berlalu begitu saja, tanpa sumbangan dan tanpa pencapaian yg diidamkan. Yg ingin bertukar dari biasa menjadi luar biasa...

Perlu ke anda seorg yg berkelayakan dlm bidang sains atau pemakanan untuk terlibat dlm team ini? Hanya anda yg ada passion utk nak sihat, nak bantu org lain amalkan sihat secara semula jadi, suka kongsi dgn rakan2, anda adalah individu yg layak itu.

3. Akak masih dlm perjlanan utk lebih sihat, utk kongsi kesihatan dgn rakan2, utk menambahkan pendapatan. Seseorang tidak perlu tunggu utk berada di kemuncak atau telah menjadi jutawan utk bersama2 mengajak ke arah perubahan.

Kami adalah team yg komited utk majukan diri sambil bergerak membangunkan rakan2 ahli dlm kumpulan.

Adakah peluang ini boleh utk yg ada kerja sepenuh masa? Tiada kriteria pekerjaan khusus. Suri rumah, jurutera, doktor, guru, lepasan ijazah, SPM, atau yg tiada sijilpun, sesiapa sahaja telah membuktikan Shaklee biz utk semua.

Jgn toleh ke belakang lagi. Jgn fikir apa yg orang lain akan kata. Kerana mereka yg mengata tidak memberi kita sesuap nasi pun atau tidak membantu mengubah kesihatan kita juga.

Sertai team ini.... Ultimate Family.
Hubungi Nas 0194706780

Share this:

Tentang Nas Ibrahim

A mother of 7 energetic and lovely children.Working part time as a Shaklee Distributor.Support healthy consumptions and lifestyles.Contact me 0194706780 for Shaklee products.Provide Cash on Delivery for Kuala Kangsar, Padang Rengas, Sungai Siput, Ipoh dan Taiping areas.

0 comments:

Post a Comment